Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: E-Force ft. Frequencerz

Track(s): Lord Of Shadow

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

ziek ziek ziek. wat ging dit lekker zeg, denk toch wel de act van de dag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt wel lekker ja, alleen hoor weer van die typische E-Force kicks. Hou ik niet van, veel te schel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag gedraaid in de guestmix van scantraxx show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt dik zeg :D
Moet wel vet geweest zijn E-Force LIVE :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kicks van hem klinken live zooo lekker en dreunen heerlijk door! Ik ben er ongeveer 20 min geweest, maar dat was wel even knallen zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 02:03 
 
Hardtraxx Veteran

Janus schreef:
Die kicks van hem klinken live zooo lekker en dreunen heerlijk door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 02:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks gaan juist nergens over live. Vooral die TBA met Harry Potter vocals kwam echt niet goed uit de verf live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die diepe kicks zijn heerlijk. Maar ze gaan me ook vaak genoeg veel te hoog en dat klinkt gewoon niet lekker :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 12:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De kicks hebben amper een punch? Ik heb E-Force om die reden en om het pitchen van zn kicks ook maar overgeslagen. Wel knap dat hij al een liveset van een uur kon vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 13:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima track! Thuis heerlijk om te luisteren, mooi sfeertje wordt er neergezet, maar zo te horen ook in deze track wordt er hoog gepitched... jammer. Maar moet ik erbij zeggen, ik moet dat live nog ff n keer goed meemaken, heb 'm zaterdag niet meegepakt, stond by Alphaverb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 13:37 
 
Hardtraxxer

Ik vond dit een zeer geslaagde set, en dit stukje ging echt hard! :love: In al zijn nieuwe tracks die ik daar gehoord had; waren kicks soms wat TE hoog gepichted maar deze vind ik erg lekker! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij speelt wel nice met de kicks, alleen zijn ze niet echt mooi als ze zo hoog gaan. Ben wel altijd een voorstander van spelen met de kicks. The Pitcher doet dat bijvoorbeeld ook altijd wel lekker, maar die gaan niet zo hoog gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Prima track! Thuis heerlijk om te luisteren, mooi sfeertje wordt er neergezet, maar zo te horen ook in deze track wordt er hoog gepitched... jammer. Maar moet ik erbij zeggen, ik moet dat live nog ff n keer goed meemaken, heb 'm zaterdag niet meegepakt, stond by Alphaverb.

Wees blij. :P Heb spijt dat ik niet bij Alphaverb stond, vond die tracks van E-Force live niet veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Die kicks gaan juist nergens over live.

Nando schreef:
Wees blij. :P Heb spijt dat ik niet bij Alphaverb stond, vond die tracks van E-Force live niet veel aan.


nando? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:23 
 
Hardtraxx Newbie

Duruz schreef:
ziek ziek ziek. wat ging dit lekker zeg, denk toch wel de act van de dag :worship:


Voor mij ook zeker, hij had dit setje wel op de main mogen knallen van mij :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Mitta schreef:
Duruz schreef:
ziek ziek ziek. wat ging dit lekker zeg, denk toch wel de act van de dag :worship:


Voor mij ook zeker, hij had dit setje wel op de main mogen knallen van mij :love:


neuh, daar stond het geluid veel minder hard op een of andere manier. op de purple ging het veel harder :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track seg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Janus schreef:
Die kicks van hem klinken live zooo lekker en dreunen heerlijk door! Ik ben er ongeveer 20 min geweest, maar dat was wel even knallen zeg :D

Stom dat je niet gelijk naar E-Force wilde dus :list:

Oh, en on-topic: KIPPENVEL (L)
E-Force vind ik tot nu toe echt een super project, al vond ik Beat Providers ook altijd al vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Nando schreef:
Die kicks gaan juist nergens over live.

Nando schreef:
Wees blij. :P Heb spijt dat ik niet bij Alphaverb stond, vond die tracks van E-Force live niet veel aan.


nando? :huh:


Misschien bedoelt ie dat ze nergens over gaan op een negatieve manier? :P Wederom een lekkere track, heb me wel vermaakt bij E-force zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed!
Moet echter wel zeggen dat de kicks van E-Force wel echt voor feesten bedoeld zijn en dat ik ze thuis meestal een beetje minder indrukwekkend vind. Dat doet echter geen afbreuk aan de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Misschien bedoelt ie dat ze nergens over gaan op een negatieve manier? :P Wederom een lekkere track, heb me wel vermaakt bij E-force zaterdag.


ja weet ik, daarom begreep ik het niet helemaal. had ik niet verwacht van nando haha.


Khadber schreef:
Moet echter wel zeggen dat de kicks van E-Force wel echt voor feesten bedoeld zijn en dat ik ze thuis meestal een beetje minder indrukwekkend vind.


live klinken ze inderdaad wel anders en gaan ze een stuk harder, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
KIPPENVEL (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff ik word helemaal gek in mijn hoofd van die melodie, die is zoooo geweldig (L)
Intro is lekker hard/ agressief :thumbsup:
Die break is abnormaal vet, en de opbouw naar de climax is energiek en emotioneel ten top.

En dan die anti: :worship: :bomb:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks