zijn 2 compleet verschillende tracks.
Bij de 'orginele' uitvoering vind ik de vocals beter uitkomen en opbouw naar climax beter.
In de nieuwe versie is imo de melodie veel beter, gevoeliger en past goed bij de kick's.
Gaat de nieuwe versie de oude vervangen? Want de nieuwe versie word gewoon aangeprezen als Passion For Life, geen remix oid. Edit: Als goed is kan ik vanavond vertellen wat er met die 2 versie's gedaan gaat worden.
Het is eigenlijk meer een Q-Base edit, maar omdat de track zo totaal anders werd, heb ik er het maar op een remix gehouden. Origineel blijft zoals die was:) En wordt snel gereleased
Het is eigenlijk meer een Q-Base edit, maar omdat de track zo totaal anders werd, heb ik er het maar op een remix gehouden. Origineel blijft zoals die was:) En wordt snel gereleased
Die gast heeft duidelijk aan z'n kicks gewerkt. Zijn het nog niet helemaal, maar gaat zoveel de goede kant op sinds het A2 album. Track klinkt verder ook vrij netjes en MC DL! krijgt het ook nog voor elkaar om de track niet keihard te verneuken. Nouja, wel een beetje. Maar het stoort lang niet zo erg als in het origineel.