Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Zero Sanity & Kevin Kaos

Track(s): Hit The Floor (E-Force Remix)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:08 
 
Hardtraxx Elite

Wanneer komt ie nou met iets nieuws? Allemaal weer hetzelfde..
En voor zover ik kan horen klinkt is het nog steeds de kick van laatste paar tracks, verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Wanneer komt ie nou met iets nieuws? Allemaal weer hetzelfde..
En voor zover ik kan horen klinkt is het nog steeds de kick van laatste paar tracks, verschrikkelijk.


Komen nieuwe dingen aan van hem. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:38 
 
Hardtraxx Elite

Roellos schreef:
hotymoty schreef:
Wanneer komt ie nou met iets nieuws? Allemaal weer hetzelfde..
En voor zover ik kan horen klinkt is het nog steeds de kick van laatste paar tracks, verschrikkelijk.


Komen nieuwe dingen aan van hem. :)

Ja een solo en deze remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat klinkt dit weer vet :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Roellos schreef:
hotymoty schreef:
Wanneer komt ie nou met iets nieuws? Allemaal weer hetzelfde..
En voor zover ik kan horen klinkt is het nog steeds de kick van laatste paar tracks, verschrikkelijk.


Komen nieuwe dingen aan van hem. :)

Ja een solo en deze remix.


Doelde meer op je eerste zin.
Er komen nieuwe tracks aan met vernieuwde sound.
Al hoewel hij imo in een lekkere flow zit met heerlijke producties!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
verschrikkelijk.


Je kan ook overdrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
hotymoty schreef:
verschrikkelijk.


Je kan ook overdrijven.

Smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 18:24 
 
Hardtraxxer

Deze zou ik graag in HQ willen horen ! Klinkt lekker hoor! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse is gewekt, wachten op HQ! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 19:02 
 
Hardtraxx Elite

Elexz schreef:
Duruz schreef:
hotymoty schreef:
verschrikkelijk.


Je kan ook overdrijven.

Smaak.

Zeker smaak! Ik vind de oudere kicks echt stukke beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 20:14 
 
Artiest

Jellev1 schreef:
Deze zou ik graag in HQ willen horen ! Klinkt lekker hoor! :bomb:


Ik ook:P!

Grappie:D! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo dat klinkt erg fijn! :D :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 23:55 
 
Hardtraxxer

Jonge ik kan die youtube filmpjes nog steeds niet openen via me mac op deze site grrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 10:37 
 
Artiest

hoppie schreef:
Jonge ik kan die youtube filmpjes nog steeds niet openen via me mac op deze site grrrrr


Klik ff op de titel zelf en niet midden op het filmpje. Dat werkt bij mij wel en werk ook met mac:D!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 18:44 
 

Wat heb ik hier lang op gewacht :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 18:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Er zat een flinke portie drive in het origineel maar de kicks waren verschrikkelijk. Misschien dat dat met deze remix verbeterd wordt, al is de kick meestal niet het sterkste punt van een E-Force track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ging live echt kneiter hard :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 12:20 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt lekker, benieuwd naar de HQ.
Denk dat 'ie het live wel goed doet, dikke bak drive
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Klinkt lekker, benieuwd naar de HQ.
Denk dat 'ie het live wel goed doet, dikke bak drive


dat deed deze plaat zeker haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



31:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks zijn gewoon niet goed en de anti komt totaal niet over. Klinkt ook vrij rommelig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat maar niet zo goed als zn andere recente platen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 20:30 
 

Geen zak aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 11:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is die 2e climax lekker zeg. :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks