Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 17:49 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: E-Force & X-Pander

Track(s): Liberty

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 17:51 
 
Hardtraxx Elite

laatste E-Force tracks zijn heel dik, deze ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 17:52 
 
Hardtraxx Elite

Mooie meid in de trailer

Over de track : Klinkt weer bruut! :thumbsup: E-Force is echt een van mijn favorieten geworden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 17:56 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt bruut! maar weten jullie zeker dat dit van eforce solo is?
Kan net zo goed met Luna weer zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 18:01 
 
Hardtraxx Elite

hotymoty schreef:
Klinkt bruut! maar weten jullie zeker dat dit van eforce solo is?
Kan net zo goed met Luna weer zijn

Crucifix was toch ook een solo, hoeft niet altijd met Luna gemaakt te zijn als het zo'n soort plaat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 18:07 
 

Enige lekkere is die chick idd.

Waar is de E-Force van Defqon 2011..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 18:11 
 
Hardtraxx Elite

E-Force schreef:
Check out the trailer of Bass Academy !!
With a short preview of my new track with X-Pander !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt weer veel belovend.. Grote fan van z'n laatste producties! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Is dus E-Force & X-Pander voor de duidelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 21:48 
 
Hardtraxxer

Bizar hoe hij het elke keer toch weer flikt ! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 22:40 
 
Hardtraxx Elite

E-Force gaat echt rocken op Qapital!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 22:58 
 
Hardtraxxer

Jro_ schreef:
Enige lekkere is die chick idd.

Waar is de E-Force van Defqon 2011..


stil
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

Snitch_MP schreef:
Jro_ schreef:
Enige lekkere is die chick idd.

Waar is de E-Force van Defqon 2011..


stil


Jerrie = euphoria only :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 01:00 
 
Hardtraxxer

Jro_ schreef:
Enige lekkere is die chick idd.

Waar is de E-Force van Defqon 2011..


Iets te hard voor je? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

E-force :worship: heel dik bezig de laatste tijd!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo de knetters! Heeeeel vet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maikoow schreef:
Jro_ schreef:
Enige lekkere is die chick idd.

Waar is de E-Force van Defqon 2011..


Iets te hard voor je? :P


Vind jij hem zo hard dan?

OT: moet zeggen...lekkere sounds weet E-Force vaak toe te passen. Stijgt op mijn HS lijstje de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Bizar hoe hij het elke keer toch weer flikt ! :woot:

Bizar hoe soft die kicks zijn... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 08:22 
 
Hardtraxx Veteran

Marcel Fischer schreef:
Snitch_MP schreef:
Bizar hoe hij het elke keer toch weer flikt ! :woot:

Bizar hoe soft die kicks zijn... >.<


Jij hebt E-Force kicks blijkbaar nog niet live ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 08:46 
 
Hardtraxx Elite

Marcel Fischer schreef:
Snitch_MP schreef:
Bizar hoe hij het elke keer toch weer flikt ! :woot:

Bizar hoe soft die kicks zijn... >.<


haha gast
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 10:44 
 
Hardtraxxer

Marcel Fischer schreef:
Snitch_MP schreef:
Bizar hoe hij het elke keer toch weer flikt ! :woot:

Bizar hoe soft die kicks zijn... >.<


:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force is echt goed bezig, klinkt weer dik dit! Die screech :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Marcel Fischer schreef:
Snitch_MP schreef:
Bizar hoe hij het elke keer toch weer flikt ! :woot:

Bizar hoe soft die kicks zijn... >.<


Jij hebt E-Force kicks blijkbaar nog niet live ervaren.

Het zijn gewoon slappe kicks. Een live-ervaring verandert daar dus echt helemaal niks aan. Valt een beetje onder de categorie Frequencerz: het moet allemaal maar hard klinken, maar dat is het eigenlijk totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
Het zijn gewoon slappe kicks. Een live-ervaring verandert daar dus echt helemaal niks aan. Valt een beetje onder de categorie Frequencerz: het moet allemaal maar hard klinken, maar dat is het eigenlijk totaal niet.


Het is maar net wat je onder hard verstaat ;)

Geef alleen maar aan dat E-Force kicks live een stuk harder gaan dan je zou verwachten als je ze thuis of waar dan ook hoort, is mijn ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Het is maar net wat je onder hard verstaat ;)

True story ;)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks