Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

allemachtig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een :bomb: , alweer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 20:00 
 
Hardtraxx Addict

Dat koor op de achtergrond :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw :love: Heeeerlijk die akkoorden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Zeer lekkere track! Dat E-Force stijltje ligt mij zeer zeker wel! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net gehoord in unleashed radio show!

Man man dit gaat helemaal nergens over, misschien voor mij wel de beste track van hun samen! :drool:
De intro is zo ontzettend lekker en dan heb ik het nog niet eens gehad over de climax, een bom kippenvel als die screeches erin komen!! :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De term "one-trick pony" mogen we nu toch echt wel voor de dag halen. Lekker plaatje, dat wel, maar hij doet wel heel erg weinig anders dan de andere platen van E-Force de laatste 2 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:40 
 
Hardtraxx Addict

Vette plaat! :) maar imo iets minder als Masterclass en Crucifix :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een super plaat van E-Force. Toch vind ik de vocals in Little Bitch beter tot hun recht komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:49 
 
Hardtraxx Elite

Destination schreef:
Zeer lekkere track! Dat E-Force stijltje ligt mij zeer zeker wel! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 15:00 
 
Hardtraxx Elite

Jaaa ze flikken het weer! :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
De term "one-trick pony" mogen we nu toch echt wel voor de dag halen. Lekker plaatje, dat wel, maar hij doet wel heel erg weinig anders dan de andere platen van E-Force de laatste 2 jaar.

Als je nou 2 á 6 maanden had gezegd dan had ik je gelijk gegeven, maar 2 jaar klopt gewoon niet.
Luister bijvoorbeeld eens naar Firebird/ Dreamcatchers/ Evolved/ The System/ Who the hell are You/ Passion for Life ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
De term "one-trick pony" mogen we nu toch echt wel voor de dag halen. Lekker plaatje, dat wel, maar hij doet wel heel erg weinig anders dan de andere platen van E-Force de laatste 2 jaar.

Als je nou 2 á 6 maanden had gezegd dan had ik je gelijk gegeven, maar 2 jaar klopt gewoon niet.
Luister bijvoorbeeld eens naar Firebird/ Dreamcatchers/ Evolved/ The System/ Who the hell are You/ Passion for Life ;)

Owja...eigenlijk heb ik tijd een beetje onderschat xd schatte Shade of the Night / Dark Emotions alweer 2 jaar terug in. Nou ja, vanaf die periode dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:21 
 
Hardtraxxer

Die klapt er goed op zeg ! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdomme, wat een heerlijke track :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die korte uithalen, klinkt allemaal echt super snel, ik hou echt van dit stijltje van E-force :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:31 
 
Hardtraxxer

Waar zijn die Wizzieuploadsss als je ze nodig hebt? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

E-Force stelt nooit teleur :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 19:08 
 
Hardtraxxer

Joykill schreef:
E-Force stelt nooit teleur :thumbsup:


dat zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Owja...eigenlijk heb ik tijd een beetje onderschat xd schatte Shade of the Night / Dark Emotions alweer 2 jaar terug in. Nou ja, vanaf die periode dan.


Dark Emotions was er al in 2011 hoor, alleen released in 2012.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 22:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij ben ik de enige die deze plaat niet zo heel geweldig vindt. Er ontbreekt iets aan deze track. Daarnaast vind ik de kicks ook een nadeel. Die hadden wel een stuk harder gemogen. Dat heb ik met de meeste E-Force tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 23:13 
 

Godverpleuris, wat heerlijk weer dit, releasennnnnnnn maar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 23:32 
 
Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Volgens mij ben ik de enige die deze plaat niet zo heel geweldig vindt. Er ontbreekt iets aan deze track. Daarnaast vind ik de kicks ook een nadeel. Die hadden wel een stuk harder gemogen. Dat heb ik met de meeste E-Force tracks.


Dan heb jij die kicks nog nooit live mee gemaakt. die dreunen aardig door -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 12:59 
 
Hardtraxxer

Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks