Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat weer! Geweldige sfeer zit hierin, erg mysterieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk weer dit! :D

E-force :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze plaat wordt beter en beter!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 22:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja vette plaat! Loopt inderdaad op rolletjes bij E-Force de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff een schopje omhoog geven deze. Heldenplaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 10:36 
 
Hardtraxx Elite

Wanneer krijgt deze eens een release!? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Wanneer krijgt deze eens een release!? :thumbsup:

Zou ervan uitgaan dat hij op het A2 album komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 16:21 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 16:34 
 
Hardtraxx Elite

wat een dik nummer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij de beste track van het album, zelfs beter dan Freakz At Night. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 17:38 
 
Hardtraxx Elite

Kicks van dit plaatje zijn echt 50000x lekkerder dan die nieuwe kicks van hem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: :worship: :love: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THE WORLD SHALL BURN :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Bazengplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
THE WORLD SHALL BURN :love:

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 09:45 
 
Hardtraxxer

Beste albumplaat :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 13:00 
 
Hardtraxx Elite

Iemand enig idee wanneer deze een full release krijgt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Iemand enig idee wanneer deze een full release krijgt?

Zo gauw de sampler met die track uit komt. Had je ook gewoon in het Unleashed gedeelte kunnen vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 14:45 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
ramon038 schreef:
Iemand enig idee wanneer deze een full release krijgt?

Zo gauw de sampler met die track uit komt. Had je ook gewoon in het Unleashed gedeelte kunnen vragen

Oké oké. Was toevallig in dit topic, dus vroeg het hier, had ook in het unleashed gedeelte gekund inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

En dan nog, waarom zou je het vragen? Als iemand iets meer wist zou het ofwel hier staan, ofwel in een nieuw release-topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 18:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dikjes :worship:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks