Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 11:23 
 
Hardtraxxer

E-Force ft. Frequencerz

Lord Of Shadows




Geen idee of hij al tussen de nieuwe tracks stond.
Geniaal nummer, heerlijk drive en agressie vooral het mid intro vind ik fijn! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is volgens mij al een oude track? Heel dik nr, jammer dat ze daar niets mee doen. Zoals e-force wel meer tracks heeft liggen, waar die niets mee doet. die met harry potter vocals bijvoorbeeld :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 12:16 
 
Hardtraxxer

Geloof dat ze deze samen met Attention gemaakt hadden, alleen geen idee waarom hier nooit iets mee gedaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt qua sounds heel vet, alleen die kicks klinken echt als een wall of bass. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

nieuwe-tracks-hs/e-force-ft-frequencerz-tba-t17192-25.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
die met harry potter vocals bijvoorbeeld :(


Welke track is dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dennis Lambregts schreef:
p-stylez schreef:
die met harry potter vocals bijvoorbeeld :(


Welke track is dat dan?




E-Force - Dark Arts
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had nog nooit gehoord van deze, de pitch omhoog is ontzettend kut maar de sounds en hoe de kick rond de 30 seconden veranderd is echt heerlijk. Vocals passen er ook prima bij en die hoge synth klinkt top. Climax knalt er lekker in. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

Jongens dit is oud nummer uit 2011 waar al een topic van is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Jongens dit is oud nummer uit 2011 waar al een topic van is.

Klopt. We zullen daar verder gaan. :D

Duruz schreef:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks