zeker mee eensDakpan wrote:Zeker.NaarDeQlote wrote: alleen dan op zijn dakpansAls je bij de grote jongens wil horen dan word je ook beoordeeld zoals de grote jongens.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ook mee eens, maar een zekere, mildere vorm van reageren was wellicht meer op z'n plaats natuurlijkDakpan wrote:Zeker.NaarDeQlote wrote: alleen dan op zijn dakpansAls je bij de grote jongens wil horen dan word je ook beoordeeld zoals de grote jongens.
Ja nouja ik hoef echt niet bij de ''grote'' jongens te horen hoor xD
Laat iedereen eens op houden met zeiken. Als jullie het veel beter kunnen laat dan eens wat zien en hou anders je domme commentaar voor je. Festuca doet gewoon wat hij leuk vind, respecteer dat. En als ie nog niet zo ver is, so what? 40% van dit forum is nog niet eens toe aan het produceren van hardstyle schat ik in. Dus ga lekker door met wat je aan het doen bentFestuca wrote:Ja nouja ik hoef echt niet bij de ''grote'' jongens te horen hoor xD
De plaat kan natuurlijk wel beter, maar zoals ik al zei keep up the good work
Topic verplaatsen naar het Productie forum dan maar?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Gewoon nee.
There we go again. Het enigste wat dom is, is jou reactie.acidburn wrote:
Laat iedereen eens op houden met zeiken. Als jullie het veel beter kunnen laat dan eens wat zien en hou anders je domme commentaar voor je. Festuca doet gewoon wat hij leuk vind, respecteer dat. En als ie nog niet zo ver is, so what? 40% van dit forum is nog niet eens toe aan het produceren van hardstyle schat ik in. Dus ga lekker door met wat je aan het doen bent![]()
De plaat kan natuurlijk wel beter, maar zoals ik al zei keep up the good work
YEHHHHHHacidburn wrote:Als jullie het veel beter kunnen laat dan eens wat zien en hou anders je domme commentaar voor je.
Dakpan wrote:YEHHHHHHacidburn wrote:Als jullie het veel beter kunnen laat dan eens wat zien en hou anders je domme commentaar voor je.
He Festuca! Wil je even laten weten dat ik het echt een fijne plaat vind. Hoe jij bezig bent zijn echt geen woorden voor! Die melodie is gewoon ubergeil en die kicks die je hebt weten te creëren zijn zo divers en zo diep, ik kom bijna klaar!
Ga alsjeblieft door met produceren want ik wil echt veel en veel meer van dit soort platen horen. Echt, ik kan gewoon helemaal opgaan in het nummer.. Zie dit nummer van de zomer al door de Beekse Bergen knallen op Decibel. Alle handjes op elkaar en alle voetjes van de grond. Top!
Grtz.
Kettingzaag
Grtz.
Kettingzaag
Ja Kettingzaag denkt weer even wat puntjes te scoren met zijn geweldige reactie. Hij levert echt een geweldige bijdrage aan dit topic! 
nou ja betere dan dezeD-Teq wrote:Ja Kettingzaag denkt weer even wat puntjes te scoren met zijn geweldige reactie. Hij levert echt een geweldige bijdrage aan dit topic!
ik vind dat Festuca vooruitgang boekt, hij moet het alleen nog niet posten. Kan wel een nieuer scantraxx aanwinst worden, ze sound past er wel. hij moet allen nog oefenen
voor de duidelijkheid, ik hebt het hier niet gepost 
haha wtfKettingzaag wrote:He Festuca! Wil je even laten weten dat ik het echt een fijne plaat vind. Hoe jij bezig bent zijn echt geen woorden voor! Die melodie is gewoon ubergeil en die kicks die je hebt weten te creëren zijn zo divers en zo diep, ik kom bijna klaar!![]()
Ga alsjeblieft door met produceren want ik wil echt veel en veel meer van dit soort platen horen. Echt, ik kan gewoon helemaal opgaan in het nummer.. Zie dit nummer van de zomer al door de Beekse Bergen knallen op Decibel. Alle handjes op elkaar en alle voetjes van de grond. Top!
Grtz.
Kettingzaag
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Juiisst..Kettingzaag wrote:He Festuca! Wil je even laten weten dat ik het echt een fijne plaat vind. Hoe jij bezig bent zijn echt geen woorden voor! Die melodie is gewoon ubergeil en die kicks die je hebt weten te creëren zijn zo divers en zo diep, ik kom bijna klaar!![]()
Grtz.
Kettingzaag
Als je een reactie van festuca wil kun je het ook gewoon vragen
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Kettingzaag wrote:He Festuca! Wil je even laten weten dat ik het echt een fijne plaat vind. Hoe jij bezig bent zijn echt geen woorden voor! Die melodie is gewoon ubergeil en die kicks die je hebt weten te creëren zijn zo divers en zo diep, ik kom bijna klaar!![]()
Grtz.
Kettingzaag