Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 14:01 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: E-Force & Luna

Track(s): Blacklight (Thyron Remix)

Sample/video: http://www.facebook.com/photo.php?v=397819680325228
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remuxxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 15:32 
 
Hardtraxx Addict

b-ram schreef:
Remuxxx

Hahaha wordt niet de echte titel natuurlijk :P

Edit: Deze remix gaat waarschijnlijk onder mijn nieuwe solo alias komen. Heb zowel deze, als een hoop andere recente tracks zelf gemaakt en wil deze dus ook solo naar buiten brengen. Nu alleen nog een nieuwe naam verzinnen en design laten maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt goed hoor :thumbsup: Ik zit alleen bij de 2de gedeelte van de climax te wachten tot die melo net even wat anders word, iets extra's fsow ik weet niet wat het is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 17:18 
 
Artiest

Stereorockerz schreef:
b-ram schreef:
Remuxxx

Hahaha wordt niet de echte titel natuurlijk :P

Edit: Deze remix gaat waarschijnlijk onder mijn nieuwe solo alias komen. Heb zowel deze, als een hoop andere recente tracks zelf gemaakt en wil deze dus ook solo naar buiten brengen. Nu alleen nog een nieuwe naam verzinnen en design laten maken ^^


Ja want StereorockerZzzZ kan echt niet Bas!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 17:42 
 
Hardtraxx Addict

Zirkum schreef:
Stereorockerz schreef:
b-ram schreef:
Remuxxx

Hahaha wordt niet de echte titel natuurlijk :P

Edit: Deze remix gaat waarschijnlijk onder mijn nieuwe solo alias komen. Heb zowel deze, als een hoop andere recente tracks zelf gemaakt en wil deze dus ook solo naar buiten brengen. Nu alleen nog een nieuwe naam verzinnen en design laten maken ^^


Ja want StereorockerZzzZ kan echt niet Bas!!!!

Sorry Len :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt lekker zeg! en als je dan toch een nieuwe toffe naam zoekt

probeer iets orginelers dan Stereorockerz :$ zo'n naam springt er voor mij ook niet echt uit in een line-up (vind ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:32 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Klinkt lekker zeg! en als je dan toch een nieuwe toffe naam zoekt

probeer iets orginelers dan Stereorockerz :$ zo'n naam springt er voor mij ook niet echt uit in een line-up (vind ik)

Haha ja ben al wat weekjes aan het denken, heb nu Thyron en Zodiac als opties.. maar ga er nog even over nadenken :)

Thanks in ieder geval! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 22:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zeer dik, heerlijk die nieuwe kick van je (L)
Thyron klinkt vet, zodiac klinkt als zo'n rubberboot :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 23:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ben benieuwd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stereorockerz schreef:
Rickzel schreef:
Klinkt lekker zeg! en als je dan toch een nieuwe toffe naam zoekt

probeer iets orginelers dan Stereorockerz :$ zo'n naam springt er voor mij ook niet echt uit in een line-up (vind ik)

Haha ja ben al wat weekjes aan het denken, heb nu Thyron en Zodiac als opties.. maar ga er nog even over nadenken :)

Thanks in ieder geval! :D


ja is ook lastig om iets orgineels te vinden! Thyron klinkt wel vet :) lijkt ook niet echt op andere namen volgensmij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Psyclopz schreef:
zodiac klinkt als zo'n rubberboot :p

Geen speld tussen te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, dit klinkt als een verbetering!
Benieuwd naar een HQ. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 19:15 
 
Hardtraxx Addict

Iedereen bedankt voor de positieve reacties! :D
Heb gekozen voor Thyron als solo alias, nu even wachten op design en dan komt de social media en een HQ preview van deze remix :)

Zal met mijn nieuwe alias de focus leggen op duistere hardstyle :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stereorockerz schreef:
Iedereen bedankt voor de positieve reacties! :D
Heb gekozen voor Thyron als solo alias, nu even wachten op design en dan komt de social media en een HQ preview van deze remix :)

Zal met mijn nieuwe alias de focus leggen op duistere hardstyle :thumbup:


Kijk dat is interessant ! succes ermee :) en als ik Thyron in een line-up zie staan kom ik zeker een kijkje nemen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Goed verhaal, ik kijk uit naar Thyron. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 22:39 
 
Hardtraxx Addict

Komende maandag HQ in The Magic Show ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stereorockerz schreef:
Komende maandag HQ in The Magic Show ;)


ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hier kan ik dus niks mee.

Edit: danmaar TMS terugluisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rolofss schreef:
Edit: danmaar TMS terugluisteren


Stereorockerz schreef:
Komende maandag HQ in The Magic Show ;)


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 16:19 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Rolofss schreef:
Edit: danmaar TMS terugluisteren


Stereorockerz schreef:
Komende maandag HQ in The Magic Show ;)


:P

Kan hij toch ook na maandag doen :P haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 17:18 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
Hey everyone,

You must be wondering who I am, right?! ;)
I'm Bas (16), 1/2 of Stereorockerz, a hardstyle duo which is signed at Paranoia Recordings.

No worries, our Stereorockerz project won't stop!
Thyron is just my new dark/raw hardstyle solo alias! :)

Some HQ previews will follow soon! Next monday, The Vision will play my remix of E-Force and DJ Luna - Blacklight in his set for The Magic Show, so keep your eyes open!

Please like & share this message and this page to make sure everyone will be up to date about me and my music!

There's a lot to come ;)

Kindly regards,

Bas | Thyron

http://www.facebook.com/ThyronNL

Zou tof zijn als jullie hem zouden willen liken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 19:42 
 
Hardtraxx Addict

1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks