Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Frequencerz

Track(s): Burning (Phuture Noize Remix)

Sample/video:


Bron: Phuture Noize @ FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze ging goed op defqon :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren gehoord en ik vind hem vetter dan het origineel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 19:09 
 
Hardtraxxer

Klinkt heel erg vet, benieuwd naar hq :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 19:11 
 

Same shit, different song... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 20:00 
 
Hardtraxx Addict

Kiloknaller schreef:
Same shit, different song... :/


?

OT: Klinkt weer lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben bang dat de kicks niet mijn smaak zijn, zoals vaak bij Phuture Noize. Voor de rest klinkt het wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 20:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

toffee schreef:
Ik ben bang dat de kicks niet mijn smaak zijn, zoals vaak bij Phuture Noize. Voor de rest klinkt het wel leuk :)


live gingen de kicks wel goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook Phuture Noize valt een beetje in de herhaling... ben op het moment wel een heel klein beetje klaar met weer diezelfde sounds... kan ook aan de LQ liggen hoor, maar pakt me nog niet echt... zoveelste PN remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveelste riedeltje van ze, ze mogen wel eens met wat vernieuwing komen zeg. Ze brachten wel wat verfrissende sounds in de hardstyle zelf, maar de producties worden nu eentonig :yawn: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag gehoord op Last World en klonk erg vet :thumbup: Ik houd wel van die gekke geluidjes van Phuture Noize :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 21:51 
 
Hardtraxxer

waarom deze remixen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 22:19 
 
Hardtraxxer

Leuk voor live maar zou hier niet thuis naar luisteren. Vind het origineel wel beter eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 15:25 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt zeker lekker!! al heb ik toch bij de meeste tracks van Phuture Noize dat het me te chaotisch word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:36 
 

beetje te rommelig naar mijn mening. vind het origineel overigens ook beter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

Heb m offline moeten halen (pm van PN) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



14:50 :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier moet je gwn vanaf blijven... dit heeft geen remix nodig :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 14:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Scarzor schreef:
Hier moet je gwn vanaf blijven... dit heeft geen remix nodig :cry:


-.-

Valt toch ook niet te vergelijken beiden.
De remix klinkt meer als een eigen track van PN met wat elementen van Burning.

Daarom als track opzich is hij vet gedaan. Burning op zich vind ik wel vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind 'm na een aantal keer luisteren toch wel erg vet.. vooral de mid-intro :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 15:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kicks klinken toch wel beter dan ik gewend ben van ze. Vooral t/m de mid intro vind ik de track ook gewoon vet. Helaas is de climax weer hetzelfde liedje als bij iedereen, screech + hc kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kicks klinken toch wel beter dan ik gewend ben van ze. Vooral t/m de mid intro vind ik de track ook gewoon vet. Helaas is de climax weer hetzelfde liedje als bij iedereen, screech + hc kicks.


Climax kicks zijn volgens mijn gewoon dezelfde als die in de mid-intro hoor :P

OT: Lekkere remix :) vind hem wat fijner weg luisteren dan het orgineel
kicks zijn voller en deze heeft meer drive
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Nieuwe sounds graag phuture noize dit hebben we nu wel gezien dit trucje. Na de verkrachting van Oblivion is Burnin nu ook geweest
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks