@ Phuture Noize
Ten eerste vind ik het een vette remix. Ik hou er van. Ik weet niet of ik hem zo snel zelf draaien als ik Burning wil horen. Dan blijf ik, nu nog, bij het origineel (maar ik vind persoonlijk Burning 1 van de lekkerste platen van Frequencerz).
Ik heb een vraag:
Waarom wordt er tegenwoordig zo 'snel' al een remix van een nummer gemaakt? Eigenlijk doen bijna alle producers dat al. Ik zeg 'snel', omdat ik 1,5 jaar na het origineel al behoorlijk snel vind. Het origineel is nog niet echt vergeten, om het zo maar te zeggen. In ieder geval nog niet door mij...
Suggestie: Neem eens een wat meer vergeten plaat als er toch ergens een remix van gemaakt moet worden. Ik denk dat iedereen hier vast een suggestie zou hebben, maar die van mij zou bijvoorbeeld Psyko Punkz - Ghost Class kunnen zijn. En zo zijn er genoeg te noemen

Volgens mij is die nu alweer 5 jaar oud ofzo(?).
Anyway, ik ga niet zitten 'zeiken' over hoe de nummers in elkaar zitten. Jullie moeten zelf weten wat je met je opbouw of mid-intro of je kick of whatever doen, wat mij betreft. Ik zit alleen meer te wachten op de remix van die 'oude' plaat
