Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:18 
 
Hardtraxx Addict

Artiest:Festuca

Track(s): Hope

Sample/video:

Nog een beetje werken aan de kicks maar voor de rest, heerlijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn gewoon random noten achter elkaar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die melodie echt zwaar ondermaats, om maar te zwijgen over die 2e melodie. Kicks zijn ook nog niet geweldig inderdaad. Ik zou echt nog ff flink doorwerken aan je sounds voordat je echt beslist om tracks in je setjes te gaan stoppen enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk nou eerst even of je echt wel wat toe gaat voegen aan de scene voordat je dit produceren van je doorzet, Festuca.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:17 
 
Hardtraxxer

Het klinkt al redelijk goed, alleen is 't het net niet!

Misschien kan je wat meer details toevoegen, misschien wat passende sounds op de achtergrond tijdens de vocal,
of een wat expirimentelere overgang naar de main lead? Je kicks zijn zeker een verbeterpuntje.
Allemaal dingetjes waar je misschien aan kan werken, je zit in ieder geval op de goede weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:41 
 
Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Denk nou eerst even of je echt wel wat toe gaat voegen aan de scene voordat je dit produceren van je doorzet, Festuca.


Hier ben ik het wel mee eens, ondanks dat ben ik wel benieuwd wat je in de toekomst gaat brengen. Eens kijken of je kan groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nou ik vind dat ik ten opzichte van m'n eerst track aardig hard ben gegroeit dus denk wel dat ik zo door kan blijven gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 22:19 
 
Hardtraxx Addict

Festuca schreef:
Nou ik vind dat ik ten opzichte van m'n eerst track aardig hard ben gegroeit dus denk wel dat ik zo door kan blijven gaan.

dat vind jij, maar jij koopt je tracks niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In het begin klinkt het heel erg leeg en als de 2e climax er in komt klinkt het alsof iemand een beetje random op ze piano pingelt in de hoop er een melodie uit te halen..

Leuk geprobeerd maar je hebt nog een hele lange weg te gaan als ik het zo hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel leuk klinken nu nog even afmixen. Stuk beter dan je vorige in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Nou ik vind dat ik ten opzichte van m'n eerst track aardig hard ben gegroeit dus denk wel dat ik zo door kan blijven gaan.

dat betekent niet dat je nu al je troep moet delen...Wacht gewoon tot je echt wat kunt en iets toevoegt want nu ben je nog minder als 13-in-een-dozijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een eentonige bende. Totaal geen variatie in sounds en het klinkt allemaal niet afgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Festuca schreef:
Nou ik vind dat ik ten opzichte van m'n eerst track aardig hard ben gegroeit dus denk wel dat ik zo door kan blijven gaan.

dat vind jij, maar jij koopt je tracks niet

Ik verkoop niks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Denk nou eerst even of je echt wel wat toe gaat voegen aan de scene voordat je dit produceren van je doorzet, Festuca.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 01:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Denk nou eerst even of je echt wel wat toe gaat voegen aan de scene voordat je dit produceren van je doorzet, Festuca.

Dit slaat echt nergens op, ik doe het omdat ik er plezier aan heb ik zie wel hoe alles loopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 01:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het idee achter de eerste melodie best aardig, doet me wat denken aan MMA remix. Met zo'n "simpele" melodie moet je deze in de 2e climax echter wel op een goede manier aanvullen met andere noten. Hier vind ik dat niet helemaal lekker gedaan, het klinkt niet echt als een goede aanvulling op de melo in de eerste climax, ik kan hem ook niet helemaal volgen.

Qua sounds mag het allemaal ook wel wat beter maar goed je bent nieuw, ik zou in ieder geval door gaan op deze manier, zie wel een stijgende lijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 01:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laten we het kort houden.
Met deze track hoor je nog gewoon thuis in de Producer's Corner ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 05:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik heb veel erger gehoord, gewoon door blijven gaan en goed je best doen met producen,
dan komt de progressie vanzelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 09:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Dakpan schreef:
Denk nou eerst even of je echt wel wat toe gaat voegen aan de scene voordat je dit produceren van je doorzet, Festuca.

Dit slaat echt nergens op, ik doe het omdat ik er plezier aan heb ik zie wel hoe alles loopt

Dit slaat idd nergens op. Hij doet het omdat ie er plezier in heeft en laat m dat dan ook gewoon doen. Dan zal je zien dat ie snel groeit! Top gedaan gozer en ga gewoon zo door!!!

Het zijn altijd dezelfde HATERS hier op dit forum die zo lopen te zeiken!! Waar is die tijd dat er positieve feedback gegeven werd waar je wat aan had!!?? In plaats van hard afzeiken!! :x
peace!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind zoals die samenwerking met D-Teq wel lekker, en er zit sws wel progressie in, een opmerking als "denk eerst na voordat je wat toevoegt aan de scene" vind ik persoonlijk wat te ver gaan, festuca niks van aantrekken!
Als dit je passie is, doorzetten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 10:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je reële positieve feedback wil, dan moeten dit soort tracks in het eigen productie topic geplaatst worden. Hier in deze sectie vergelijken we het met materiaal wat wel releasewaardig is.

Ik ben trouwens wel benieuwd of je ook los van je connecties met iedereen nog steeds ergens kan komen in de scene. Want zoals meerdere mensen al zeggen, veel voeg je niet toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 10:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als je reële positieve feedback wil, dan moeten dit soort tracks in het eigen productie topic geplaatst worden. Hier in deze sectie vergelijken we het met materiaal wat wel releasewaardig is.

Ik ben trouwens wel benieuwd of je ook los van je connecties met iedereen nog steeds ergens kan komen in de scene. Want zoals meerdere mensen al zeggen, veel voeg je niet toe.

Je moet niet doen alsof jouw mening een feit is ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 10:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Krijgen we dit weer..
Er staat vrij weinig eigen mening in die reactie, behalve dan dat ik het eens ben met anderen in het topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 10:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Krijgen we dit weer..
Er staat vrij weinig eigen mening in die reactie, behalve dan dat ik het eens ben met anderen in het topic.

Jij bepaalt niet of iemand iets wel of niet toevoegt aan de scene. Jij mag vinden dat iemand niet iets toevoegt maar dat is jouw mening en jij doet het voorkomen als een feit.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks