Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 16:13 
 
Artiest

Pipa schreef:
Nieuwe sounds graag phuture noize dit hebben we nu wel gezien dit trucje. Na de verkrachting van Oblivion is Burnin nu ook geweest


:aww:

Onze visie op remixen is niet zozeer het verbeteren van het origineel, maar onze eigen versie er van maken. Daarom is hij juist anders.
Daarbij snap ik niet wat het probleem is met deze sounds aangezien we in elke track sounds amper recyclen. Als je ze niet vet vind in deze stijl kan ik daar niks over zeggen, maar zeg aub niet dat het dezelfde sounds zijn want dat is niet waar.

Als je meer wilt weten hoe en wat licht ik het graag toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 16:32 
 
Hardtraxx Elite

PhutureNoize schreef:
Pipa schreef:
Nieuwe sounds graag phuture noize dit hebben we nu wel gezien dit trucje. Na de verkrachting van Oblivion is Burnin nu ook geweest


:aww:

Onze visie op remixen is niet zozeer het verbeteren van het origineel, maar onze eigen versie er van maken. Daarom is hij juist anders.
Daarbij snap ik niet wat het probleem is met deze sounds aangezien we in elke track sounds amper recyclen. Als je ze niet vet vind in deze stijl kan ik daar niks over zeggen, maar zeg aub niet dat het dezelfde sounds zijn want dat is niet waar.

Als je meer wilt weten hoe en wat licht ik het graag toe.

Kick... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey Antoine, alles goed verder?



Ik vind hem vet, ik hou wel van dit stijltje. Vond de Oblivion remix ook erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 16:48 
 
Artiest

hotymoty schreef:
PhutureNoize schreef:
Pipa schreef:
Nieuwe sounds graag phuture noize dit hebben we nu wel gezien dit trucje. Na de verkrachting van Oblivion is Burnin nu ook geweest


:aww:

Onze visie op remixen is niet zozeer het verbeteren van het origineel, maar onze eigen versie er van maken. Daarom is hij juist anders.
Daarbij snap ik niet wat het probleem is met deze sounds aangezien we in elke track sounds amper recyclen. Als je ze niet vet vind in deze stijl kan ik daar niks over zeggen, maar zeg aub niet dat het dezelfde sounds zijn want dat is niet waar.

Als je meer wilt weten hoe en wat licht ik het graag toe.

Kick... :whistle:


Ik ben niet aangevallen maar dit is exact de reden dat artiesten fora vermijden, ronduit bijdehante opmerking.
Dit is een aangepaste versie van de oblivion kick, de tok/punch sound is inderdaad het zelfde. Daarbij zeg ik ook nog eens dat we amper dezelfde sounds gebruiken (de tweede en laatste keer deze kick).

@hierboven Dit is Marco, en ja hoor! Voordat we getekend waren zat ik regelmatig op verschillende fora, dus ik ben wel wat gewend hoor ;-) Mijn idee was sowieso om wat actiever op internet te worden uit liefde voor de muziek. Misschien beetje apart om hier te beginnen omdat het nogal opgepakt wordt als verdedeging haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 17:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is er mis met een beetje verdediging, uitleg op zijn tijd :thumbsup: :P Bewijst maar weer eens dat sommige mensen gewoon te snel hun oordeel klaar hebben :thumbup: Daarnaast vind ik het alleen maar goed dat artiesten hun eigen stijl hebben en daardoor dus herkenbaar zijn :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 17:44 
 
Hardtraxxer

PhutureNoize schreef:
Ik ben niet aangevallen maar dit is exact de reden dat artiesten fora vermijden, ronduit bijdehante opmerking.
...
Misschien beetje apart om hier te beginnen omdat het nogal opgepakt wordt als verdedeging haha.


Misschien toch maar weer de boel vermijden aangezien je ongereguleerd Hardtraxx kiest om 'te beginnen'. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Daarnaast vind ik het alleen maar goed dat artiesten hun eigen stijl hebben en daardoor dus herkenbaar zijn :corn:


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit gewoon een faking zieke remix, 1 van me favoriete op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

PhutureNoize schreef:
Pipa schreef:
Nieuwe sounds graag phuture noize dit hebben we nu wel gezien dit trucje. Na de verkrachting van Oblivion is Burnin nu ook geweest


:aww:

Onze visie op remixen is niet zozeer het verbeteren van het origineel, maar onze eigen versie er van maken. Daarom is hij juist anders.
Daarbij snap ik niet wat het probleem is met deze sounds aangezien we in elke track sounds amper recyclen. Als je ze niet vet vind in deze stijl kan ik daar niks over zeggen, maar zeg aub niet dat het dezelfde sounds zijn want dat is niet waar.

Als je meer wilt weten hoe en wat licht ik het graag toe.


Misschien iets te kort door de bocht gereageerd. Maar ik hoor hier weinig nieuws in. Was eerst echt dol op jullie sound, maar het begint me nu allemaal beetje van het zelfde te worden helaas.
Edit: Toch vind ik de climax wel aardig klinken, te snel gereageerd de vorige maar de rest is niks voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Blijft een vette remix, op aangepast btw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 18:39 
 
Hardtraxxer

PhutureNoize schreef:
Pipa schreef:
Nieuwe sounds graag phuture noize dit hebben we nu wel gezien dit trucje. Na de verkrachting van Oblivion is Burnin nu ook geweest


:aww:

Onze visie op remixen is niet zozeer het verbeteren van het origineel, maar onze eigen versie er van maken. Daarom is hij juist anders.
Daarbij snap ik niet wat het probleem is met deze sounds aangezien we in elke track sounds amper recyclen. Als je ze niet vet vind in deze stijl kan ik daar niks over zeggen, maar zeg aub niet dat het dezelfde sounds zijn want dat is niet waar.

Als je meer wilt weten hoe en wat licht ik het graag toe.


Phuture Noize, laat ze lekker janken er is altijd wel wat te zeuren hier.. Ik vind jullie stijl erg vet! Ga zo door! Geslaagde Remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ofcourse schreef:
Phuture Noize, laat ze lekker janken er is altijd wel wat te zeuren hier.. Ik vind jullie stijl erg vet! Ga zo door! Geslaagde Remix!


Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat we direct de anus van producers gaan likken he :P daar is facebook voor. Kritisch maar rechtvaardig, dat zou het hier moeten zijn.

OT: origineel was al niet mijn favo Freqz plaat, deze in een DnB-achtig sausje gegoten remix trekt me ook niet zo heel erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 19:43 
 
Artiest

Ofcourse schreef:
PhutureNoize schreef:
Pipa schreef:
Nieuwe sounds graag phuture noize dit hebben we nu wel gezien dit trucje. Na de verkrachting van Oblivion is Burnin nu ook geweest


:aww:

Onze visie op remixen is niet zozeer het verbeteren van het origineel, maar onze eigen versie er van maken. Daarom is hij juist anders.
Daarbij snap ik niet wat het probleem is met deze sounds aangezien we in elke track sounds amper recyclen. Als je ze niet vet vind in deze stijl kan ik daar niks over zeggen, maar zeg aub niet dat het dezelfde sounds zijn want dat is niet waar.

Als je meer wilt weten hoe en wat licht ik het graag toe.


Phuture Noize, laat ze lekker janken er is altijd wel wat te zeuren hier.. Ik vind jullie stijl erg vet! Ga zo door! Geslaagde Remix!


Dankjewel! Maar janken is prima hoor, feedback kan je ook inspireren, de reden dat ik af en toe lees! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ofcourse schreef:
PhutureNoize schreef:
Pipa schreef:
Nieuwe sounds graag phuture noize dit hebben we nu wel gezien dit trucje. Na de verkrachting van Oblivion is Burnin nu ook geweest


:aww:

Onze visie op remixen is niet zozeer het verbeteren van het origineel, maar onze eigen versie er van maken. Daarom is hij juist anders.
Daarbij snap ik niet wat het probleem is met deze sounds aangezien we in elke track sounds amper recyclen. Als je ze niet vet vind in deze stijl kan ik daar niks over zeggen, maar zeg aub niet dat het dezelfde sounds zijn want dat is niet waar.

Als je meer wilt weten hoe en wat licht ik het graag toe.


Phuture Noize, laat ze lekker janken er is altijd wel wat te zeuren hier.. Ik vind jullie stijl erg vet! Ga zo door! Geslaagde Remix!


Lol, net zo'n bekrompen opmerking als al het 'gejank' en 'gezeur'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 21:51 
 
Hardtraxxer

Allemaal een grote bek en dan reageert de artiest en dan is het ineens toch heel vet of zo bedoelde ik het niet! Dat is nog triester >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 01:06 
 

Nou Antione/Marco als je dan toch mee leest:
Over de kick, ik vind er wel erg weinig kracht achter zitten. Live gaan jullie kicks wel wat beter weet ik uit ervaring maar ik vind het toch een beetje karig als ik eerlijk ben. De mid-intro is weer typisch Phuture Noize, wel meer van hetzelfde maargoed dat is jullie stijl en dat snap ik. Stukje dnb invloed in de break vind ik heel vet, ik hou ook heel erg van dnb dus dat komt mooi uit :P . De melodie is een leuke draai aan gegeven, maakt het wat interessanter t.o.v. het origineel. Maar de eerste climax, de anti, vind ik wel echt slapjes. Eigenlijk had ik een beetje het gevoel dat ik nog een keer naar de mid-intro zat te luisteren, de energie viel nogal weg, tegen het eind bouwt de energie wel weer op met die percussie op elke 2e beat (heel vet) maar toch jammer dat de plaat zo stilvalt. De climax daarna (met melodie dus) vind ik een stuk vetter, vooral vanwege die melodie. Maar de kicks blijft toch een beetje mijn issue met jullie platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 23:59 
 
Hardtraxx Newbie

@ Phuture Noize

Ten eerste vind ik het een vette remix. Ik hou er van. Ik weet niet of ik hem zo snel zelf draaien als ik Burning wil horen. Dan blijf ik, nu nog, bij het origineel (maar ik vind persoonlijk Burning 1 van de lekkerste platen van Frequencerz).
Ik heb een vraag:
Waarom wordt er tegenwoordig zo 'snel' al een remix van een nummer gemaakt? Eigenlijk doen bijna alle producers dat al. Ik zeg 'snel', omdat ik 1,5 jaar na het origineel al behoorlijk snel vind. Het origineel is nog niet echt vergeten, om het zo maar te zeggen. In ieder geval nog niet door mij...
Suggestie: Neem eens een wat meer vergeten plaat als er toch ergens een remix van gemaakt moet worden. Ik denk dat iedereen hier vast een suggestie zou hebben, maar die van mij zou bijvoorbeeld Psyko Punkz - Ghost Class kunnen zijn. En zo zijn er genoeg te noemen :) Volgens mij is die nu alweer 5 jaar oud ofzo(?).
Anyway, ik ga niet zitten 'zeiken' over hoe de nummers in elkaar zitten. Jullie moeten zelf weten wat je met je opbouw of mid-intro of je kick of whatever doen, wat mij betreft. Ik zit alleen meer te wachten op de remix van die 'oude' plaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind em dik !! :thumbsup: ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 06:13 
 
Hardtraxxer

Herlijk nummer! alleenstaand zou die echt heel erg vet zijn! ergfijn!! past trouwens niet echt in de setjes van de freqz vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
forthcoming on Remix EP 2.
More info soon.


Hele fijne remix trouwens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Fusion zal wel het verkeerde filmpje hebben gebruikt aangezien Jack of Sound voorbij komt? :P De tweede track op de EP zal dan wel Revolution (Jack of Sound Remix) zijn. Dus dat wordt weer een nette remix EP ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 20:06 
 
Hardtraxxer

Minesweepah schreef:
@ Phuture Noize

Ten eerste vind ik het een vette remix. Ik hou er van. Ik weet niet of ik hem zo snel zelf draaien als ik Burning wil horen. Dan blijf ik, nu nog, bij het origineel (maar ik vind persoonlijk Burning 1 van de lekkerste platen van Frequencerz).
Ik heb een vraag:
Waarom wordt er tegenwoordig zo 'snel' al een remix van een nummer gemaakt? Eigenlijk doen bijna alle producers dat al. Ik zeg 'snel', omdat ik 1,5 jaar na het origineel al behoorlijk snel vind. Het origineel is nog niet echt vergeten, om het zo maar te zeggen. In ieder geval nog niet door mij...
Suggestie: Neem eens een wat meer vergeten plaat als er toch ergens een remix van gemaakt moet worden. Ik denk dat iedereen hier vast een suggestie zou hebben, maar die van mij zou bijvoorbeeld Psyko Punkz - Ghost Class kunnen zijn. En zo zijn er genoeg te noemen :) Volgens mij is die nu alweer 5 jaar oud ofzo(?).
Anyway, ik ga niet zitten 'zeiken' over hoe de nummers in elkaar zitten. Jullie moeten zelf weten wat je met je opbouw of mid-intro of je kick of whatever doen, wat mij betreft. Ik zit alleen meer te wachten op de remix van die 'oude' plaat ;)


Lekker bekrompen idee weer van wat een remix moet zijn. Sinds wanneer moet een track vergeten zijn om te remixen? In andere genres komt er vaak een aantal maanden na de release van een plaat een remix ep uit.
OT: Ik vind deze remix zeer geslaagd, geeft een leuke phuture noize twist aan het origineel. Verbeteren doet het het origineel niet maar dat is in mijn ogen ook nooit het idee van een remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Potverdikkie, hij is prive
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
For those who've been checking the remix of Phuture Noize for Frequencerz - Burning.
Something went wrong with rendering so suddenly a Jack of Sound logo showed up in the video.
Our apologies. We will put a new preview out tomorrowmorning. Audio won't change, just a small video adjustment
Ps. there will also be a preview soon of Jack of Sound's remix of "Revolution" so pay attention to that one as well!!



https://www.facebook.com/fusionrecords/ ... 2570068796
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks