FrankWL schreef:
Ik zie hier altijd alleen maar kneusjes klagen over tracks, zie zelden een comment waarin vermeld wordt dat het een redelijke/goede track is.
Dus als we een track kut vinden, mogen we niet zeggen dat we het kut vinden? En je bent gelijk een 'kneus' als je het kut vind?
FrankWL schreef:
Iedereen klaagt over kicks en molodiën alsof jullie er alles van weten. Als je t zo goed weet waarom maken jullie dan zelf geen tracks?
Als je een fiets koopt en die fiets rijdt niet lekker, mag je dan ook geen commentaar hebben? Als je dat wel hebt, moet je maar zelf een fiets gaan maken
Jro_ schreef:
Over het algemeen zitten hier ook enkel kneusjes. Hij heeft een goed punt.
:')