Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 16:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nieuwe
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 16:38 
 

Ik vind dit echt geen geslaagde remix! Sounds zijn wat we gewend zijn van PN wel oke maar veel van het zelfde.. En de 2e climax klinkt helemaal goedkoop :/ Nee doe mij het origineel maar!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks