Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Weer een plaat met eminem :thumbsup: Was vroeger echt fan van die man. Nu weer in een combo met Hardstyle :bomb: Lekker
Hardtraxxer
235 posts member since 2010
last seen Jan 2015
GENIAAAAAL NUMMEER HAHA :thumbsup: :love:
A
Heerlijk :thumbsup:
Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
bRt_ wrote:Toch een van de weinige PP tracks die ik tof vindt! :)
Dat dus :)
Hardtraxxer
324 posts member since 2010
last seen Dec 2015
View on YouTube

Dat is wel heel makkelijk een plaatje omgezet in hardstyle.
Melodie in een ander synthje en een kick eronder.
Origineel is het gewoon veel vetter.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Valt nog wel mee op zich :) Iig beter dan Yeah dude rock ya attitude en dat soort kinderspeeltuin-tracks.
Hardtraxxer
324 posts member since 2010
last seen Dec 2015
dawasiknie wrote:Valt nog wel mee op zich :) Iig beter dan Yeah dude rock ya attitude en dat soort kinderspeeltuin-tracks.
Ik geef je gelijk in.
maar de credits gaan niet echt naar Psyko Punkz, meer naar de originele ideeën van Dr Dre. :thumbsup:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
DrDre - StillDre (Psyko Punkz DJ Tool) is de juiste titel, zie twitter.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Duruz wrote:DrDre - StillDre (Psyko Punkz DJ Tool) is de juiste titel, zie twitter.
Zal ik even updaten.

Weer een verzonnen naam dus op youtube. Knap hoe die mensen dat blijven doen.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Khadber wrote:
Duruz wrote:DrDre - StillDre (Psyko Punkz DJ Tool) is de juiste titel, zie twitter.
Zal ik even updaten.

tja, alle vrijheid he. zelfs sound freakerz zeggen wat ze zelf leuk vinden :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Snap alleen het nut ervan niet. Waarom zou je een naam op internet zetten als je niet eens zeker weet dat hij zo heet? Waarom zou je er uberhaupt een naam voor verzinnen? Die komt echt wel vanzelf bovendrijven vanuit de artiest(en) zelf. Maar goed, zo zie ik het.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Apart dat ze 'm StillDre noemen als het van Forgot About Dre is afgeleid :/
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Blijf met je poten van klassiekers af!
Daar blijft ik bij.
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2010
last seen Feb 2012
klinkt goed, alleen jammer van de Eminem samples :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Khadber wrote:
Zal ik even updaten.

Volgens mij had zelfs Soundfreakerz op youtube gezegd dat deze Drunk as Fuck ging heten, apart dat het toch een dj tool is dan.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
PNXRMX wrote:Apart dat ze 'm StillDre noemen als het van Forgot About Dre is afgeleid :/
idd Still Dre is samen met Snoop Dog en Forget About Dre is samen met Eminem en die samples zitten in de track ;)
maar beide orginele zijn zwaar dik :drool:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Khadber wrote:
sanderovic wrote:Live klonk ie echt dik en ging ik uit me plaat. Maar nu ik thuis zit, wat een standaard climax weer....
Het is toch ook vooral de bedoeling dat live een plaat doet wat hij moet doen ipv thuis?
Niet mee eens. Van de totale hardstyle die ik luister hoor ik misschien 5% live op een feest. Heb dus veel liever tracks die thuis beter klinken.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Dakpan wrote:
Khadber wrote:
sanderovic wrote:Live klonk ie echt dik en ging ik uit me plaat. Maar nu ik thuis zit, wat een standaard climax weer....
Het is toch ook vooral de bedoeling dat live een plaat doet wat hij moet doen ipv thuis?
Niet mee eens. Van de totale hardstyle die ik luister hoor ik misschien 5% live op een feest. Heb dus veel liever tracks die thuis beter klinken.
Veelgemaakte fout, een plaat wordt zo gemaakt dat hij goed klinkt ongeacht of je nu een KRK setje thuis hebt, een goedkoop trust setje of live. De track hoort goed te klinken op vrijwel elk geluidssysteem. Live klinkt alles imposanter en harder omdat live is ingesteld om hard te gaan, ik oordeel live niet over platen, alles gaat hard live of het nu DBSTF is of PP of B-Front ik ga wel los live, maar thuis is dat heel anders. Je hoort geluiden veel helderder, je kunt beter oordelen etc.
Plaat vind ik overigens nog wel lekker klinken, voor zover je goed kunt oordelen, heb mensen Eminem vocals zien verkrachten, maar vind dit toch wel lekker klinken, leuke melo, leuke break, mooie intro. Ben benieuwd om HQ preview te horen. Overigens is 't niet Still Dre, maar Forget About Dre
Last edited by Dark Pact on 24 Feb 2011 12:13, edited 2 times in total.
Hardtraxx Newbie
17 posts member since 2011
last seen Dec 2015
Klinkt niet verkeerd! ^^
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Skedoedelefloeps wrote: Veelgemaakte fout, een plaat wordt zo gemaakt dat hij goed klinkt ongeacht of je nu een KRK setje thuis hebt, een goedkoop trust setje of live. De track hoort goed te klinken op vrijwel elk geluidssysteem. Live klinkt alles imposanter en harder omdat live is ingesteld om hard te gaan, ik oordeel live niet over platen, alles gaat hard live of het nu DBSTF is of PP of B-Front ik ga wel los live, maar thuis is dat heel anders. Je hoort geluiden veel helderder, je kunt beter oordelen etc.
Plaat vind ik overigens nog wel lekker klinken, voor zover je goed kunt oordelen, heb mensen Eminem vocals zien verkrachten, maar vind dit toch wel lekker klinken, leuke melo, leuke break, mooie intro. Ben benieuwd om HQ preview te horen. Overigens is 't niet Still Dre, maar Forget About Dre
Denk dat je m'n punt verkeerd opvat. Wat ik probeer te zeggen is dat de argumenten die ik hier wel eens zie zoals: ''Live klinkt die veel beter hoor'' of ''Het is toch ook vooral de bedoeling dat live een plaat doet wat hij moet doen ipv thuis'' in mijn ogen nergens op slaan omdat je de nummers veel vaker thuis luistert.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Dakpan wrote:
Skedoedelefloeps wrote: Veelgemaakte fout, een plaat wordt zo gemaakt dat hij goed klinkt ongeacht of je nu een KRK setje thuis hebt, een goedkoop trust setje of live. De track hoort goed te klinken op vrijwel elk geluidssysteem. Live klinkt alles imposanter en harder omdat live is ingesteld om hard te gaan, ik oordeel live niet over platen, alles gaat hard live of het nu DBSTF is of PP of B-Front ik ga wel los live, maar thuis is dat heel anders. Je hoort geluiden veel helderder, je kunt beter oordelen etc.
Denk dat je m'n punt verkeerd opvat. Wat ik probeer te zeggen is dat de argumenten die ik hier wel eens zie zoals: ''Live klinkt die veel beter hoor'' of ''Het is toch ook vooral de bedoeling dat live een plaat doet wat hij moet doen ipv thuis'' in mijn ogen nergens op slaan omdat je de nummers veel vaker thuis luistert.
Ik had het ook meer tegen Khadber :thumbup: kon alleen zijn reply niet zo snel vinden dus jou maar geciteerd >.<
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Skedoedelefloeps wrote:
Dakpan wrote:
Ik had het ook meer tegen Khadber :thumbup: kon alleen zijn reply niet zo snel vinden dus jou maar geciteerd >.<
Ah, oke. :P
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Dr dre- Still Dre met eminem vocals :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Skedoedelefloeps wrote: Veelgemaakte fout
Noem het eerder verschil van mening.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ik vind die eminem vocals juist erg sterk, beter dan bassboom en al die andere vocals van hun!