Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 10:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Want zoals meerdere mensen al zeggen, vind ik dat je niet veel toevoegt.

Dat loopt toch niet, daar stond gewoon mijn eigen mening ondersteunt door andere meningen. Dat jij daar een feit van maakt kan ik ook weinig aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 10:37 
 

D-Teq schreef:
Lyst schreef:
Krijgen we dit weer..
Er staat vrij weinig eigen mening in die reactie, behalve dan dat ik het eens ben met anderen in het topic.

Jij bepaalt niet of iemand iets wel of niet toevoegt aan de scene. Jij mag vinden dat iemand niet iets toevoegt maar dat is jouw mening en jij doet het voorkomen als een feit.

Als ik de hardstyle community na 4 jaar luisteren een beetje ken, gaat die deze nummers niet leuk vinden.

Ik denk dus dat het, zoals tot nu toe iedereen heeft gezegd behalve de mensen die wat dichter bij m staan, niks toe gaat voegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
D-Teq schreef:
Lyst schreef:
Krijgen we dit weer..
Er staat vrij weinig eigen mening in die reactie, behalve dan dat ik het eens ben met anderen in het topic.

Jij bepaalt niet of iemand iets wel of niet toevoegt aan de scene. Jij mag vinden dat iemand niet iets toevoegt maar dat is jouw mening en jij doet het voorkomen als een feit.

Als ik de hardstyle community na 4 jaar luisteren een beetje ken, gaat die deze nummers niet leuk vinden.

Ik denk dus dat het, zoals tot nu toe iedereen heeft gezegd behalve de mensen die wat dichter bij m staan, niks toe gaat voegen.


Ik ken festuca niet, weet alleen dat ie hier op het forum zit. Wat je dus nu zegt is pure onzin :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Lyst schreef:
Krijgen we dit weer..
Er staat vrij weinig eigen mening in die reactie, behalve dan dat ik het eens ben met anderen in het topic.

Jij bepaalt niet of iemand iets wel of niet toevoegt aan de scene. Jij mag vinden dat iemand niet iets toevoegt maar dat is jouw mening en jij doet het voorkomen als een feit.

D-Teq props!
Je bent 1 van de weinige die me zo vaak aan het lachen krijgt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 15:56 
 

WZY schreef:
Festuca schreef:
Nou ik vind dat ik ten opzichte van m'n eerst track aardig hard ben gegroeit dus denk wel dat ik zo door kan blijven gaan.

dat vind jij, maar jij koopt je tracks niet


Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik koop ze ook niet, krijg ze ook gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:03 
 

JEFSKIII schreef:
WZY schreef:
Festuca schreef:
Nou ik vind dat ik ten opzichte van m'n eerst track aardig hard ben gegroeit dus denk wel dat ik zo door kan blijven gaan.

dat vind jij, maar jij koopt je tracks niet


Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik koop ze ook niet, krijg ze ook gewoon.

:lol: Zou je ze wel kopen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Nou ik vind dat ik ten opzichte van m'n eerst track aardig hard ben gegroeit dus denk wel dat ik zo door kan blijven gaan.


hier ben ik het absoluut mee eens, vind dit gewoon best een goed nummer! niet fusion of scantraxx-waardig (even er van uitgaand dat fusion- of scantraxx-waardig niet afgekraakt gaat worden) maar de progressie is er absoluut Fes, lekker doorgaan zo dan red je het wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind dit wel Scantraxx waardig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Takenst schreef:
Dit slaat idd nergens op. Hij doet het omdat ie er plezier in heeft en laat m dat dan ook gewoon doen. Dan zal je zien dat ie snel groeit! Top gedaan gozer en ga gewoon zo door!!!

Het zijn altijd dezelfde HATERS hier op dit forum die zo lopen te zeiken!! Waar is die tijd dat er positieve feedback gegeven werd waar je wat aan had!!?? In plaats van hard afzeiken!! :x
peace!


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


newbies :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ik vind dit wel Scantraxx waardig :)

Dat zegt meer over de eisen die jij aan Scantraxx stelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vergelijk dit met:

nieuwe-tracks-hs/bass-modulators-bounce-break-t22673.html
nieuwe-tracks-hs/bass-modulators-control-t22671.html

dan mist het toch wel wat diversiteit en originaliteit, om maar even een random scantraxx voorbeeld te pakken dat niet extreem gevestigd is.
Maar als Fes zo door gaat kan die best op het niveau komen van Bass Modulators hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 19:25 
 
Artiest

D-Teq schreef:
Lyst schreef:
Krijgen we dit weer..
Er staat vrij weinig eigen mening in die reactie, behalve dan dat ik het eens ben met anderen in het topic.

Jij bepaalt niet of iemand iets wel of niet toevoegt aan de scene.

en wie bepaalt dat dan wel? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel leuk allemaal en Festuca produceert echt wel wat beter dan de gemiddelde nuub in het eigen producties topic maar hier hoort het echt nog niet thuis. Klinkt gewoon allemaal veel te kaal en simpel. Ik zou ook een tijdje door blijven oefenen en pas als je écht iets vets hebt het naar buiten brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Heel leuk allemaal en Festuca produceert echt wel wat beter dan de gemiddelde nuub in het eigen producties topic maar hier hoort het echt nog niet thuis. Klinkt gewoon allemaal veel te kaal en simpel. Ik zou ook een tijdje door blijven oefenen en pas als je écht iets vets hebt het naar buiten brengen.


Hier sluit ik me bij aan. Klinkt op zich wel beter dan je eerdere nummers, maar gewoon nog flink blijven oefenen! Hoort hier eigelijk nog niet te staan om het zo maar even te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Heel leuk allemaal en Festuca produceert echt wel wat beter dan de gemiddelde nuub in het eigen producties topic maar hier hoort het echt nog niet thuis. Klinkt gewoon allemaal veel te kaal en simpel. Ik zou ook een tijdje door blijven oefenen en pas als je écht iets vets hebt het naar buiten brengen.


Dankje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:55 
 
Hardtraxx Elite

vind dit best matig, heb stuk betere nummers gehoord van andere amateurs. Maar uiteraard gewoon door blijven gaan, je leert het vanzelf wel :thumbup:

overigens als je niet op dit forum had gezeten was er waarschijnlijk een stuk meer gehaat over het nummer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inderdaad, dit hoort meer in de producers topic. in de releases of new track topic gaan mensen dingen van je verwachten en krijg je dus haternij. je sounds en kicks zijn nog ver onder ontwikkeld, we zien wel dat je vooruit gaat maar probeer eerst in de producers topic tracks te plaatsen en te sharen voordat je in dit topic post.

wat de plaat betreft.

Kick heeft inderdaad meer werk nodig, bass zit goed maar tok overheerst me iets te veel en natuurlijk verder EQ. ik snap niet waarom mensen op de piano zeiken. wat verwachten ze nou nog meer van een piano sound. enige wat ik daarover te zeggen heb is meer reverb. wat betreft melodie.. klinkt eerste opzich goed maar daarna word het eentonig. probeer variatie in de melody te creeren maar zodanig dat het origineel goed te horen blijft. zo hou je de luisteraar geintereseerd. Je afmix mag ook beter wat betreft je mid. :) suc6
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 13:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
inderdaad, dit hoort meer in de producers topic. in de releases of new track topic gaan mensen dingen van je verwachten en krijg je dus haternij. je sounds en kicks zijn nog ver onder ontwikkeld, we zien wel dat je vooruit gaat maar probeer eerst in de producers topic tracks te plaatsen en te sharen voordat je in dit topic post.

wat de plaat betreft.

Kick heeft inderdaad meer werk nodig, bass zit goed maar tok overheerst me iets te veel en natuurlijk verder EQ. ik snap niet waarom mensen op de piano zeiken. wat verwachten ze nou nog meer van een piano sound. enige wat ik daarover te zeggen heb is meer reverb. wat betreft melodie.. klinkt eerste opzich goed maar daarna word het eentonig. probeer variatie in de melody te creeren maar zodanig dat het origineel goed te horen blijft. zo hou je de luisteraar geintereseerd. Je afmix mag ook beter wat betreft je mid. :) suc6

:) thx voor het comment, maar ik zet hem hier ook niet neer he :P

Edit: heb m'n andere in het producers topic gezet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oops excuses :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:14 
 
Hardtraxx Addict

Festuca schreef:
Nuracore schreef:
inderdaad, dit hoort meer in de producers topic. in de releases of new track topic gaan mensen dingen van je verwachten en krijg je dus haternij. je sounds en kicks zijn nog ver onder ontwikkeld, we zien wel dat je vooruit gaat maar probeer eerst in de producers topic tracks te plaatsen en te sharen voordat je in dit topic post.

wat de plaat betreft.

Kick heeft inderdaad meer werk nodig, bass zit goed maar tok overheerst me iets te veel en natuurlijk verder EQ. ik snap niet waarom mensen op de piano zeiken. wat verwachten ze nou nog meer van een piano sound. enige wat ik daarover te zeggen heb is meer reverb. wat betreft melodie.. klinkt eerste opzich goed maar daarna word het eentonig. probeer variatie in de melody te creeren maar zodanig dat het origineel goed te horen blijft. zo hou je de luisteraar geintereseerd. Je afmix mag ook beter wat betreft je mid. :) suc6

:) thx voor het comment, maar ik zet hem hier ook niet neer he :P

Edit: heb m'n andere in het producers topic gezet :)

Sorry, ik moest um niet hier neer zetten! ;) Mijn excuses
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:57 
 
Hardtraxx Newbie

Dakpan schreef:
Denk nou eerst even of je echt wel wat toe gaat voegen aan de scene voordat je dit produceren van je doorzet, Festuca.

Wat is dit nou voor een lage opmerking :x
Dat jij vind dat hij niks toevoegt aan 'de scene' is een ding, maar om op basis van die mening te 'adviseren' dat hij het produceren niet zou moeten doorzetten. :sick:

Kritiek geven mag, maar dit vind ik een smerige/respectloze opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bazzy schreef:
Dakpan schreef:
Denk nou eerst even of je echt wel wat toe gaat voegen aan de scene voordat je dit produceren van je doorzet, Festuca.

Wat is dit nou voor een lage opmerking :x
Dat jij vind dat hij niks toevoegt aan 'de scene' is een ding, maar om op basis van die mening te 'adviseren' dat hij het produceren niet zou moeten doorzetten. :sick:

Kritiek geven mag, maar dit vind ik een smerige/respectloze opmerking.


welkom op Hardtraxx :aww:

hij bedoelt gewoon dat festuca opzoek moet naar een eigen sound, en niet dat we nog een producer krijgen die weer hetzelfde maakt als dat er al (zo)vele doen. alleen dan op zijn dakpans :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan heeft wel gelijk, met dit kom je niet ver. Daarom was het ook niet slim om op BIR te releasen. Dan krijg je gelijk alles over je heen, als je een officiële release heb die gewoon zeer matig is. Als je nog flink wat oefent kan het misschien best wel oké worden. Dit is sowieso ook mijn smaak niet, maar het klinkt ook gewoon nog niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 18:11 
 
Hardtraxx Elite

Bazzy schreef:
Dakpan schreef:
Denk nou eerst even of je echt wel wat toe gaat voegen aan de scene voordat je dit produceren van je doorzet, Festuca.

Wat is dit nou voor een lage opmerking :x
Dat jij vind dat hij niks toevoegt aan 'de scene' is een ding, maar om op basis van die mening te 'adviseren' dat hij het produceren niet zou moeten doorzetten. :sick:

Kritiek geven mag, maar dit vind ik een smerige/respectloze opmerking.


dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
alleen dan op zijn dakpans :P


Zeker. :cool: Als je bij de grote jongens wil horen dan word je ook beoordeeld zoals de grote jongens.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks