Artiest: Zero Sanity & Kevin Kaos
Track(s): Hit The Floor (E-Force Remix)
Sample/video:
View on YouTube
Track(s): Hit The Floor (E-Force Remix)
Sample/video:
View on YouTube
Komen nieuwe dingen aan van hem.hotymoty wrote:Wanneer komt ie nou met iets nieuws? Allemaal weer hetzelfde..
En voor zover ik kan horen klinkt is het nog steeds de kick van laatste paar tracks, verschrikkelijk.
Ja een solo en deze remix.Roellos wrote:Komen nieuwe dingen aan van hem.hotymoty wrote:Wanneer komt ie nou met iets nieuws? Allemaal weer hetzelfde..
En voor zover ik kan horen klinkt is het nog steeds de kick van laatste paar tracks, verschrikkelijk.
Doelde meer op je eerste zin.hotymoty wrote:Ja een solo en deze remix.Roellos wrote:Komen nieuwe dingen aan van hem.hotymoty wrote:Wanneer komt ie nou met iets nieuws? Allemaal weer hetzelfde..
Je kan ook overdrijven.hotymoty wrote:verschrikkelijk.
Smaak.Duruz wrote:Je kan ook overdrijven.hotymoty wrote:verschrikkelijk.
Zeker smaak! Ik vind de oudere kicks echt stukke beter!Elexz wrote:Smaak.Duruz wrote:Je kan ook overdrijven.hotymoty wrote:verschrikkelijk.
Ik ook:P!Jellev1 wrote:Deze zou ik graag in HQ willen horen ! Klinkt lekker hoor!
Klik ff op de titel zelf en niet midden op het filmpje. Dat werkt bij mij wel en werk ook met mac:D!hoppie wrote:Jonge ik kan die youtube filmpjes nog steeds niet openen via me mac op deze site grrrrr
dat deed deze plaat zeker haharamon038 wrote:Klinkt lekker, benieuwd naar de HQ.
Denk dat 'ie het live wel goed doet, dikke bak drive