Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 16:49 
 
Hardtraxxer

Ik zou hem vetter vinden zonder die anti eerlijk gezegd
Maar als nog een vette track en die kicks zijn wel lekker hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat, hopelijk weer snel een Frequencerz release :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

Pfff.. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 00:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Vette plaat, hopelijk weer snel een Frequencerz release :)


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 01:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die anti :drool:

Die pitch :cry:

Die melo er niet ingooien op een gegeven moment :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 11:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Klinkt wel lekker ja, alleen hoor weer van die typische E-Force kicks. Hou ik niet van, veel te schel.


Nu ik hem in redelijke kwaliteit heb gehoord, blijf ik bij het bovenstaande. Vind het een gaaf nummer, zit een heerlijke sfeer in. Alleen de kicks vind ik echt 10x niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind het allemaal vrij krachteloos eigenlijk wat e-force bouwt. Kicks hebben zoals Lyst terecht aangeeft gewoon 0,0 punch en daardoor zijn ze vet slap. Bovendien gebruikt hij in iedere track dezelfde soundbanks. Vind er weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

De intro en die anti zijn het enige interessantste aan deze plaat.
Daveytl schreef:
Die break is abnormaal vet, en de opbouw naar de climax is energiek en emotioneel ten top.

Eerlijk gezegd vind ik dat juist niet. Ik vind hem verschrikkelijk saai :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 16:00 
 
Hardtraxx Elite

De Son of Torture is de zoon van de Lord of Shadow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De plaat mist in zijn totaal nogal wat energie.
Hij klinkt eerder somber en zielig dan duister en hard.
Over die kicks laat ik me maar niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 16:44 
 

hele dikke plaat! die anti is super dik! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Klinkt wel lekker ja, alleen hoor weer van die typische E-Force kicks. Hou ik niet van, veel te schel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 10:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer, frequencerz waren net aan het stijgen in mijn waardering. Saaie break/opbouw, krijg totaal geen energie bij deze plaat, en die kicks vind ik ook maar niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
De Son of Torture is de zoon van de Lord of Shadow?


Die dan weer een neef is van the God Of The Underworld‏ inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze pakt me dan weer totaal niet, de duisterheid in de plaat komt niet helemaal goed over en hij mist enige kracht en drive. En ook de kicks zijn niet je van het. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:32 
 
Hardtraxx Elite

Taxi schreef:
Millard Fillmore schreef:
De Son of Torture is de zoon van de Lord of Shadow?


Die dan weer een neef is van the God Of The Underworld‏ inderdaad.



hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Millard Fillmore schreef:
De Son of Torture is de zoon van de Lord of Shadow?


Die dan weer een neef is van the God Of The Underworld‏ inderdaad.


En ze wonen allemaal in The Empire Of The Sun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ze gaan nu allemaal weer on-topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En iemand wilt graag Moderatortje worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Pfff ik word helemaal gek in mijn hoofd van die melodie, die is zoooo geweldig (L)
Intro is lekker hard/ agressief :thumbsup:
Die break is abnormaal vet, en de opbouw naar de climax is energiek en emotioneel ten top.

En dan die anti: :worship: :bomb:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 16:51 
 
Hardtraxxer

Zo hey! Dit is nou een lekker bommetje. :bomb: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pfff ik word helemaal gek in mijn hoofd van die melodie, die is zoooo geweldig (L)
Intro is lekker hard/ agressief :thumbsup:
Die break is abnormaal vet, en de opbouw naar de climax is energiek en emotioneel ten top.

En dan die anti: :worship: :bomb:

Vraag me nog steeds af waar je die anti hoort ?
Ik hoor in de break geen duidelijke melodie die in de climax wegvalt.
Het is eerder dat de midintro word doorgezet in de climax ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Daveytl schreef:
Pfff ik word helemaal gek in mijn hoofd van die melodie, die is zoooo geweldig (L)
Intro is lekker hard/ agressief :thumbsup:
Die break is abnormaal vet, en de opbouw naar de climax is energiek en emotioneel ten top.

En dan die anti: :worship: :bomb:

Vraag me nog steeds af waar je die anti hoort ?
Ik hoor in de break geen duidelijke melodie die in de climax wegvalt.
Het is eerder dat de midintro word doorgezet in de climax ...

Ja klopt wel wat je zegt.
Maar het klinkt wel als een soort van anti-climax, door het stukje opbouw voordat de kick er in komt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 16:09 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Klinkt wel lekker ja, alleen hoor weer van die typische E-Force kicks. Hou ik niet van, veel te schel.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks