Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 20:00 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
NaarDeQlote schreef:
alleen dan op zijn dakpans :P


Zeker. :cool: Als je bij de grote jongens wil horen dan word je ook beoordeeld zoals de grote jongens.


zeker mee eens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 20:36 
 
Artiest

Dakpan schreef:
NaarDeQlote schreef:
alleen dan op zijn dakpans :P


Zeker. :cool: Als je bij de grote jongens wil horen dan word je ook beoordeeld zoals de grote jongens.


Ook mee eens, maar een zekere, mildere vorm van reageren was wellicht meer op z'n plaats natuurlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja nouja ik hoef echt niet bij de ''grote'' jongens te horen hoor xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Ja nouja ik hoef echt niet bij de ''grote'' jongens te horen hoor xD


Laat iedereen eens op houden met zeiken. Als jullie het veel beter kunnen laat dan eens wat zien en hou anders je domme commentaar voor je. Festuca doet gewoon wat hij leuk vind, respecteer dat. En als ie nog niet zo ver is, so what? 40% van dit forum is nog niet eens toe aan het produceren van hardstyle schat ik in. Dus ga lekker door met wat je aan het doen bent :thumbsup:

De plaat kan natuurlijk wel beter, maar zoals ik al zei keep up the good work :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 13:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Topic verplaatsen naar het Productie forum dan maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker gezellig altijd op zo een forum :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

acidburn schreef:

Laat iedereen eens op houden met zeiken. Als jullie het veel beter kunnen laat dan eens wat zien en hou anders je domme commentaar voor je. Festuca doet gewoon wat hij leuk vind, respecteer dat. En als ie nog niet zo ver is, so what? 40% van dit forum is nog niet eens toe aan het produceren van hardstyle schat ik in. Dus ga lekker door met wat je aan het doen bent :thumbsup:

De plaat kan natuurlijk wel beter, maar zoals ik al zei keep up the good work :)


There we go again. Het enigste wat dom is, is jou reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

acidburn schreef:
Als jullie het veel beter kunnen laat dan eens wat zien en hou anders je domme commentaar voor je.


YEHHHHHH
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
acidburn schreef:
Als jullie het veel beter kunnen laat dan eens wat zien en hou anders je domme commentaar voor je.


YEHHHHHH

xd nou dakpan, bewijs het maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoor ik nou een sample-kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 22:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nee? vertel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 23:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

He Festuca! Wil je even laten weten dat ik het echt een fijne plaat vind. Hoe jij bezig bent zijn echt geen woorden voor! Die melodie is gewoon ubergeil en die kicks die je hebt weten te creëren zijn zo divers en zo diep, ik kom bijna klaar! :love: :love: Ga alsjeblieft door met produceren want ik wil echt veel en veel meer van dit soort platen horen. Echt, ik kan gewoon helemaal opgaan in het nummer.. Zie dit nummer van de zomer al door de Beekse Bergen knallen op Decibel. Alle handjes op elkaar en alle voetjes van de grond. Top!

Grtz.

Kettingzaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 23:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijke troll :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 00:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja Kettingzaag denkt weer even wat puntjes te scoren met zijn geweldige reactie. Hij levert echt een geweldige bijdrage aan dit topic! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 01:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Ja Kettingzaag denkt weer even wat puntjes te scoren met zijn geweldige reactie. Hij levert echt een geweldige bijdrage aan dit topic! :thumbsup:


nou ja betere dan deze xd (en mijn post)

ik vind dat Festuca vooruitgang boekt, hij moet het alleen nog niet posten. Kan wel een nieuer scantraxx aanwinst worden, ze sound past er wel. hij moet allen nog oefenen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 01:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

voor de duidelijkheid, ik hebt het hier niet gepost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 02:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
He Festuca! Wil je even laten weten dat ik het echt een fijne plaat vind. Hoe jij bezig bent zijn echt geen woorden voor! Die melodie is gewoon ubergeil en die kicks die je hebt weten te creëren zijn zo divers en zo diep, ik kom bijna klaar! :love: :love: Ga alsjeblieft door met produceren want ik wil echt veel en veel meer van dit soort platen horen. Echt, ik kan gewoon helemaal opgaan in het nummer.. Zie dit nummer van de zomer al door de Beekse Bergen knallen op Decibel. Alle handjes op elkaar en alle voetjes van de grond. Top!

Grtz.

Kettingzaag


haha wtf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 11:26 
 
Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:
He Festuca! Wil je even laten weten dat ik het echt een fijne plaat vind. Hoe jij bezig bent zijn echt geen woorden voor! Die melodie is gewoon ubergeil en die kicks die je hebt weten te creëren zijn zo divers en zo diep, ik kom bijna klaar! :love: :love: Ga alsjeblieft door met produceren want ik wil echt veel en veel meer van dit soort platen horen. Echt, ik kan gewoon helemaal opgaan in het nummer.. Zie dit nummer van de zomer al door de Beekse Bergen knallen op Decibel. Alle handjes op elkaar en alle voetjes van de grond. Top!

Grtz.

Kettingzaag

Juiisst.. :huh:
Als je een reactie van festuca wil kun je het ook gewoon vragen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 13:59 
 
Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
He Festuca! Wil je even laten weten dat ik het echt een fijne plaat vind. Hoe jij bezig bent zijn echt geen woorden voor! Die melodie is gewoon ubergeil en die kicks die je hebt weten te creëren zijn zo divers en zo diep, ik kom bijna klaar! :love: :love: Ga alsjeblieft door met produceren want ik wil echt veel en veel meer van dit soort platen horen. Echt, ik kan gewoon helemaal opgaan in het nummer.. Zie dit nummer van de zomer al door de Beekse Bergen knallen op Decibel. Alle handjes op elkaar en alle voetjes van de grond. Top!

Grtz.

Kettingzaag



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks