Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 17:29 
 

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet! Die drive :drool:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 09:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen overdreven screeches maar gewoon een fijn riedeltje waar je lekker in kunt blijven hangen :thumbsup: Dikke plaat, met een flinke portie drive dus :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoevaak heeft Warface nou al zijn synth hergebruikt? in ieder geval klinkt best grappig alleen zonde van die versnelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus dat tempo verkracht echt dat hele nummer, hoor niks van E-force en dit lijkt echt enorm op alle andere nummers van Warface... had meer in gezeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:19 
 
Hardtraxxer

Wat een grote onzin.. je hoort gewoon duidelijk dat er zowel E-force als Warface invloeden in zitten..
Beetje jammer weer dat Warface telkens af word gezijkt als een 13/12 producer.
Dit is toch gewoon een dikke plaat? (ben er wel mee eens dat het wel WEER kick + screech verhaal is) maar een flinke bak drive zit er in & doet het live zeker meer dan goed.
Geslaagd dan toch lijkt me ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:28 
 
Hardtraxx Newbie

Ventrue schreef:
Hoevaak heeft Warface nou al zijn synth hergebruikt? in ieder geval klinkt best grappig alleen zonde van die versnelling.


Ja en E-force gebruikt zeker nooit hetzelfde in al zijn platen?

Lekker haten op Warface allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardstylegeneration schreef:
af word gezijkt

hardstylegeneration schreef:
Geslaagd dan toch lijkt me

Allejezus. Jij in ieder geval alvast niet. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstylegeneration schreef:
Dit is toch gewoon een dikke plaat?

Bepaal jij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hoor niks van E-force


Niks van E-force valt ook wel mee. :P Bij o.a. die kickswitch (0:21) hoor je al dat zowel die screech als de kick van E-Force is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hout_Hakker schreef:
Ventrue schreef:
Hoevaak heeft Warface nou al zijn synth hergebruikt? in ieder geval klinkt best grappig alleen zonde van die versnelling.


Ja en E-force gebruikt zeker nooit hetzelfde in al zijn platen?

Lekker haten op Warface allemaal.

Bijna elke artiest doet het, alleen voor een hoofdelement zoals een Lead zou ik persoonlijk toch wat meer variatie daar in brengen, dit zelfde vind ik bijvoorbeeld ook met B-Front, vaak hoor ik dezelfde lead waardoor het mij een beetje gaat vervelen. Maar verder noem ik ook een positief punt dat het namelijk best grappig klinkt en ik noem een negatief punt waarvoor jij mij gelijk als Warface-hater wegzet. Maar om toch wat even een paar voorbeelden te noemen met bijna een identieke Lead: Chaos Reign, H8m3, Path to Extinction, Art of War, Menace, Execute.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 14:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Net alsof dat ook bij andere artiesten niet benoemd wordt. Open eens een Digital Punk, RR (mid intro's) of Freqz topic. Of überhaupt topics van kick/screech platen. Zet je oogkleppen anders even af voor je je haatsyndroom de vrije loop laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Track heet Disphoria
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:18 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Drive :thumbsup:

Versie zonder dat gedempte geluid -.- (link. bedankt Yowan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:37 
 

Niks voor mij :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:42 
 

had nou gewoon die melodie gebruikt, dan was het nog wat geworden.
dit is helemaal niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Versie zonder dat gedempte geluid -.-

ZIPPYS ZIJN NIET TOEGESTAAN!!!!1!!!1


vind hem zo toch wat beter klinken imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat. Die kickswitches :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 19:16 
 
Hardtraxxer

Vooral die laatste kick zit echt een heerlijke melodie! Drive over de gehele track ook dik in orde! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 19:29 
 

oke ik stel mn mening bij, dat inrot is zwaar vet alleen zou ik in de climax liever de melodie zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan wat is dit vet! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 20:24 
 
Hardtraxxer

Uit welke set is dit geript?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks