Duruz schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/e-force-luna-blacklight-stereorockerz-remix-t34846.html
Kan dus dicht.
Is beter om die oude te sluiten denk ik, deze heeft namelijk niks met die remix te maken.
Ben een paar weken terug gewoon opnieuw begonnen aan een remix zonder iets uit de oude te gebruiken, totaal verschillende remixes dus

Zorgt anders alleen maar voor verwarring

Edit: hier ff de goede link:
https://www.facebook.com/photo.php?v=426718474094600