Jammer dat het een Tool is 
Ken je stilldre wel?G1LL wrote:Ik vind die eminem vocals juist erg sterk, beter dan bassboom en al die andere vocals van hun!
Ken je stilldre wel?G1LL wrote:Ik vind die eminem vocals juist erg sterk, beter dan bassboom en al die andere vocals van hun!
Het is wel nieuw en anders, maar ik vind het 3x niks.... Achjah het is maar een tool...G1LL wrote:Ik vind die eminem vocals juist erg sterk, beter dan bassboom en al die andere vocals van hun!
Ken jij Still Dre wel?The Indicator wrote:Ken je stilldre wel?G1LL wrote:Ik vind die eminem vocals juist erg sterk, beter dan bassboom en al die andere vocals van hun!
Wil jij mij wijsmaken dat deze vocals NIET van eminem zijn dan?The Indicator wrote:Ken je stilldre wel?G1LL wrote:Ik vind die eminem vocals juist erg sterk, beter dan bassboom en al die andere vocals van hun!
Wil het geen verschil van mening noemen waar producers hun platen voor maken, elke producer zal je zeggen dat hun muziek goed moet klinken ongeacht of het op een feest is of bij iemand thuis.Khadber wrote:Noem het eerder verschil van mening.Skedoedelefloeps wrote: Veelgemaakte fout
Ik snap niet wat dat met de post van G1LL te maken heeftThe Indicator wrote:Wat ik dus bedoel, ze noemen het nummer Still Dre en ze gebruiken vocals uit Forget About Dre. Beetje dom toch?
(Still dre is ook een nummer)
Wij weten het allemaal wel, maar PP (of degene die deze naam hier neer zette) blijkbaar niet.Maximum wrote:Is het altijd nog: Dr. Dre Feat. Eminem - Forgot About Dre (Psyko Punkz DJ Tool)
InddSkedoedelefloeps wrote:Wij weten het allemaal wel, maar PP (of degene die deze naam hier neer zette) blijkbaar niet.Maximum wrote:Is het altijd nog: Dr. Dre Feat. Eminem - Forgot About Dre (Psyko Punkz DJ Tool)
Ken je klassiekers![]()
Ben allang blij dat het ra-ta-ta kaliber is opgekrikt naar Eminem
Zou het je verbazen? Mij nietMaximum wrote:InddSkedoedelefloeps wrote:Wij weten het allemaal wel, maar PP (of degene die deze naam hier neer zette) blijkbaar niet.Maximum wrote:Is het altijd nog: Dr. Dre Feat. Eminem - Forgot About Dre (Psyko Punkz DJ Tool)
Ken je klassiekers![]()
Ben allang blij dat het ra-ta-ta kaliber is opgekrikt naar Eminem, t zou trouwens wel heeeel slecht zijn als PP niet eens weten uit welk nummer ze de vocalen hebben gehaald!
It's a Canon Ixus 8015Mike-O wrote:Aardige track als ik hem zo hoor..
@ Lajsen. What is the mark(+type) of your camera?