Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 21:23 
 
Hardtraxxer

:bomb: weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 00:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Aaaah dit is heerlijk!! Heerlijke duistere sfeer door het goed gebruiken van de vocals uit HP. Weer een klasse track van E-Force :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke track idd! Ik vind E-force - Dream Village en Freakz at Night ook heerlijk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 13:19 
 
Hardtraxx Elite

ramon038 schreef:
Duurt lang :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bump. Weet iemand hier toevallig al meer over? ^^ :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 03:02 
 
Hardtraxx Addict

Diageo schreef:
Bump. Weet iemand hier toevallig al meer over? ^^ :cry:



Nee, anders stond t er wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 03:02 
 
Hardtraxx Addict

Dubbel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 03:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ga er maar vanuit dat hier niks meer mee gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
E-Force gecontacteerd en de plaat word binnenkort als free weggegeven! :drool: :clap: :yay: :beer:

GEEF NOU :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
GEEF NOU :(


inderdaad, vind het nog steeds een leuk plaatje maar duurt al langer dan een jaar XD

Jordi schreef:
E-Force gecontacteerd en de plaat word binnenkort als free weggegeven! :drool: :clap: :yay: :beer:


Binnenkort? XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze mag inderdaad wel eens komen. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 23:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ja komt u maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
E-Force gecontacteerd en de plaat word binnenkort als free weggegeven! :drool: :clap: :yay: :beer:


Stuur 'm ff een reminder :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gedaan, link gestuurd naar dit toppa. Geen reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 06:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er ligt ook nog een fiets van me in, kan je er die ook uit halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

????
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geplaatst op 09-11-2014, 05:37
yowan schreef:
Er ligt ook nog een fiets van me in, kan je er die ook uit halen?

Ik denk dat dit het uitlegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mag wel eens tijd worden nu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edward aandewiel heet de beste man. Zal es zeggen stuur hem zelf een berichtje op facebook. Heb er eerlijk gezegd niet meer zoveel trek in. We zijn gewoon "fans" die een product van hem tof vinden, en vervolgens gewoon negeren. Zeg dan gewoon nee hij komt niet meer.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks