ditGT500eleanor wrote:Een van de beste nummers van E-force tot nu.
Hadk echt niet verw8 van hem
Vette synth en vooral outro
ditGT500eleanor wrote:Een van de beste nummers van E-force tot nu.
Ik heb het zelf al een aantal keren gevraagd aan 'm, en ik weet dat er ook nog een aantal members zijn die er om gevraagd hebben.SMH wrote:View on YouTube
Ik hou er niet zo van om oudere topics weer naar boven te halen, maar weet iemand of er met deze track nog wat gaat gebeuren?
Ik zag hem in het topic van Crucifix staan, vandaar dat ik deze vraag stel
Ik heb hem ook nog via Facebook en Twitter gevraagd maar ook daar helaas geen reactie op. Maar hoe kun je nu je eigen track kwijt raken?Daveytl wrote:Ik heb het zelf al een aantal keren gevraagd aan 'm, en ik weet dat er ook nog een aantal members zijn die er om gevraagd hebben.SMH wrote:View on YouTube
Ik hou er niet zo van om oudere topics weer naar boven te halen, maar weet iemand of er met deze track nog wat gaat gebeuren?
Ik zag hem in het topic van Crucifix staan, vandaar dat ik deze vraag stel
Volgens mij is E-Force de file kwijt, dus dan zullen we dit topic maar ff onder moeten spammen (en evt zijn Facebook) om deze bazenplaat eindelijk in ons bezit te krijgen.
Ik heb het hier nog gevraagd: https://www.facebook.com/eforceedward.aandewiel?fref=ts
Tot dusver geen succes
GT500eleanor wrote:Een van de beste nummers van E-force tot nu.
how about the original attention?jordifcg wrote:E-Force gecontacteerd en de plaat word binnenkort als free weggegeven!![]()
![]()
![]()
FUUUUUUUUUUUUCKK ECHT????jordifcg wrote:E-Force gecontacteerd en de plaat word binnenkort als free weggegeven!![]()
![]()
![]()
Dat mocht niet vanwege rechten in de break.. =)Wildstylerz wrote:how about the original attention?jordifcg wrote:E-Force gecontacteerd en de plaat word binnenkort als free weggegeven!![]()
![]()
![]()
Snitch_MP wrote:wat een kut nummer.
Na 1 keer was het ook wel duidelijk eigenlijk eerlijk gezegdSnitch_MP wrote:niks aan..
Eerste reactie was in maart. Had die reactie over het hoofd gezien bijdehandjeDelt-A wrote:Snitch_MP wrote:wat een kut nummer.Na 1 keer was het ook wel duidelijk eigenlijk eerlijk gezegdSnitch_MP wrote:niks aan..
Ja?jordifcg wrote:E-Force gecontacteerd en de plaat word binnenkort als free weggegeven!![]()
![]()
![]()
Duurt langjordifcg wrote:E-Force gecontacteerd en de plaat word binnenkort als free weggegeven!![]()
![]()
![]()