Hout_Hakker schreef:
Ventrue schreef:
Hoevaak heeft Warface nou al zijn synth hergebruikt? in ieder geval klinkt best grappig alleen zonde van die versnelling.
Ja en E-force gebruikt zeker nooit hetzelfde in al zijn platen?
Lekker haten op Warface allemaal.
Bijna elke artiest doet het, alleen voor een hoofdelement zoals een Lead zou ik persoonlijk toch wat meer variatie daar in brengen, dit zelfde vind ik bijvoorbeeld ook met B-Front, vaak hoor ik dezelfde lead waardoor het mij een beetje gaat vervelen. Maar verder noem ik ook een positief punt dat het namelijk best grappig klinkt en ik noem een negatief punt waarvoor jij mij gelijk als Warface-hater wegzet. Maar om toch wat even een paar voorbeelden te noemen met bijna een identieke Lead: Chaos Reign, H8m3, Path to Extinction, Art of War, Menace, Execute.