Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nummer staat stiekem op repeat. De screeches zijn echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 19:59 
 
Hardtraxxer

Kepro schreef:
Nummer staat stiekem op repeat. De screeches zijn echt heerlijk.


haha hier ook in me huiskamer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sowieso dat E-force held is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

haha eforce blijft maar komen met kippenvel duistere sfeer plaatjes, heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 21:30 
 

Modedit: link weggehaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

Er stond al een preview van jou(!) kanaal op de eerste pagina. Link weggehaald en die preview in de OP geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mid intro screeches :oh: heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ben er ook nog niet zo weg van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:03 
 
Hardtraxx Elite

Op Fantasy kreeg ik kippenvel bij de climax, maar hij begint me nu al beetje te vervelen na 'm een paar keer te hebben geluisterd.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks