Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Klinkt lekker voor zover het te horen valt 
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Inderdaad. Ik word steeds grotere fan van E-force. Jammer dat hij met Beat Providers niet zo veel nummers had ( Released ) Maar als E-Force gaat hij helemaal losUnleashed wrote:Klinkt lekker voor zover het te horen valt
-
D
voor zover het te horen is erg lekkere plaat! 
Vond deze echt vet gister. Helaas vond ik het geluid op de Purple echt raar, het klonk bij sommige kicks alsof de speakers op het randje van opblazen stonden. (Zo ook bij deze track)
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Deze video is privé.
-
MHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2010
- last seen Jun 2013
Bij de hele set van E-Force geweest, en deze jongen krijgt zekers mijn respect.
Was het enige setje van heel defqon wat een indruk bij mij heeft achtergelaten
zeker niet bij Jack of Sound geweest?? ( En Alphaverb, Gunz 4 Hire, The Machine... )Mitta wrote:Bij de hele set van E-Force geweest, en deze jongen krijgt zekers mijn respect.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
ik heb ook echt genoten. zat een heerlijk tempo in die live-actMitta wrote:Bij de hele set van E-Force geweest, en deze jongen krijgt zekers mijn respect.
Z'n kicks vlogen soms echt te hoog 
Vind ze in deze track indd ook al te hoog gaan, jammer! Opzich wel lekker nummertjeInno wrote:Z'n kicks vlogen soms echt te hoog
Jezus wat een klote vocals en kicks 
InderdaadPNXRMX wrote:Jezus wat een klote vocals en kicks
-
MHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2010
- last seen Jun 2013
+ die outro ook
E-Force heeft iig ze best gedaan om op defqon te laten zien wat die kan
E-Force heeft iig ze best gedaan om op defqon te laten zien wat die kan
Op de vreselijk hoog pitchende kicks na vind ik dit een erg lekker nummer
Melodie pakt me wel 
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
die e-force gooit meer platen eruit dan wat ik op een dag naar de wc ga.
snap alleen niks van zijn interview wat hier tijdje geleden stond.. hij wou zich ALLEEN op de muziek gaan richten.
maar nu is wel bijna elke track van hem in samenwerking
snap alleen niks van zijn interview wat hier tijdje geleden stond.. hij wou zich ALLEEN op de muziek gaan richten.
maar nu is wel bijna elke track van hem in samenwerking
Als je met zijn 2en bent, dan krijg je voor elke boeking ook de helft van het geld hé
Dat zou een reden kunnen zijn. En bij Beat Providers produceerde hij ook al in zijn eentje.
Dat zou een reden kunnen zijn. En bij Beat Providers produceerde hij ook al in zijn eentje.
Bron?Daveytl wrote:En bij Beat Providers produceerde hij ook al in zijn eentje.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
De meeste verdubbelen dan gewoon de prijs volgens mij hoor.Daveytl wrote:Als je met zijn 2en bent, dan krijg je voor elke boeking ook de helft van het geld hé![]()
Dus een 2000 voor E-Force ofzo en een 4000 voor Beat providers (geen idee wat de bedragen zijn, dus noem maar wat)
Lijkt me niet, ik denk dat er meer betaald wordt naar bekendheid binnen de scene. Anders is het toch nooit aantrekkelijk om een beginnend duo te boeken, als je voor hetzelfde geld twee artiesten zou hebben?Skedoedelefloeps wrote:De meeste verdubbelen dan gewoon de prijs volgens mij hoor.Daveytl wrote:Als je met zijn 2en bent, dan krijg je voor elke boeking ook de helft van het geld hé![]()
Dus een 2000 voor E-Force ofzo en een 4000 voor Beat providers (geen idee wat de bedragen zijn, dus noem maar wat)
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Nou voor beginnend wellicht.
Maar voor bekende producers denk ik dat het sowieso verschilt per producer, maar denk ook wel dat een duo duurder zal zijn over algemeen omdat ze met z'n 2'en zijn.
Maar voor bekende producers denk ik dat het sowieso verschilt per producer, maar denk ook wel dat een duo duurder zal zijn over algemeen omdat ze met z'n 2'en zijn.