Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 12:44 
 
Artiest

Artiest: E-Force & Luna

Track(s): Blacklight (Thyron Remix)

Sample/video:

Eerste plaat :)
Heb er even een nieuw topic voor gemaakt. Deze remix heeft namelijk vrij weinig te maken met de remix die ik een tijd geleden heb gemaakt. Gewoon totaal nieuwe remix, oude gebeurt niks meer mee! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 14:03 
 
Hardtraxx Addict

Thyron schreef:
Gewoon totaal nieuwe remix, oude gebeurt niks meer mee! :D


Free release van de oude mix? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ZO DAN! :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 21:58 
 
Hardtraxxer

Klinkt heel goed idd, top :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 12:01 
 
Hardtraxxer

Best dik! Kicks klinken alleen niet zo, mogen wel wat meer kracht hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 22:53 
 
Artiest

Thanks jongens! ^^
TheSoundOfHardstylez schreef:
Thyron schreef:
Gewoon totaal nieuwe remix, oude gebeurt niks meer mee! :D


Free release van de oude mix? ^^

Heb het je al uitgelegd maar om voor anderen ook even duidelijk te maken:
Ik zie geen groot verschil tussen een free release of een release op een label. Je geeft tracks uit onder je eigen naam en daarmee zet je een bepaald beeld van jezelf neer. Omdat ik simpelweg niet meer achter de oude versie van de remix sta, wil ik daar dus ook nooit meer iets mee gaan doen :) Geldt ook voor mijn andere oudere tracks, maar die wil ik ook nog reworken! :thumbup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks