Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop niet dat het hogere tempo in de climax niet standaard in het origineel zit. Volkomen zinloos. Voor de rest dikke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 21:11 
 
Hardtraxxer

die e-force kicks :worship: :worship:
zo'n zuiver hard geluid, mag ie trots op zijn, tering..

Verder mooie combo dat WarForce!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:


/Offtopic Iemand enig idee uit welke set deze komt trouwens? Ik hoor dat die "i chose the underground" track van freakz at night ingemixt word. Vind die ook wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 22:41 
 
Hardtraxxer

Gast je hebt hem zelf geript toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Gast je hebt hem zelf geript toch?

wollah niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 13:32 
 
Hardtraxxer

Komt uit de set van The Resistance heeft maar heel even online gestaan, en is toen uit de lucht gehaald ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 13:48 
 
Hardtraxxer

Snitch_MP schreef:
Uit welke set is dit geript?


The Resistance @ Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kreeg net al een berichtje van Warface of ik hem offline wilde halen, bij deze. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt wel erg veel op h8m3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ik ook vet vind aan deze plaat is dat bij die tweede climax de kicks van e-force het patroon (kickrolls) van warface volgen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alles offline van die laatste versie, gelukkig heb ik hem gedownload :woot:
Gaat lekker door de woofer :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 16:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Alles offline van die laatste versie, gelukkig heb ik hem gedownload :woot:
Gaat lekker door de woofer :bomb:


Hier hetzelfde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 08:35 
 
Hardtraxxer

Wat een plaat, laatste climax is dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



met spannende intro want soundcloud heeft tegenwoordig een leuk herkenningsprogrammatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 16:44 
 
Hardtraxxer

Een raw plaat met een heerlijke aanstekelijke melodie! Vooral die kick van 3.40 :drool: Verwacht dat dit 1 van de beste tracks van het album gaat zijn! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 21:23 
 
Hardtraxxer

Klinkt zo simpel maar o zo lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 18:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

https://youtu.be/x2Mm_pMY35o
:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 18:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/warface-the-9-circles-eol016-t51706.html
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks