Hardtraxx Veteran
14321 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Artiest: Ecstatic & Solstice

Track(s): Our Voyage

Sample/video:
View on YouTube

Bron:
^

Ecstatic - Quantum Leap (Album) (DWXCD043)
D
Hardtraxxer
225 posts member since 2010
last seen Feb 2025
Ecstatic collab zo to horen
Hardtraxx Veteran
4806 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
klonk leuk tot de kicks erin kwamen. maar ja verbaast me niks want hetlijhkt wel alsof hardstyle artiesten zijn vergeten hoe ze een goede kick moeten maken
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Gave Melodie! Deze doet mij wel heel erg denken aan Colors van Headhunterz :P
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Fusionmania wrote:Gave Melodie! Deze doet mij wel heel erg denken aan Colors van Headhunterz :P
Maar dan achterstevoorste ofzo
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 2 days ago
sroloc?
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
zretnuhdaeH - sroloC daadredni raam nad andersom. raaD tkjil ed eidolem leed lew po. nimetteinseD si tid nee ekkid taalp tot revsud
Hardtraxx Veteran
4438 posts member since 2023
last seen 16 hours ago
Melodyman :worship:
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Dutch92 wrote:Ecstatic collab zo to horen
Is het ook ja, volgens Solstice in de comments :P

Klinkt goed :D
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Jeffreylp wrote:klonk leuk tot de kicks erin kwamen. maar ja verbaast me niks want hetlijhkt wel alsof hardstyle artiesten zijn vergeten hoe ze een goede kick moeten maken
ik moet zeggen dat ik dit niet de meest fijne kicks vind van hem, maar Solstice maakt betere kicks dan menig raw artist. :thumbup: Melodie wel super fijn weer, en alles waar Ecstatic bij betrokken is veranderd ook ongeveer in goud :thumbsup: :worship:
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Zowel in de kicks van Ecstatic en Solstice valt nog veel te halen hoor. Maar goed, ik vergelijk het altijd maar met een kick van DBSTF, D-Sturb of Headhunterz.
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
Al erg fijn in LQ :loving:
3 posts member since 2023
last seen May 2024
Hoi! Allereerst. Sorry voor mijn Nederlands. Is van de vertaler omdat ik nog aan het leren ben. Ten tweede, bedankt voor de goede reacties.

Over de kick, het is die van ''My Heart On You'' van ''Mansions'' en is moeilijk te waarderen in LQ. In DQ.1 was live mijn best klinkende kick. Het is mijn favoriete kick ooit.

Ik heb echter goed nieuws voor degenen die een klassieke kick verwachten. Omdat ik die kick al in 3 nummers gebruikte, heb ik een nieuwe voor deze gemaakt, dus maak je geen zorgen! Het wordt een traditionele knapperige kick, maar dan krachtig en modern!
Ik verveel me ook met mijn kicks als ik ze te vaak gebruik xd
Gegroet vrienden! :thumbsup:
Hardtraxxer
127 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Heerlijke plaat!
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
View on YouTube
Klinkt wel erg lekker! :D :loving:
Hardtraxx Veteran
4806 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
best leuk eigenlijk
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Euphoric is echt weer veel interessanter aan het worden de laatste tijd :loving:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 16 days ago
d8 dat het al 10 jaar stil stond
G
Hardtraxxer
563 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Meer van dit graag :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
THArdstyler wrote:d8 dat het al 10 jaar stil stond
Het heeft in mijn ogen tussen 2012 en recentelijk op toevoeging van hardere midintro's en kicks na, compleet stilgestaan ja. Nu zijn er duidelijk steeds meer wat meer artiesten die euphoric verder willen pushen. Jay Reeve, Adrenalize, Solstice, Ecstatic. Veel meer dan dat ook niet. Ik hoop iig dat er meer zullen volgen die er weer wat speciaals van willen maken. ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Zaagkick wrote:
THArdstyler wrote:d8 dat het al 10 jaar stil stond
Het heeft in mijn ogen tussen 2012 en recentelijk op toevoeging van hardere midintro's en kicks na, compleet stilgestaan ja. Nu zijn er duidelijk steeds meer wat meer artiesten die euphoric verder willen pushen. Jay Reeve, Adrenalize, Solstice, Ecstatic. Veel meer dan dat ook niet. Ik hoop iig dat er meer zullen volgen die er weer wat speciaals van willen maken. ;)
Dan heb jij het goed mis. Er zijn meer artiesten die het nog altijd pushen hoor.
Last edited by Nuracore on 23 Aug 2023 12:02, edited 3 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Ben wel benieuwd naar al die namen dan.
Last edited by Zaagkick on 23 Aug 2023 12:01, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 13 days ago
^ Oneens. Envine, Audiotricz (Progressive Hardstyle) en Galactixx zijn wat mij betreft, naast de namen die je noemt, óók kartrekkers en ik denk (en vooral: hoop) dat het weer een serieuze opleving gaat krijgen. Dit festivalseizoen is de sfeer al meerdere malen weer ongekend hoog geweest en de animo is er écht wel weer.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Remi wrote:^ Oneens. Envine, Audiotricz (Progressive Hardstyle) en Galactixx zijn wat mij betreft, naast de namen die je noemt, óók kartrekkers en ik denk (en vooral: hoop) dat het weer een serieuze opleving gaat krijgen. Dit festivalseizoen is de sfeer al meerdere malen weer ongekend hoog geweest en de animo is er écht wel weer.
Oke, eens met de namen die je noemt, al is die Progressive Hardstyle act pas net begonnen met een paar tracks. Er is verandering, maar om euforisch weer echt magisch te krijgen (zoals ooit) mag er nog wel wat meer gebeuren imo.
Last edited by Zaagkick on 23 Aug 2023 12:04, edited 1 time in total.