Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kick lijkt inderdaad op die van Chronic Disorder. De vocals vind ik niet heel geweldig, maar er zit toch wel een lekkere drive in. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
chas1n schreef:
Vind dit maar van dat geforceerde Raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Paultheone schreef:
chas1n schreef:
Vind dit maar van dat geforceerde Raw

Ik ook. En wat een vreselijke vocalen :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afschuwelijke vocals, bah. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke drive. Vocals stoor ik me totaal niet aan. Als deze bekender wordt vind ik wel vet dat iedereen meeschreeuwt en daarna lekker los gaat. Geeft zelfde gevoel als bij FTP
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 22:04 
 

Vocals zijn echt kut, jezus. Verder is dit typisch zo'n track waarop je op een feest prima je voetjes van de vloer krijgt maar ik vind er echt helemaal niks bijzonders aan. Echt ZO saai :(
Er zijn echt al wel 50 tracks uitgekomen dit jaar die volgens dezelfde formule zijn gemaakt. Break met duistere/stoere vocals, en dan een anticlimax met plofkicks en screeches. Maargoed dat weten we allemaal inmiddels al wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 19:21 
 
Hardtraxx Newbie

Wow vette drive hoor! Lekkere kicks ook. Stoor me gelukkig niet zo aan die vocals :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat lopen er nou weer mensen te zeiken over hoe triest dit is.. Dafuq?? het is een lekkere plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 23:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind die vocal sowieso veel te dun en te schel. Maar er of een zieke vieze diepe bass voice van, of een zeer overstuurde schreeuwende snijdende vrouwenvocal. Dit klinkt meer alsof het is opgenomen om te testen of het in de plaat past.

Wat betreft lyrics; geloof niet dat dat nou zo belangrijk is bij dit soort platen. Er zijn genoeg platen met schreeuwvocals, zonder bijster inspirerende teksten, die ik wel vet vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-shockz schreef:
wat lopen er nou weer mensen te zeiken over hoe triest dit is.. Dafuq?? het is een lekkere plaat.

Dat blijft natuurlijk smaak. Als, zoals eerder gezegd, ditzelfde trucje al 50 keer eerder is gebruikt, is het niet echt origineel meer. Ook zijn er veel mensen die niks hebben met die ´wannabe´ stoere vocals en standaard screeches.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

Video is verwijderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Video is verwijderd

Soundcloud op vorige pagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 13:36 
 
Hardtraxx Crew

Mitzinator schreef:


;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 13:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het was eerst nog een beetje speciaal, die CD Kicks in een hardstyle track, maar het begint nu ook een beetje overkill te worden. Voor de rest, standaard raw nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 16:18 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Het was eerst nog een beetje speciaal, die CD Kicks in een hardstyle track, maar het begint nu ook een beetje overkill te worden. Voor de rest, standaard raw nummertje.

Vind ik ook! is niks speciaals meer aan, en aangezien steeds meer een soort "look a like" kick gaan maken klinkt elke track steeds meer hetzelfde. Leuk al die tracks die vet zijn op een feest, maar ik kan het meer waarderen als het een track is die ik thuis ook zou willen opzetten! (al zeg ik wel dat deze track wel is thuis op zou gaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Video is verwijderd


Gelukkig heeft Fanteria zelf 10.000 filmpjes van deze track op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 21:25 
 
Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:
Vocals zijn echt kut, jezus. Verder is dit typisch zo'n track waarop je op een feest prima je voetjes van de vloer krijgt maar ik vind er echt helemaal niks bijzonders aan. Echt ZO saai :(
Er zijn echt al wel 50 tracks uitgekomen dit jaar die volgens dezelfde formule zijn gemaakt. Break met duistere/stoere vocals, en dan een anticlimax met plofkicks en screeches. Maargoed dat weten we allemaal inmiddels al wel :P


amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



36.35 voor HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 10:06 
 

Ja, toch weer leuke lyrics om als ekte rawstijl liefhebber in je instagram biografie te zetten!! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speciaal voor dit nummer haal ik hem terug:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 14:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Er zijn echt al wel 50 tracks uitgekomen dit jaar die volgens dezelfde formule zijn gemaakt. Break met duistere/stoere vocals, en dan een anticlimax met plofkicks en screeches. Maargoed dat weten we allemaal inmiddels al wel :P

Dit + die vocals :sick: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 14:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Ondanks de 'Ekte ekte raw vocals' vind ik het best wel een vet plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 17:21 
 

Dit nummer representeert ongeveer alles wat mis is aan de hardere kant van de hardstyle scene in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 17:23 
 
Hardtraxx Crew

Kut plaat.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle