Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Artiest: E-Force ft. Frequencerz

Track(s): Lord Of Shadow

Sample/video:
View on YouTube
Last edited by Wesz on 16 Jul 2011 10:55, edited 2 times in total.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
ziek ziek ziek. wat ging dit lekker zeg, denk toch wel de act van de dag :worship:
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Klinkt wel lekker ja, alleen hoor weer van die typische E-Force kicks. Hou ik niet van, veel te schel.
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Vandaag gedraaid in de guestmix van scantraxx show.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Klinkt dik zeg :D
Moet wel vet geweest zijn E-Force LIVE :drool:
Hardtraxxer
115 posts member since 2010
last seen Dec 2019
Die kicks van hem klinken live zooo lekker en dreunen heerlijk door! Ik ben er ongeveer 20 min geweest, maar dat was wel even knallen zeg :D
D
Hardtraxx Veteran
Janus wrote:Die kicks van hem klinken live zooo lekker en dreunen heerlijk door!
D
Hardtraxx Veteran
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Die kicks gaan juist nergens over live. Vooral die TBA met Harry Potter vocals kwam echt niet goed uit de verf live.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Die diepe kicks zijn heerlijk. Maar ze gaan me ook vaak genoeg veel te hoog en dat klinkt gewoon niet lekker :(
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
De kicks hebben amper een punch? Ik heb E-Force om die reden en om het pitchen van zn kicks ook maar overgeslagen. Wel knap dat hij al een liveset van een uur kon vullen.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Prima track! Thuis heerlijk om te luisteren, mooi sfeertje wordt er neergezet, maar zo te horen ook in deze track wordt er hoog gepitched... jammer. Maar moet ik erbij zeggen, ik moet dat live nog ff n keer goed meemaken, heb 'm zaterdag niet meegepakt, stond by Alphaverb.
A
Hardtraxxer
191 posts member since 2009
last seen Apr 2012
Ik vond dit een zeer geslaagde set, en dit stukje ging echt hard! :love: In al zijn nieuwe tracks die ik daar gehoord had; waren kicks soms wat TE hoog gepichted maar deze vind ik erg lekker! :bomb:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Hij speelt wel nice met de kicks, alleen zijn ze niet echt mooi als ze zo hoog gaan. Ben wel altijd een voorstander van spelen met de kicks. The Pitcher doet dat bijvoorbeeld ook altijd wel lekker, maar die gaan niet zo hoog gelukkig.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
mr_vertigo wrote:Prima track! Thuis heerlijk om te luisteren, mooi sfeertje wordt er neergezet, maar zo te horen ook in deze track wordt er hoog gepitched... jammer. Maar moet ik erbij zeggen, ik moet dat live nog ff n keer goed meemaken, heb 'm zaterdag niet meegepakt, stond by Alphaverb.
Wees blij. :P Heb spijt dat ik niet bij Alphaverb stond, vond die tracks van E-Force live niet veel aan.
D
Hardtraxx Veteran
Nando wrote:Die kicks gaan juist nergens over live.
Nando wrote: Wees blij. :P Heb spijt dat ik niet bij Alphaverb stond, vond die tracks van E-Force live niet veel aan.
nando? :huh:
M
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Duruz wrote:ziek ziek ziek. wat ging dit lekker zeg, denk toch wel de act van de dag :worship:
Voor mij ook zeker, hij had dit setje wel op de main mogen knallen van mij :love:
D
Hardtraxx Veteran
Mitta wrote:
Duruz wrote:ziek ziek ziek. wat ging dit lekker zeg, denk toch wel de act van de dag :worship:
Voor mij ook zeker, hij had dit setje wel op de main mogen knallen van mij :love:
neuh, daar stond het geluid veel minder hard op een of andere manier. op de purple ging het veel harder :cool:
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Heerlijke track seg.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Janus wrote:Die kicks van hem klinken live zooo lekker en dreunen heerlijk door! Ik ben er ongeveer 20 min geweest, maar dat was wel even knallen zeg :D
Stom dat je niet gelijk naar E-Force wilde dus :list:

Oh, en on-topic: KIPPENVEL (L)
E-Force vind ik tot nu toe echt een super project, al vond ik Beat Providers ook altijd al vet!
Last edited by Daveytl on 29 Jun 2011 10:39, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Duruz wrote:
Nando wrote:Die kicks gaan juist nergens over live.
Nando wrote: Wees blij. :P Heb spijt dat ik niet bij Alphaverb stond, vond die tracks van E-Force live niet veel aan.
nando? :huh:
Misschien bedoelt ie dat ze nergens over gaan op een negatieve manier? :P Wederom een lekkere track, heb me wel vermaakt bij E-force zaterdag.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Klinkt goed!
Moet echter wel zeggen dat de kicks van E-Force wel echt voor feesten bedoeld zijn en dat ik ze thuis meestal een beetje minder indrukwekkend vind. Dat doet echter geen afbreuk aan de track.
D
Hardtraxx Veteran
Taxi wrote: Misschien bedoelt ie dat ze nergens over gaan op een negatieve manier? :P Wederom een lekkere track, heb me wel vermaakt bij E-force zaterdag.
ja weet ik, daarom begreep ik het niet helemaal. had ik niet verwacht van nando haha.

Khadber wrote: Moet echter wel zeggen dat de kicks van E-Force wel echt voor feesten bedoeld zijn en dat ik ze thuis meestal een beetje minder indrukwekkend vind.
live klinken ze inderdaad wel anders en gaan ze een stuk harder, heerlijk!
D
Hardtraxx Veteran
Daveytl wrote: KIPPENVEL (L)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pfff ik word helemaal gek in mijn hoofd van die melodie, die is zoooo geweldig (L)
Intro is lekker hard/ agressief :thumbsup:
Die break is abnormaal vet, en de opbouw naar de climax is energiek en emotioneel ten top.

En dan die anti: :worship: :bomb: