Thanks jongens!
TheSoundOfHardstylez schreef:
Thyron schreef:
Gewoon totaal nieuwe remix, oude gebeurt niks meer mee!

Free release van de oude mix?

Heb het je al uitgelegd maar om voor anderen ook even duidelijk te maken:
Ik zie geen groot verschil tussen een free release of een release op een label. Je geeft tracks uit onder je eigen naam en daarmee zet je een bepaald beeld van jezelf neer. Omdat ik simpelweg niet meer achter de oude versie van de remix sta, wil ik daar dus ook nooit meer iets mee gaan doen

Geldt ook voor mijn andere oudere tracks, maar die wil ik ook nog reworken!
