S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
Dakpan wrote:
NaarDeQlote wrote: alleen dan op zijn dakpans :P
Zeker. :cool: Als je bij de grote jongens wil horen dan word je ook beoordeeld zoals de grote jongens.
zeker mee eens ^^
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Dakpan wrote:
NaarDeQlote wrote: alleen dan op zijn dakpans :P
Zeker. :cool: Als je bij de grote jongens wil horen dan word je ook beoordeeld zoals de grote jongens.
Ook mee eens, maar een zekere, mildere vorm van reageren was wellicht meer op z'n plaats natuurlijk xd
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Ja nouja ik hoef echt niet bij de ''grote'' jongens te horen hoor xD
Hardtraxxer
333 posts member since 2009
last seen May 2023
Festuca wrote:Ja nouja ik hoef echt niet bij de ''grote'' jongens te horen hoor xD
Laat iedereen eens op houden met zeiken. Als jullie het veel beter kunnen laat dan eens wat zien en hou anders je domme commentaar voor je. Festuca doet gewoon wat hij leuk vind, respecteer dat. En als ie nog niet zo ver is, so what? 40% van dit forum is nog niet eens toe aan het produceren van hardstyle schat ik in. Dus ga lekker door met wat je aan het doen bent :thumbsup:

De plaat kan natuurlijk wel beter, maar zoals ik al zei keep up the good work :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Topic verplaatsen naar het Productie forum dan maar?
Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Jan 2017
Lekker gezellig altijd op zo een forum :thumbsup:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Gewoon nee.
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
acidburn wrote:
Laat iedereen eens op houden met zeiken. Als jullie het veel beter kunnen laat dan eens wat zien en hou anders je domme commentaar voor je. Festuca doet gewoon wat hij leuk vind, respecteer dat. En als ie nog niet zo ver is, so what? 40% van dit forum is nog niet eens toe aan het produceren van hardstyle schat ik in. Dus ga lekker door met wat je aan het doen bent :thumbsup:

De plaat kan natuurlijk wel beter, maar zoals ik al zei keep up the good work :)
There we go again. Het enigste wat dom is, is jou reactie.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
acidburn wrote:Als jullie het veel beter kunnen laat dan eens wat zien en hou anders je domme commentaar voor je.
YEHHHHHH
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Dakpan wrote:
acidburn wrote:Als jullie het veel beter kunnen laat dan eens wat zien en hou anders je domme commentaar voor je.
YEHHHHHH
xd nou dakpan, bewijs het maar!
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Hoor ik nou een sample-kick?
Artiest
last seen May 2026
Nee? vertel?
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
He Festuca! Wil je even laten weten dat ik het echt een fijne plaat vind. Hoe jij bezig bent zijn echt geen woorden voor! Die melodie is gewoon ubergeil en die kicks die je hebt weten te creëren zijn zo divers en zo diep, ik kom bijna klaar! :love: :love: Ga alsjeblieft door met produceren want ik wil echt veel en veel meer van dit soort platen horen. Echt, ik kan gewoon helemaal opgaan in het nummer.. Zie dit nummer van de zomer al door de Beekse Bergen knallen op Decibel. Alle handjes op elkaar en alle voetjes van de grond. Top!

Grtz.

Kettingzaag
Artiest
last seen May 2026
Image
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Duidelijke troll :P
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Ja Kettingzaag denkt weer even wat puntjes te scoren met zijn geweldige reactie. Hij levert echt een geweldige bijdrage aan dit topic! :thumbsup:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
D-Teq wrote:Ja Kettingzaag denkt weer even wat puntjes te scoren met zijn geweldige reactie. Hij levert echt een geweldige bijdrage aan dit topic! :thumbsup:
nou ja betere dan deze xd (en mijn post)

ik vind dat Festuca vooruitgang boekt, hij moet het alleen nog niet posten. Kan wel een nieuer scantraxx aanwinst worden, ze sound past er wel. hij moet allen nog oefenen :)
Artiest
last seen May 2026
voor de duidelijkheid, ik hebt het hier niet gepost :P
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Kettingzaag wrote:He Festuca! Wil je even laten weten dat ik het echt een fijne plaat vind. Hoe jij bezig bent zijn echt geen woorden voor! Die melodie is gewoon ubergeil en die kicks die je hebt weten te creëren zijn zo divers en zo diep, ik kom bijna klaar! :love: :love: Ga alsjeblieft door met produceren want ik wil echt veel en veel meer van dit soort platen horen. Echt, ik kan gewoon helemaal opgaan in het nummer.. Zie dit nummer van de zomer al door de Beekse Bergen knallen op Decibel. Alle handjes op elkaar en alle voetjes van de grond. Top!

Grtz.

Kettingzaag
haha wtf :lol:
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Kettingzaag wrote:He Festuca! Wil je even laten weten dat ik het echt een fijne plaat vind. Hoe jij bezig bent zijn echt geen woorden voor! Die melodie is gewoon ubergeil en die kicks die je hebt weten te creëren zijn zo divers en zo diep, ik kom bijna klaar! :love: :love: Ga alsjeblieft door met produceren want ik wil echt veel en veel meer van dit soort platen horen. Echt, ik kan gewoon helemaal opgaan in het nummer.. Zie dit nummer van de zomer al door de Beekse Bergen knallen op Decibel. Alle handjes op elkaar en alle voetjes van de grond. Top!

Grtz.

Kettingzaag
Juiisst.. :huh:
Als je een reactie van festuca wil kun je het ook gewoon vragen xd
D
Hardtraxxer
405 posts member since 2011
last seen Jun 2012

Grtz.

Kettingzaag

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: