Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Een van de beste nummers van E-force tot nu.


dit

Hadk echt niet verw8 van hem

Vette synth en vooral outro
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:06 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks verpesten echt alles. Live waren het ook echt zachte tikjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SMH schreef:


Ik hou er niet zo van om oudere topics weer naar boven te halen, maar weet iemand of er met deze track nog wat gaat gebeuren?

Ik zag hem in het topic van Crucifix staan, vandaar dat ik deze vraag stel :)

Ik heb het zelf al een aantal keren gevraagd aan 'm, en ik weet dat er ook nog een aantal members zijn die er om gevraagd hebben.
Volgens mij is E-Force de file kwijt, dus dan zullen we dit topic maar ff onder moeten spammen (en evt zijn Facebook) om deze bazenplaat eindelijk in ons bezit te krijgen.

Ik heb het hier nog gevraagd: https://www.facebook.com/eforceedward.aandewiel?fref=ts
Tot dusver geen succes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 21:43 
 
Hardtraxxer

Sponsifico :')

Lekker plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 22:42 
 
Hardtraxxer

niks aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 23:11 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
SMH schreef:


Ik hou er niet zo van om oudere topics weer naar boven te halen, maar weet iemand of er met deze track nog wat gaat gebeuren?

Ik zag hem in het topic van Crucifix staan, vandaar dat ik deze vraag stel :)

Ik heb het zelf al een aantal keren gevraagd aan 'm, en ik weet dat er ook nog een aantal members zijn die er om gevraagd hebben.
Volgens mij is E-Force de file kwijt, dus dan zullen we dit topic maar ff onder moeten spammen (en evt zijn Facebook) om deze bazenplaat eindelijk in ons bezit te krijgen.

Ik heb het hier nog gevraagd: https://www.facebook.com/eforceedward.aandewiel?fref=ts
Tot dusver geen succes :P


Ik heb hem ook nog via Facebook en Twitter gevraagd maar ook daar helaas geen reactie op. Maar hoe kun je nu je eigen track kwijt raken? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 23:22 
 
Hardtraxxer

dode link?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Een van de beste nummers van E-force tot nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force gecontacteerd en de plaat word binnenkort als free weggegeven! :drool: :clap: :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No freaking way :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:55 
 
Hardtraxxer

wat een kut nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer dat hij het maar snel weggeeft :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
E-Force gecontacteerd en de plaat word binnenkort als free weggegeven! :drool: :clap: :yay: :beer:


how about the original attention?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 20:56 
 
Hardtraxx Elite

jordifcg schreef:
E-Force gecontacteerd en de plaat word binnenkort als free weggegeven! :drool: :clap: :yay: :beer:

FUUUUUUUUUUUUCKK ECHT????
Heb heb ook al eens gecontact, geen antwoord gekregen toen.
HOPPPPAAAA! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 12:56 
 
Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:
jordifcg schreef:
E-Force gecontacteerd en de plaat word binnenkort als free weggegeven! :drool: :clap: :yay: :beer:


how about the original attention?


Dat mocht niet vanwege rechten in de break.. =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker nummer, op de kicks na, die zijn echt niet om aan te horen zeg :P :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
wat een kut nummer.


Snitch_MP schreef:
niks aan..


Na 1 keer was het ook wel duidelijk eigenlijk eerlijk gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 15:52 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Snitch_MP schreef:
wat een kut nummer.


Snitch_MP schreef:
niks aan..


Na 1 keer was het ook wel duidelijk eigenlijk eerlijk gezegd


Eerste reactie was in maart. Had die reactie over het hoofd gezien bijdehandje :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
E-Force gecontacteerd en de plaat word binnenkort als free weggegeven! :drool: :clap: :yay: :beer:

Ja? :D Wat vet! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ah wat vet :) nog steeds kippevel bij deze plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 16:00 
 
Hardtraxxer

Deze gast is echt sick :bomb: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 16:08 
 
Hardtraxxer

Op zich wel leuk plaatje! Heeft 't zelfde bij de drop van de climax als wat scary noises heeft voor de drop van de mid-intro
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Vette synth :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 13:03 
 
Hardtraxx Elite

jordifcg schreef:
E-Force gecontacteerd en de plaat word binnenkort als free weggegeven! :drool: :clap: :yay: :beer:

Duurt lang :$
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks