Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de track super lekker, maar die vocals moet ik aan wennen. Ben niet zo'n harry potter fan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
E-force doet het goed:D Lekker opzwepende track :thumbup:
Ik heb aan hem gevraagd wat er met firebird gaat gebeuren
en hij zei dat hij heel snel gaat gereleased worden :)

Yes! Firebird! Woop Woop! Hoop de originele versie. :D

Anyway, deze track is ook lekker zeg, knalt lekker door. Zit een beetje een Ezteq-tintje aan, I like.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoooooo fucking lekker dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm, vind dit niks. K vind die darkish tracks zo veel van hetzelfde altijd. Sommige zijn wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 13:11 
 
Hardtraxxer

E-Force, dit is jouw toppertje! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sow heerlijk nummertje! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En maar blijven wachten totdat deze een keer uitkomt.

Heerlijk nummer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
En maar blijven wachten totdat deze een keer uitkomt.

Heerlijk nummer :loving:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 19:03 
 
Hardtraxxer

Nrgizer schreef:
E-force doet het goed:D Lekker opzwepende track :thumbup:
Ik heb aan hem gevraagd wat er met firebird gaat gebeuren
en hij zei dat hij heel snel gaat gereleased worden :)


Binnenkort gaat ie previews online gooien op Facebook, heeft ie gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 22:37 
 

Kijk dit is nou wat ik wil horen van E-force, helemaal fan van dit stijltje. net als E-force- Brutality. Een beetje jammer van de kicks soms, maargoed.. care
Edit: deze pitch kicks vind ik niet eens zo annoying..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

When will it be..... :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 13:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jammer dat hij bij scantraxx zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Jammer dat hij bij scantraxx zit

Waar wil je hem dan hebben?
Vind hem perfect passen bij A2 eerlijk gezegd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 15:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt meesterlijk :D die vocals zijn gewoon weg epic, E-Force heeft echt veeel dikke plate
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze heet denk ik Seekers

Edward Aandewiel Facebook schreef:
Ik zal de track Seekers wel een keertje online gooien:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Deze heet denk ik Seekers

Edward Aandewiel Facebook schreef:
Ik zal de track Seekers wel een keertje online gooien:)

Nee joh, Seekers is van Beat Providers ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Maximize schreef:
Deze heet denk ik Seekers

Edward Aandewiel Facebook schreef:
Ik zal de track Seekers wel een keertje online gooien:)

Nee joh, Seekers is van Beat Providers!


Okeuh sorry mijn fout :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 10:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Deze heet denk ik Seekers

Edward Aandewiel Facebook schreef:
Ik zal de track Seekers wel een keertje online gooien:)


Misschien is het gewoon Breezertaal voor "Ik zal de track zekers wel een keertje online gooien"
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 11:46 
 
Hardtraxx Elite

Taxi schreef:
Maximize schreef:
Deze heet denk ik Seekers

Edward Aandewiel Facebook schreef:
Ik zal de track Seekers wel een keertje online gooien:)


Misschien is het gewoon Breezertaal voor "Ik zal de track zekers wel een keertje online gooien"



haha 3-f0rCeeE
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat deze wel op zijn album zal staan dat op Q-base uitkomt:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Arts heet deze ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:42 
 
Artiest

FX kicks van blacklight erin, screech lijkt veel op die van NC. Overall klinkt t wel tof, benieuwd naar HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:46 
 
Hardtraxxer

Een van de beste nummers van E-force tot nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 17:31 
 
Hardtraxxer

Soo de kletter....
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks