Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Jij hebt E-Force kicks blijkbaar nog niet live ervaren.

Tig keer, onderhand. En alle keren viel het me ernstig tegen, net zoals zijn platen. Dat hele gezeik over dat platen live altijd beter tot hun recht komen is echt complete bullshit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 19:37 
 
Hardtraxxer

Duruz schreef:
BuzzLightyear schreef:
Het zijn gewoon slappe kicks. Een live-ervaring verandert daar dus echt helemaal niks aan. Valt een beetje onder de categorie Frequencerz: het moet allemaal maar hard klinken, maar dat is het eigenlijk totaal niet.


Het is maar net wat je onder hard verstaat ;)

Geef alleen maar aan dat E-Force kicks live een stuk harder gaan dan je zou verwachten als je ze thuis of waar dan ook hoort, is mijn ervaring.


true!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marcel Fischer schreef:
BuzzLightyear schreef:
Jij hebt E-Force kicks blijkbaar nog niet live ervaren.

Tig keer, onderhand. En alle keren viel het me ernstig tegen, net zoals zijn platen. Dat hele gezeik over dat platen live altijd beter tot hun recht komen is echt complete bullshit...

Zeg, quote jij eens even goed! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wups, haha. Fixed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 00:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

E-Force is echt een baas, zo een drive in tracks vind ik bij niemand anders. Al jaren men held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 11:52 
 
Hardtraxxer

Ik heb deze op knock out gehoord en dan kan je niet meer ontkennen dat deze hard gaat :P
Tering men mond viel open van verbazing hoe hard deze ging :yay:
Echt een geweldige sfeer ook hierin :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 14:53 
 
Hardtraxx Newbie

Dit klinkt wel weer erg lekker hoor. Ben benieuwd naar de rest van de plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Geef alleen maar aan dat E-Force kicks live een stuk harder gaan dan je zou verwachten als je ze thuis of waar dan ook hoort, is mijn ervaring.


Zeker waar! Ik vind ze thuis ook best wel "hard" klinken. Ze liggen gewoon me gewoon goed in het gehoor :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

Wel steeds hetzelfde trucje met die screeches.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-force heeft echt de smaak te pakken :D van mij mag hij dit stijltje nog wel even aanhouden, gaat me nog niet vervelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis93 schreef:
Ik heb deze op knock out gehoord


Tijdens welke set? Adaro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zooo dan, deze klonk gisteren echt vet toen Adaro hem draaide :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie in break doet me denken aan Temper Temper - I Will Be Master / Scarface Theme song.
Vind ik leuk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liberty heet deze. Gruwelijk vette plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is deze vet zeg. :drool: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jow ik vind hem heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:49 
 
Hardtraxxer

Wat een beukert !! :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 21:02 
 
Hardtraxxer

wat een euforische parel weer!

Keer op keer zet e-force die lekkere duistere sfeer in z'n tracks neer! Is alsof je in een donker behekst bos bent haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 21:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind m ook vet! Wat een plaat weer! Van mij mag hij ook zo doorgaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dik :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoppie schreef:
wat een euforische parel weer!

Keer op keer zet e-force die lekkere duistere sfeer in z'n tracks neer! Is alsof je in een donker behekst bos bent haha


Dit. Voelt net alsof ik slenderman aan het spelen ben. Goed werk dat hij zich meer en meer ontwikkeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 02:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat en wat zijn die Warcraft vocalen er cool in verwerkt! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

E-Force heeft echt een winning streak. Wat een bazenplaten komt hij de laatste tijd mee. Eigenlijk sinds Masterclass geen slechte plaat gehoord. :o
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks