Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Precies Taxi ;)

Het is óf dat ze niet veel geboekt worden door de prijs, óf dat ze beiden erg weinig verdienen per optreden omdat ze de prijs moeten delen.

En dat Edward alleen produceerde bij Beat Providers had ik volgens mij van hem zelf gehoord. Maar weet in ieder geval zeker dat ik het een keer gelezen/ gehoord heb!
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
naja weet niet hoe die hele wereld werkt, denk alleen dat een NC meer kan vragen dan een WSZ ofzo.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Skedoedelefloeps wrote:naja weet niet hoe die hele wereld werkt, denk alleen dat een NC meer kan vragen dan een WSZ ofzo.
dat is wel onterecht want wildstylez is volgens mij toch vele malen beter :cool:
D
Artiest
last seen Apr 2019
Gangsterdwerg wrote:
Skedoedelefloeps wrote:naja weet niet hoe die hele wereld werkt, denk alleen dat een NC meer kan vragen dan een WSZ ofzo.
dat is wel onterecht want wildstylez is volgens mij toch vele malen beter :cool:
Ik weet het niet hoor, wou even 2 namen als voorbeeld pakken die atm wel ongeveer even bekend zullen zijn.
Maar ik weet niet hoe het gaat in dat wereldje dus kan er ook naast zitten hoor.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Skedoedelefloeps wrote:
Gangsterdwerg wrote:
Ik weet het niet hoor, wou even 2 namen als voorbeeld pakken die atm wel ongeveer even bekend zullen zijn.
Maar ik weet niet hoe het gaat in dat wereldje dus kan er ook naast zitten hoor.
Ik betwijfel het hoor, als je een band huurt betaal je toch ook niet 5x zoveel dan bij een solo-artiest? Het is iig allemaal heel erg off-topic haha.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Boeiend, de mods letten atm nog niet op :lol:
Maar nee dat klopt ook wel, zie de logica wel in van beide kanten jullie kant en mijn kant.
Wellicht moeten we gewoon een keer vragen aan hun hoe dat zit :lol:
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Lekker nummertje, vocals vind ik niet storend.
offtopic: wat een frikandelle vooraan dat filmpje met die carnavalskapsels.
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Kicks vind ik vrij hoog gepitched. en vind er maar weinig drive in zitten.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Hele dikke plaat :loving:
Hardtraxxer
369 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Mc DL had hem meegenomen naar et feest van een maat van me.. Daar gehoord op redelijk kleine speakers maar klonk super :D .
I
Hoor hem nu pas voor het eerst op de q-base cd, maar ik vind het een lekker nummertje hoor :woot:
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
:drool:
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
volgens mij draaide e-force hier gister een remix van, of was ik toch iets te bezope.. :o
wat een briljante set was dat weer, de tering (L)
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Wesz91 wrote:volgens mij draaide e-force hier gister een remix van, of was ik toch iets te bezope.. :o
Klopt, stond laatst op twitter dat hij hiervan een remix aan het maken was :P
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Unleashed wrote:
Wesz91 wrote:volgens mij draaide e-force hier gister een remix van, of was ik toch iets te bezope.. :o
Klopt, stond laatst op twitter dat hij hiervan een remix aan het maken was :P
Wauw, wat een verbetering was dat :woot: (as far as I can remember)
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
View on YouTube

een stukje van de edit waar e-force mee opende. misschien een nieuw topic voor aanmaken?
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Duruz wrote:
een stukje van de edit waar e-force mee opende. misschien een nieuw topic voor aanmaken?
Ja denk het wel, want het was een e-force remix, en niet gewoon een nieuwe versie van de vorige.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Vandaag (de 8e) wordt deze uitgebracht, samen met The System en nog een derde track, aldus E-Force :D
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Vind die remix ook dikker.
O
Hardtraxxer
662 posts member since 2009
last seen Aug 2025
Wow die edit Van Passion for Life is nog beter dan de orginele...

En ik vond de orginele al zo vet

Als deze 3 nr's tegelijk komen in 1 release(met The System)

Dan is het voor mij het Release van het jaar :D
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
zijn 2 compleet verschillende tracks.
Bij de 'orginele' uitvoering vind ik de vocals beter uitkomen en opbouw naar climax beter.
In de nieuwe versie is imo de melodie veel beter, gevoeliger en past goed bij de kick's.
Gaat de nieuwe versie de oude vervangen? Want de nieuwe versie word gewoon aangeprezen als Passion For Life, geen remix oid.
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
als beide versies uitkomen ben ik tevreden, de eerste versie vond ik namelijk net iets beter, hoewel de 2e versie ook erg lekker is!