Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Ecstatic & Solstice

Track(s): Our Voyage

Sample/video:


Bron:
^

hardstyle-releases/ecstatic-quantum-leap-album-dwxcd043-t79242.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 21:59 
 
Hardtraxxer

Ecstatic collab zo to horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 09:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klonk leuk tot de kicks erin kwamen. maar ja verbaast me niks want hetlijhkt wel alsof hardstyle artiesten zijn vergeten hoe ze een goede kick moeten maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gave Melodie! Deze doet mij wel heel erg denken aan Colors van Headhunterz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Gave Melodie! Deze doet mij wel heel erg denken aan Colors van Headhunterz :P

Maar dan achterstevoorste ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 10:12 
 
Hardtraxxer

sroloc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zretnuhdaeH - sroloC daadredni raam nad andersom. raaD tkjil ed eidolem leed lew po. nimetteinseD si tid nee ekkid taalp tot revsud
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 12:28 
 
Hardtraxxer

Melodyman :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 19:35 
 
Hardtraxx Crew

Dutch92 schreef:
Ecstatic collab zo to horen

Is het ook ja, volgens Solstice in de comments :P

Klinkt goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 21:21 
 
Hardtraxxer

Jeffreylp schreef:
klonk leuk tot de kicks erin kwamen. maar ja verbaast me niks want hetlijhkt wel alsof hardstyle artiesten zijn vergeten hoe ze een goede kick moeten maken


ik moet zeggen dat ik dit niet de meest fijne kicks vind van hem, maar Solstice maakt betere kicks dan menig raw artist. :thumbup: Melodie wel super fijn weer, en alles waar Ecstatic bij betrokken is veranderd ook ongeveer in goud :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 08:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zowel in de kicks van Ecstatic en Solstice valt nog veel te halen hoor. Maar goed, ik vergelijk het altijd maar met een kick van DBSTF, D-Sturb of Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2023 17:27 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al erg fijn in LQ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 13:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hoi! Allereerst. Sorry voor mijn Nederlands. Is van de vertaler omdat ik nog aan het leren ben. Ten tweede, bedankt voor de goede reacties.

Over de kick, het is die van ''My Heart On You'' van ''Mansions'' en is moeilijk te waarderen in LQ. In DQ.1 was live mijn best klinkende kick. Het is mijn favoriete kick ooit.

Ik heb echter goed nieuws voor degenen die een klassieke kick verwachten. Omdat ik die kick al in 3 nummers gebruikte, heb ik een nieuwe voor deze gemaakt, dus maak je geen zorgen! Het wordt een traditionele knapperige kick, maar dan krachtig en modern!
Ik verveel me ook met mijn kicks als ik ze te vaak gebruik xd
Gegroet vrienden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 08:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Klinkt wel erg lekker! :D :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

best leuk eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 14:34 
 
Hardtraxxer

Euphoric is echt weer veel interessanter aan het worden de laatste tijd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

d8 dat het al 10 jaar stil stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 05:52 
 
Hardtraxxer

Meer van dit graag :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 11:44 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
d8 dat het al 10 jaar stil stond


Het heeft in mijn ogen tussen 2012 en recentelijk op toevoeging van hardere midintro's en kicks na, compleet stilgestaan ja. Nu zijn er duidelijk steeds meer wat meer artiesten die euphoric verder willen pushen. Jay Reeve, Adrenalize, Solstice, Ecstatic. Veel meer dan dat ook niet. Ik hoop iig dat er meer zullen volgen die er weer wat speciaals van willen maken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
THArdstyler schreef:
d8 dat het al 10 jaar stil stond


Het heeft in mijn ogen tussen 2012 en recentelijk op toevoeging van hardere midintro's en kicks na, compleet stilgestaan ja. Nu zijn er duidelijk steeds meer wat meer artiesten die euphoric verder willen pushen. Jay Reeve, Adrenalize, Solstice, Ecstatic. Veel meer dan dat ook niet. Ik hoop iig dat er meer zullen volgen die er weer wat speciaals van willen maken. ;)

Dan heb jij het goed mis. Er zijn meer artiesten die het nog altijd pushen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 12:00 
 
Hardtraxxer

Ben wel benieuwd naar al die namen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Oneens. Envine, Audiotricz (Progressive Hardstyle) en Galactixx zijn wat mij betreft, naast de namen die je noemt, óók kartrekkers en ik denk (en vooral: hoop) dat het weer een serieuze opleving gaat krijgen. Dit festivalseizoen is de sfeer al meerdere malen weer ongekend hoog geweest en de animo is er écht wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 12:02 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
^ Oneens. Envine, Audiotricz (Progressive Hardstyle) en Galactixx zijn wat mij betreft, naast de namen die je noemt, óók kartrekkers en ik denk (en vooral: hoop) dat het weer een serieuze opleving gaat krijgen. Dit festivalseizoen is de sfeer al meerdere malen weer ongekend hoog geweest en de animo is er écht wel weer.


Oke, eens met de namen die je noemt, al is die Progressive Hardstyle act pas net begonnen met een paar tracks. Er is verandering, maar om euforisch weer echt magisch te krijgen (zoals ooit) mag er nog wel wat meer gebeuren imo.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks