Weer een plaat met eminem
Was vroeger echt fan van die man. Nu weer in een combo met Hardstyle
Lekker
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
A
Heerlijk 
Dat dusbRt_ wrote:Toch een van de weinige PP tracks die ik tof vindt!
View on YouTube
Dat is wel heel makkelijk een plaatje omgezet in hardstyle.
Melodie in een ander synthje en een kick eronder.
Origineel is het gewoon veel vetter.
Dat is wel heel makkelijk een plaatje omgezet in hardstyle.
Melodie in een ander synthje en een kick eronder.
Origineel is het gewoon veel vetter.
Valt nog wel mee op zich
Iig beter dan Yeah dude rock ya attitude en dat soort kinderspeeltuin-tracks.
Ik geef je gelijk in.dawasiknie wrote:Valt nog wel mee op zichIig beter dan Yeah dude rock ya attitude en dat soort kinderspeeltuin-tracks.
maar de credits gaan niet echt naar Psyko Punkz, meer naar de originele ideeën van Dr Dre.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
DrDre - StillDre (Psyko Punkz DJ Tool) is de juiste titel, zie twitter.
Zal ik even updaten.Duruz wrote:DrDre - StillDre (Psyko Punkz DJ Tool) is de juiste titel, zie twitter.
Weer een verzonnen naam dus op youtube. Knap hoe die mensen dat blijven doen.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
tja, alle vrijheid he. zelfs sound freakerz zeggen wat ze zelf leuk vindenKhadber wrote:Zal ik even updaten.Duruz wrote:DrDre - StillDre (Psyko Punkz DJ Tool) is de juiste titel, zie twitter.
Snap alleen het nut ervan niet. Waarom zou je een naam op internet zetten als je niet eens zeker weet dat hij zo heet? Waarom zou je er uberhaupt een naam voor verzinnen? Die komt echt wel vanzelf bovendrijven vanuit de artiest(en) zelf. Maar goed, zo zie ik het.
Apart dat ze 'm StillDre noemen als het van Forgot About Dre is afgeleid 
Blijf met je poten van klassiekers af!
Daar blijft ik bij.
Daar blijft ik bij.
klinkt goed, alleen jammer van de Eminem samples 
Volgens mij had zelfs Soundfreakerz op youtube gezegd dat deze Drunk as Fuck ging heten, apart dat het toch een dj tool is dan.Khadber wrote:Zal ik even updaten.Duruz wrote:DrDre - StillDre (Psyko Punkz DJ Tool) is de juiste titel, zie twitter.
idd Still Dre is samen met Snoop Dog en Forget About Dre is samen met Eminem en die samples zitten in de trackPNXRMX wrote:Apart dat ze 'm StillDre noemen als het van Forgot About Dre is afgeleid
maar beide orginele zijn zwaar dik
Niet mee eens. Van de totale hardstyle die ik luister hoor ik misschien 5% live op een feest. Heb dus veel liever tracks die thuis beter klinken.Khadber wrote:Het is toch ook vooral de bedoeling dat live een plaat doet wat hij moet doen ipv thuis?sanderovic wrote:Live klonk ie echt dik en ging ik uit me plaat. Maar nu ik thuis zit, wat een standaard climax weer....
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Veelgemaakte fout, een plaat wordt zo gemaakt dat hij goed klinkt ongeacht of je nu een KRK setje thuis hebt, een goedkoop trust setje of live. De track hoort goed te klinken op vrijwel elk geluidssysteem. Live klinkt alles imposanter en harder omdat live is ingesteld om hard te gaan, ik oordeel live niet over platen, alles gaat hard live of het nu DBSTF is of PP of B-Front ik ga wel los live, maar thuis is dat heel anders. Je hoort geluiden veel helderder, je kunt beter oordelen etc.Dakpan wrote:Niet mee eens. Van de totale hardstyle die ik luister hoor ik misschien 5% live op een feest. Heb dus veel liever tracks die thuis beter klinken.Khadber wrote:Het is toch ook vooral de bedoeling dat live een plaat doet wat hij moet doen ipv thuis?sanderovic wrote:Live klonk ie echt dik en ging ik uit me plaat. Maar nu ik thuis zit, wat een standaard climax weer....
Plaat vind ik overigens nog wel lekker klinken, voor zover je goed kunt oordelen, heb mensen Eminem vocals zien verkrachten, maar vind dit toch wel lekker klinken, leuke melo, leuke break, mooie intro. Ben benieuwd om HQ preview te horen. Overigens is 't niet Still Dre, maar Forget About Dre
Last edited by Dark Pact on 24 Feb 2011 12:13, edited 2 times in total.
Denk dat je m'n punt verkeerd opvat. Wat ik probeer te zeggen is dat de argumenten die ik hier wel eens zie zoals: ''Live klinkt die veel beter hoor'' of ''Het is toch ook vooral de bedoeling dat live een plaat doet wat hij moet doen ipv thuis'' in mijn ogen nergens op slaan omdat je de nummers veel vaker thuis luistert.Skedoedelefloeps wrote: Veelgemaakte fout, een plaat wordt zo gemaakt dat hij goed klinkt ongeacht of je nu een KRK setje thuis hebt, een goedkoop trust setje of live. De track hoort goed te klinken op vrijwel elk geluidssysteem. Live klinkt alles imposanter en harder omdat live is ingesteld om hard te gaan, ik oordeel live niet over platen, alles gaat hard live of het nu DBSTF is of PP of B-Front ik ga wel los live, maar thuis is dat heel anders. Je hoort geluiden veel helderder, je kunt beter oordelen etc.
Plaat vind ik overigens nog wel lekker klinken, voor zover je goed kunt oordelen, heb mensen Eminem vocals zien verkrachten, maar vind dit toch wel lekker klinken, leuke melo, leuke break, mooie intro. Ben benieuwd om HQ preview te horen. Overigens is 't niet Still Dre, maar Forget About Dre
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik had het ook meer tegen KhadberDakpan wrote:Denk dat je m'n punt verkeerd opvat. Wat ik probeer te zeggen is dat de argumenten die ik hier wel eens zie zoals: ''Live klinkt die veel beter hoor'' of ''Het is toch ook vooral de bedoeling dat live een plaat doet wat hij moet doen ipv thuis'' in mijn ogen nergens op slaan omdat je de nummers veel vaker thuis luistert.Skedoedelefloeps wrote: Veelgemaakte fout, een plaat wordt zo gemaakt dat hij goed klinkt ongeacht of je nu een KRK setje thuis hebt, een goedkoop trust setje of live. De track hoort goed te klinken op vrijwel elk geluidssysteem. Live klinkt alles imposanter en harder omdat live is ingesteld om hard te gaan, ik oordeel live niet over platen, alles gaat hard live of het nu DBSTF is of PP of B-Front ik ga wel los live, maar thuis is dat heel anders. Je hoort geluiden veel helderder, je kunt beter oordelen etc.
Ah, oke.Skedoedelefloeps wrote:Ik had het ook meer tegen KhadberDakpan wrote:Denk dat je m'n punt verkeerd opvat. Wat ik probeer te zeggen is dat de argumenten die ik hier wel eens zie zoals: ''Live klinkt die veel beter hoor'' of ''Het is toch ook vooral de bedoeling dat live een plaat doet wat hij moet doen ipv thuis'' in mijn ogen nergens op slaan omdat je de nummers veel vaker thuis luistert.Skedoedelefloeps wrote: Veelgemaakte fout, een plaat wordt zo gemaakt dat hij goed klinkt ongeacht of je nu een KRK setje thuis hebt, een goedkoop trust setje of live. De track hoort goed te klinken op vrijwel elk geluidssysteem. Live klinkt alles imposanter en harder omdat live is ingesteld om hard te gaan, ik oordeel live niet over platen, alles gaat hard live of het nu DBSTF is of PP of B-Front ik ga wel los live, maar thuis is dat heel anders. Je hoort geluiden veel helderder, je kunt beter oordelen etc.
Plaat vind ik overigens nog wel lekker klinken, voor zover je goed kunt oordelen, heb mensen Eminem vocals zien verkrachten, maar vind dit toch wel lekker klinken, leuke melo, leuke break, mooie intro. Ben benieuwd om HQ preview te horen. Overigens is 't niet Still Dre, maar Forget About Drekon alleen zijn reply niet zo snel vinden dus jou maar geciteerd
Noem het eerder verschil van mening.Skedoedelefloeps wrote: Veelgemaakte fout