Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 20:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: E-Force & Luna

Track(s): Second Nightmare

Sample/video:


Vanaf 34:10

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jooooooo, die screeches met dat koor op de achtergrond :worship:
Ziek veel kippenvel.


Wel een beetje jammer van die Pitcher - Little Bitch vocals op het begin. Klinkt wel goed, maar ik hoop dan dat dit een remix is (niet erg aannemelijk gezien de rest van de plaat), anders vind ik het jammer dat vocals die zo origineel zijn/ gebruikt worden zo worden gekopieerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Drive :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 21:31 
 
Hardtraxx Elite

wow, vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Nieuwe Luna & E-Force :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wel een beetje jammer van die Pitcher - Little Bitch vocals op het begin. Klinkt wel goed, maar ik hoop dan dat dit een remix is (niet erg aannemelijk gezien de rest van de plaat), anders vind ik het jammer dat vocals die zo origineel zijn/ gebruikt worden zo worden gekopieerd.


Tekst is anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Daveytl schreef:
Wel een beetje jammer van die Pitcher - Little Bitch vocals op het begin. Klinkt wel goed, maar ik hoop dan dat dit een remix is (niet erg aannemelijk gezien de rest van de plaat), anders vind ik het jammer dat vocals die zo origineel zijn/ gebruikt worden zo worden gekopieerd.


Tekst is anders.

Precies hetzelfde idee en zelfs hetzelfde ritme, dus ik vind het nogal kut dat ze dat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook hier word ik weer zo blij van!

E-Force :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koor op 54 sec is wel heel lekker. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 00:24 
 
Hardtraxxer

Zo dit klinkt weer lekker zeg :drool:

E-Force is de laatste tijd echt lekker bezig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 10:11 
 
Hardtraxxer

Wel vet maar toch een stuk minder dan liberty :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dakpan schreef:
Daveytl schreef:
Wel een beetje jammer van die Pitcher - Little Bitch vocals op het begin. Klinkt wel goed, maar ik hoop dan dat dit een remix is (niet erg aannemelijk gezien de rest van de plaat), anders vind ik het jammer dat vocals die zo origineel zijn/ gebruikt worden zo worden gekopieerd.


Tekst is anders.

Precies hetzelfde idee en zelfs hetzelfde ritme, dus ik vind het nogal kut dat ze dat doen.

Is wel een andere film

The Pitcher - Little Bitch: A Nightmare on Elm Street: The Dream Child
Dit nr: Freddy vs. Jason
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:52 
 
Hardtraxxer

Klonk vorige zondag focking dik bij easter madness!

Duruz schreef:
Nieuwe Luna & E-Force :)

Nope dit is een E-force bootleg.. daar had die het teminste over!
Of ik kan in de war zijn met die 2 andere nieuwe platen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Michaelotje schreef:
Nope dit is een E-force bootleg.. daar had die het teminste over!
Of ik kan in de war zijn met die 2 andere nieuwe platen..


Hij heeft het me zelf verteld. En maat van me is zijn wekelijkse chauffeur dus ik denk dat dat wel betrouwbare info is. Wie weet is het een bootleg samen met Luna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Michaelotje schreef:
Klonk vorige zondag focking dik bij easter madness!


Ging als een malle ja :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Jezus, wat een geweld! :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:54 
 

Dit is echt niet normaal! Wat een zieke track :loving: :loving: m'n eerste gevoel zegt beste E-force plaat tot nu toe, maar daarvoor moet ik hem nog wat meer luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
Dit is echt niet normaal! Wat een zieke track :loving: :loving: m'n eerste gevoel zegt beste E-force plaat tot nu toe, maar daarvoor moet ik hem nog wat meer luisteren.

Liveset-rips geven wel altijd een beetje een vertekend beeld, omdat ze vaak een hoger tempo hebben en daardoor dus meer drive lijken te hebben. Ik trap er iig altijd weer in, dus ik wacht nog even op de HQ voordat ik die bewering maak. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:28 
 

Meph0 schreef:
IvoWII schreef:
Dit is echt niet normaal! Wat een zieke track :loving: :loving: m'n eerste gevoel zegt beste E-force plaat tot nu toe, maar daarvoor moet ik hem nog wat meer luisteren.

Liveset-rips geven wel altijd een beetje een vertekend beeld, omdat ze vaak een hoger tempo hebben en daardoor dus meer drive lijken te hebben. Ik trap er iig altijd weer in, dus ik wacht nog even op de HQ voordat ik die bewering maak. :P


Heb je gelijk in heb ik ook al vaker last van gehad :P Al heb ik deze plaat ook al live gehoord en toen deed echt heel goed! Maar even HQ afwachten voor het eindoordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ging deze geniaal hard en lekker gister tijdens Qapital! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:35 
 
Hardtraxxer

Wat klonk dit geniaal op Qapital :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Koor op 54 sec is wel heel lekker. :loving:

Wooow ja :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

alsjeblieft zeg, wat een plaat! :bomb:

Dakpan schreef:
Koor op 54 sec is wel heel lekker. :loving:


dat koor is indd heel erg vet, hoe zo iets 'kleins' zo'n enorme bak met sfeer kan toevoegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 10:28 
 
Hardtraxxer

Wauw! dit is echt lekker zeg! :drool:
Heerlijk duister en noemen ze dat screeches wat ik hoor of? Klinkt super vet! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien kan de titel even aangepast worden?
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks