Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer een plaat met eminem :thumbsup: Was vroeger echt fan van die man. Nu weer in een combo met Hardstyle :bomb: Lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GENIAAAAAL NUMMEER HAHA :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 15:07 
 

Heerlijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Toch een van de weinige PP tracks die ik tof vindt! :)

Dat dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Dat is wel heel makkelijk een plaatje omgezet in hardstyle.
Melodie in een ander synthje en een kick eronder.
Origineel is het gewoon veel vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Valt nog wel mee op zich :) Iig beter dan Yeah dude rock ya attitude en dat soort kinderspeeltuin-tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Valt nog wel mee op zich :) Iig beter dan Yeah dude rock ya attitude en dat soort kinderspeeltuin-tracks.

Ik geef je gelijk in.
maar de credits gaan niet echt naar Psyko Punkz, meer naar de originele ideeën van Dr Dre. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

DrDre - StillDre (Psyko Punkz DJ Tool) is de juiste titel, zie twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
DrDre - StillDre (Psyko Punkz DJ Tool) is de juiste titel, zie twitter.

Zal ik even updaten.

Weer een verzonnen naam dus op youtube. Knap hoe die mensen dat blijven doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Duruz schreef:
DrDre - StillDre (Psyko Punkz DJ Tool) is de juiste titel, zie twitter.

Zal ik even updaten.

Weer een verzonnen naam dus op youtube. Knap hoe die mensen dat blijven doen.


tja, alle vrijheid he. zelfs sound freakerz zeggen wat ze zelf leuk vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap alleen het nut ervan niet. Waarom zou je een naam op internet zetten als je niet eens zeker weet dat hij zo heet? Waarom zou je er uberhaupt een naam voor verzinnen? Die komt echt wel vanzelf bovendrijven vanuit de artiest(en) zelf. Maar goed, zo zie ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Apart dat ze 'm StillDre noemen als het van Forgot About Dre is afgeleid :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 01:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blijf met je poten van klassiekers af!
Daar blijft ik bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 02:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

klinkt goed, alleen jammer van de Eminem samples :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Duruz schreef:
DrDre - StillDre (Psyko Punkz DJ Tool) is de juiste titel, zie twitter.

Zal ik even updaten.

Weer een verzonnen naam dus op youtube. Knap hoe die mensen dat blijven doen.


Volgens mij had zelfs Soundfreakerz op youtube gezegd dat deze Drunk as Fuck ging heten, apart dat het toch een dj tool is dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Apart dat ze 'm StillDre noemen als het van Forgot About Dre is afgeleid :/

idd Still Dre is samen met Snoop Dog en Forget About Dre is samen met Eminem en die samples zitten in de track ;)
maar beide orginele zijn zwaar dik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
sanderovic schreef:
Live klonk ie echt dik en ging ik uit me plaat. Maar nu ik thuis zit, wat een standaard climax weer....

Het is toch ook vooral de bedoeling dat live een plaat doet wat hij moet doen ipv thuis?


Niet mee eens. Van de totale hardstyle die ik luister hoor ik misschien 5% live op een feest. Heb dus veel liever tracks die thuis beter klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 13:09 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Khadber schreef:
sanderovic schreef:
Live klonk ie echt dik en ging ik uit me plaat. Maar nu ik thuis zit, wat een standaard climax weer....

Het is toch ook vooral de bedoeling dat live een plaat doet wat hij moet doen ipv thuis?


Niet mee eens. Van de totale hardstyle die ik luister hoor ik misschien 5% live op een feest. Heb dus veel liever tracks die thuis beter klinken.


Veelgemaakte fout, een plaat wordt zo gemaakt dat hij goed klinkt ongeacht of je nu een KRK setje thuis hebt, een goedkoop trust setje of live. De track hoort goed te klinken op vrijwel elk geluidssysteem. Live klinkt alles imposanter en harder omdat live is ingesteld om hard te gaan, ik oordeel live niet over platen, alles gaat hard live of het nu DBSTF is of PP of B-Front ik ga wel los live, maar thuis is dat heel anders. Je hoort geluiden veel helderder, je kunt beter oordelen etc.
Plaat vind ik overigens nog wel lekker klinken, voor zover je goed kunt oordelen, heb mensen Eminem vocals zien verkrachten, maar vind dit toch wel lekker klinken, leuke melo, leuke break, mooie intro. Ben benieuwd om HQ preview te horen. Overigens is 't niet Still Dre, maar Forget About Dre
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Klinkt niet verkeerd! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Veelgemaakte fout, een plaat wordt zo gemaakt dat hij goed klinkt ongeacht of je nu een KRK setje thuis hebt, een goedkoop trust setje of live. De track hoort goed te klinken op vrijwel elk geluidssysteem. Live klinkt alles imposanter en harder omdat live is ingesteld om hard te gaan, ik oordeel live niet over platen, alles gaat hard live of het nu DBSTF is of PP of B-Front ik ga wel los live, maar thuis is dat heel anders. Je hoort geluiden veel helderder, je kunt beter oordelen etc.
Plaat vind ik overigens nog wel lekker klinken, voor zover je goed kunt oordelen, heb mensen Eminem vocals zien verkrachten, maar vind dit toch wel lekker klinken, leuke melo, leuke break, mooie intro. Ben benieuwd om HQ preview te horen. Overigens is 't niet Still Dre, maar Forget About Dre


Denk dat je m'n punt verkeerd opvat. Wat ik probeer te zeggen is dat de argumenten die ik hier wel eens zie zoals: ''Live klinkt die veel beter hoor'' of ''Het is toch ook vooral de bedoeling dat live een plaat doet wat hij moet doen ipv thuis'' in mijn ogen nergens op slaan omdat je de nummers veel vaker thuis luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:41 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Veelgemaakte fout, een plaat wordt zo gemaakt dat hij goed klinkt ongeacht of je nu een KRK setje thuis hebt, een goedkoop trust setje of live. De track hoort goed te klinken op vrijwel elk geluidssysteem. Live klinkt alles imposanter en harder omdat live is ingesteld om hard te gaan, ik oordeel live niet over platen, alles gaat hard live of het nu DBSTF is of PP of B-Front ik ga wel los live, maar thuis is dat heel anders. Je hoort geluiden veel helderder, je kunt beter oordelen etc.
Plaat vind ik overigens nog wel lekker klinken, voor zover je goed kunt oordelen, heb mensen Eminem vocals zien verkrachten, maar vind dit toch wel lekker klinken, leuke melo, leuke break, mooie intro. Ben benieuwd om HQ preview te horen. Overigens is 't niet Still Dre, maar Forget About Dre


Denk dat je m'n punt verkeerd opvat. Wat ik probeer te zeggen is dat de argumenten die ik hier wel eens zie zoals: ''Live klinkt die veel beter hoor'' of ''Het is toch ook vooral de bedoeling dat live een plaat doet wat hij moet doen ipv thuis'' in mijn ogen nergens op slaan omdat je de nummers veel vaker thuis luistert.


Ik had het ook meer tegen Khadber :thumbup: kon alleen zijn reply niet zo snel vinden dus jou maar geciteerd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Dakpan schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Veelgemaakte fout, een plaat wordt zo gemaakt dat hij goed klinkt ongeacht of je nu een KRK setje thuis hebt, een goedkoop trust setje of live. De track hoort goed te klinken op vrijwel elk geluidssysteem. Live klinkt alles imposanter en harder omdat live is ingesteld om hard te gaan, ik oordeel live niet over platen, alles gaat hard live of het nu DBSTF is of PP of B-Front ik ga wel los live, maar thuis is dat heel anders. Je hoort geluiden veel helderder, je kunt beter oordelen etc.
Plaat vind ik overigens nog wel lekker klinken, voor zover je goed kunt oordelen, heb mensen Eminem vocals zien verkrachten, maar vind dit toch wel lekker klinken, leuke melo, leuke break, mooie intro. Ben benieuwd om HQ preview te horen. Overigens is 't niet Still Dre, maar Forget About Dre


Denk dat je m'n punt verkeerd opvat. Wat ik probeer te zeggen is dat de argumenten die ik hier wel eens zie zoals: ''Live klinkt die veel beter hoor'' of ''Het is toch ook vooral de bedoeling dat live een plaat doet wat hij moet doen ipv thuis'' in mijn ogen nergens op slaan omdat je de nummers veel vaker thuis luistert.


Ik had het ook meer tegen Khadber :thumbup: kon alleen zijn reply niet zo snel vinden dus jou maar geciteerd >.<


Ah, oke. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dr dre- Still Dre met eminem vocals :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Veelgemaakte fout

Noem het eerder verschil van mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die eminem vocals juist erg sterk, beter dan bassboom en al die andere vocals van hun!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks