Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: E-Force

Track(s): Passion For Life (Kevin Kaos Remix)

Sample/video:


@ 1:35
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Artiest: E-Force

Track(s): Passion For Life (Live Edit 2013)

Sample/video:


@ 1:35

Kon dit nergens terugvinden op het forum dus dacht waarom niet. Was zelf live getuige, climax klonk nagenoeg hetzelfde als het origineel.


Hoorde hem zaterdag ook bij FoD. Klonk vet alleen draaide hij hem hier niet met de climax uit het origineel, geen melodie te bekennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij heeft ook 1-2 jaar geleden een edit van deze plaat gemaakt, maar daar vind je nogal weinig over.

Hier heb je hem:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Lambregts schreef:
Hij heeft ook 1-2 jaar geleden een edit van deze plaat gemaakt, maar daar vind je nogal weinig over.

Hier heb je hem:



Dat is een remix van zijn eigen track.

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Dennis Lambregts schreef:
Hij heeft ook 1-2 jaar geleden een edit van deze plaat gemaakt, maar daar vind je nogal weinig over.

Hier heb je hem:



Dat is een remix van zijn eigen track.



Juist ja, zat even ver weg ;) als ik het me goed herinner is een release er nooit van gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis Lambregts schreef:
Hij heeft ook 1-2 jaar geleden een edit van deze plaat gemaakt, maar daar vind je nogal weinig over.

Hier heb je hem:



Niet goed gezocht. Is verder niks gedaan met die remix.

nieuwe-tracks-hs/e-force-ft-mc-dl-passion-4-life-e-force-remix-edit-t19174.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 17:59 
 
Hardtraxxer

:yay: :yay: :yay:
@ 21:11
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 18:20 
 
Hardtraxx Elite

Hele matige kicks zeg. Verder vind ik het ook maar standaard. Het origineel vind ik ook niet vet dus ik hoopte dat deze remix wat werd, helaas is dat niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 19:22 
 
Hardtraxxer

Jeeeej nog meer anti's!! :thumbdown: Origineel vele malen dikker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 20:35 
 
Hardtraxx Addict

Waar zijn de kicks? :whistle:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks