Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 16:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Melodie en synth zijn opzich nog wel leuk, maar die kicks zijn echt bedroevend slecht zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuke melo, intro is ook niet al te slecht. Ben beter gewend van de heren maar wel leuk als anthem. Beetje raar dat ze de john frost brug zo'n betekenis geven. Heeft weinig met elkaar te maken. The Red devils werden juist afgemaakt door de duitsers op die brug dus veel freedom en uprising is het ook weer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 16:41 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Melodie en synth zijn opzich nog wel leuk, maar die kicks zijn echt bedroevend slecht zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Sounds van Frequencerz worden nu wel flink uitgemolken, alweer die kicks.
Ook jammer dat zo'n pauper track eerder gereleased wordt dan de B-Freqz tracks en B-Front & High Voltage - TBA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is dit? >.< Nee, zeer zwakke track! Al moet ik eerlijk zeggen, ben zowieso nooit een al te grote Frequencerz fan geweest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die ''poing'' moet uit de kicks van hun. Kon deze kick af en toe nog wel waarderen, maar toen was het geheel d'r omheen gewoon erg goed.

Vind deze track helaas niet zoveel aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee deze kicks zijn erg jammer, het klinkt daardoor opeens erg amateuristisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Het klinkt een beetje als "hebben jullie nog ff tijd voor een kleine anthem?" Freqz trekt soundbankje uit de lade, simpele mid, simpele (hergebruikte) synth, kicks is totaal niks aan veranderd. Melodie had ook best meer uitgehaald kunnen worden..

Nee, luister liever naar de collabs met B-Front, of Revolution/Bitch/Alcatrazz anthem, zeker als ik deze soundback wil horen..


Jooooo DIT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Jro_ schreef:
Parvuz schreef:
Heeft wel iets zomers. Maar als de Frequencerz een anthem maken verwacht ik toch iets anders dan dit.


Hokjes zijn passé

Wie heeft het over hokjes?
Ik zeg gewoon dat ik iets anders verwacht had, aangezien de stijl van Frequencerz wat anders is dan dit.


helemaal mee eens. je vraagt een artiest een anthem te maken vanwege o.a. hun stijl lijkt me, en ergens moet het ook bij het feest passen maar ik vind dat ze de plank nogal misslaan met dit nummer in een aantal opzichten. je kan toch niet iedereen tevreden maken met 1 anthem, maar dan ga ik toch liever voor wat meer raw (hun stijl) ipv dit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:36 
 

Ze zijn bij melodietjes begonnen dus zou niet weten waarom je hun als raw markeert, of waarom je ze überhaupt markeert. De zon schijnt buiten en het is feest, dan ga je toch niet een anthem maken die zo donker als de pest klinkt?

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:41 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zie hier altijd alleen maar kneusjes klagen over tracks, zie zelden een comment waarin vermeld wordt dat het een redelijke/goede track is.

Iedereen klaagt over kicks en molodiën alsof jullie er alles van weten. Als je t zo goed weet waarom maken jullie dan zelf geen tracks?

Ik erger me hier al een tijdje aan, doe gewoon normaal en respecteer de producers die uren aan tracks als deze werken voor jullie plezier.

Arrogantjes. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij kan dit topic gesloten worden, aangezien de release al aangekondigd is. Komt ook goed uit met de reactie hierboven. Anders vrees ik dat dit topic weer vol gespamt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 14:01 
 

FrankWL schreef:
Ik zie hier altijd alleen maar kneusjes klagen over tracks, zie zelden een comment waarin vermeld wordt dat het een redelijke/goede track is.

Iedereen klaagt over kicks en molodiën alsof jullie er alles van weten. Als je t zo goed weet waarom maken jullie dan zelf geen tracks?

Ik erger me hier al een tijdje aan, doe gewoon normaal en respecteer de producers die uren aan tracks als deze werken voor jullie plezier.

Arrogantjes. :sick:


:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FrankWL schreef:
Ik zie hier altijd alleen maar kneusjes klagen over tracks, zie zelden een comment waarin vermeld wordt dat het een redelijke/goede track is.

Iedereen klaagt over kicks en molodiën alsof jullie er alles van weten. Als je t zo goed weet waarom maken jullie dan zelf geen tracks?

Ik erger me hier al een tijdje aan, doe gewoon normaal en respecteer de producers die uren aan tracks als deze werken voor jullie plezier.

Arrogantjes. :sick:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FrankWL schreef:
Ik zie hier altijd alleen maar kneusjes klagen over tracks, zie zelden een comment waarin vermeld wordt dat het een redelijke/goede track is.

Je moet je oogkleppen even afzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 17:56 
 

Grozny schreef:
FrankWL schreef:
Ik zie hier altijd alleen maar kneusjes klagen over tracks, zie zelden een comment waarin vermeld wordt dat het een redelijke/goede track is.

Je moet je oogkleppen even afzetten.


Over het algemeen zitten hier ook enkel kneusjes. Hij heeft een goed punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 19:05 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een saaie hap, niks voor mij:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FrankWL schreef:
Ik zie hier altijd alleen maar kneusjes klagen over tracks, zie zelden een comment waarin vermeld wordt dat het een redelijke/goede track is.

Dus als we een track kut vinden, mogen we niet zeggen dat we het kut vinden? En je bent gelijk een 'kneus' als je het kut vind?

FrankWL schreef:
Iedereen klaagt over kicks en molodiën alsof jullie er alles van weten. Als je t zo goed weet waarom maken jullie dan zelf geen tracks?

Als je een fiets koopt en die fiets rijdt niet lekker, mag je dan ook geen commentaar hebben? Als je dat wel hebt, moet je maar zelf een fiets gaan maken

Jro_ schreef:
Over het algemeen zitten hier ook enkel kneusjes. Hij heeft een goed punt.

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Over het algemeen zitten hier ook enkel kneusjes. Hij heeft een goed punt.

Jou kan ik bij deze ook afstrepen. :D Weer iemand die onmogelijk serieus te nemen is. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Jou kan ik bij deze ook afstrepen. :D Weer iemand die onmogelijk serieus te nemen is. :')

Mag ik dat lijstje van jou eens een keer zien? Ben toch wel benieuwd hoe groot die lijst inmiddels is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 23:10 
 

BuzzLightyear schreef:
Jro_ schreef:
Over het algemeen zitten hier ook enkel kneusjes. Hij heeft een goed punt.

Jou kan ik bij deze ook afstrepen. :D Weer iemand die onmogelijk serieus te nemen is. :')


Waarop baseer je dat dan hè? :mad:
Omdat ik hier de enige ben die degelijke meningen plaatst over tracks waarvan grotendeels positief? Ik weet dat het tegen de verhoudingen in is hier, maar een beetje positiviteit over tracks waar producers inderdaad werk in steken, mag wel eens gewaardeerd worden. Moeilijke kinderen zitten hier ook af en toe.

Ik blijf er bij dat ik dit een vette track vind. Hoor al 8 jaar diverse kicks aan en lig van deze scheetjes of die van chain reaction echt niet wakker meer. Grow over it ofzeau.

Cheers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro je bent niet serieus te nemen, niet omdat je positiever oordeelt over tracks maar omdat je mensen die negatief oordelen direct kneusjes noemt. En dan zeg je (indirect) dat we de producers moeten respecteren, daar ben ik het ook mee eens. Maar jij kan blijkbaar niet eens andermans mening respecteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit topic kan toch gewoon dicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Omdat ik hier de enige ben die degelijke meningen plaatst over tracks



nieuwe-tracks-hs/gunz-for-hire-gangsters-don-t-dance-noisecontrollers-alpha2-remix-t34473.html#p1168656
nieuwe-tracks-hs/the-geminizers-eternal-bliss-t35254.html#p1187117
nieuwe-tracks-hs/b-front-adaro-worth-fighting-for-qapital-2013-anthem-t33987-25.html#p1158590
nieuwe-tracks-hs/gunz-for-hire-tba-t33229.html#p1138069
nieuwe-tracks-hs/steve-aoki-angger-dimas-vs-dimtri-vegas-like-mike-phat-brahms-coone-remix-t31900-25.html#p1106061


Kers op de taart:
nieuwe-tracks-hs/dutch-master-tba-t34293.html#p1164701



Hypocriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 10:28 
 
Hardtraxxer

Dit geeft dus maar weer eens aan dat ze solo nog vrij matig zijn en dat alleen de collabs heel dik zijn (One Of A Kind, Fatality, Delusion, Quakers, STFU) :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks