Sowieso een sterk album met hoge productiekwaliteit!
Vind de NC-vibe en het futuristische bij bijvoorbeeld Quantum Leap, Just Be vet, maar wel echt luistermuziek. Live zou ik niet (meer) weten wat ik ermee aan moet, maar m'n muzieksmaak is ook wel flink naar de tering gegaan in de laatste 3 jaar. Dus dergelijke platen voelen echt als slaapnummers voor op de achtergrond thuis. Wat niet erg is, daar ben ik de doelgroep niet (meer) voor.
Our Voyage en If You Believe vind ik dan wel weer heel vet, omdat ze net iets meer energie hebben, ten opzichte van dat meer progressieve. Zelfde geldt voor I Wanna Know You. Everbody Knows It (2023 Edit) ook een prima plaatje. Van de rest van de nieuw gereleasede platen die nog niet uitwaren. Scream is vet, doet me denken aan oude rauwere Atmozfears (Up Top, The Harvest) en ook een beetje aan tracks als Voice Of Gaia, of oude Thyron (Hell's Fire etc). Iig beetje die 2013 raw sound. Basement Terror is gewoon knetterstrak geproduceerd en lomp. Creatieve eigen kijk op raw. En die Chill Mix van I Wanna Know You check ik volgende zomer wel een keer met een despo in m'n bek want ik kan daar niks mee met dit hoereweer. Al in al, dik album, blijf euphoric op deze manier op de kaart houden aub. gr.