Die vocals klinken totaal niet, en voor de rest is het gewoon weer het standaard recept. Nee, doet me weer niets.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Op Hardbass klonk ie wel redelijk dik. Maar thuis, na hem een paar keer gehoord te hebben, begint ie jammerlijk genoeg toch weer snel te vervelen.
vind de intro wel vet, climax valt dan weer tegen
Vind ik wel erg tegenvallen van Psyko Punkz dit. Vind hun nummertjes meestal wel tof
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
vind hem wel oke 
-
A
Lekker 
Iemand enig idee hoe ze aan die losse vocals komen zonder de beat van Forgot About Dre er onder? (op die kleine schreeuw die na 'in the parking lot' komt na dan)
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
9 van de 10x spreekt wietsa het zelf inMaximum wrote:Iemand enig idee hoe ze aan die losse vocals komen zonder de beat van Forgot About Dre er onder? (op die kleine schreeuw die na 'in the parking lot' komt na dan)
met een beetje aanpassingen zou dit er zomaar uit komen denk ik
Pfff zebbe nog 2500 likers nodig
Wel leuk voor de collectie denk ik zo
Wel leuk voor de collectie denk ik zo
Deze is niet ingesproken hoor, want je hoord nog vaag de FX op de achtergrond bij een bepaald pund!SvonD wrote:9 van de 10x spreekt wietsa het zelf inMaximum wrote:Iemand enig idee hoe ze aan die losse vocals komen zonder de beat van Forgot About Dre er onder? (op die kleine schreeuw die na 'in the parking lot' komt na dan)
Re:
Maximum wrote:Deze is niet ingesproken hoor, want je hoord nog vaag de FX op de achtergrond bij een bepaald pund!SvonD wrote:9 van de 10x spreekt wietsa het zelf inMaximum wrote:Iemand enig idee hoe ze aan die losse vocals komen zonder de beat van Forgot About Dre er onder? (op die kleine schreeuw die na 'in the parking lot' komt na dan)
Is het nou echt zo grappig dat ik als dijslecktd zijnde een woordje fout spel? Kinderachtige humor heb jij zeg... :')
sorry hoor maar het was wel grappig :')Maximum wrote:Is het nou echt zo grappig dat ik als dijslecktd zijnde een woordje fout spel? Kinderachtige humor heb jij zeg... :')
maar geen 4*
Oke, nja beetje trieste humor hebben jullie dan.. maargoed dat mag iedereen natuurlijk zelf uitmaken. Je zult het bij mijn posts wel vaker tegenkomen dus veel plezier met lachen!_Padam wrote:sorry hoor maar het was wel grappig :')Maximum wrote:Is het nou echt zo grappig dat ik als dijslecktd zijnde een woordje fout spel? Kinderachtige humor heb jij zeg... :')
maar geen 4*waard.
Echt zielige mensen jullie!
Als ge het zelf zou ebbe zoude niet lache ze :')
Als ge het zelf zou ebbe zoude niet lache ze :')
Het is ook weer geen levensbedrijgende ziekte ofzo
, maar het is gwn zo kinderachtig om zo te reageren op een spelfoutje.
Net alsof jij (rawbin) hard op heb zitten lachen achter je computer... nee dus doe dan ook niet zo mans!
Net alsof jij (rawbin) hard op heb zitten lachen achter je computer... nee dus doe dan ook niet zo mans!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Gaan we nu zeuren over dyslexie?
Is overigens geen excuus aangezien spellingfouten worden aangeduid met een
Ik zit niet op me Mac dus dan heb je dan niet...Skedoedelefloeps wrote:Gaan we nu zeuren over dyslexie?![]()
Is overigens geen excuus aangezien spellingfouten worden aangeduid met een
Dus nogmaals:
Maximum wrote:Iemand enig idee hoe ze aan die losse vocals komen zonder de beat van Forgot About Dre er onder? (op die kleine schreeuw die na 'in the parking lot' komt na dan)
Moet je de Acapella zoeken, ff voor je gedaan:Maximum wrote:Iemand enig idee hoe ze aan die losse vocals komen zonder de beat van Forgot About Dre er onder? (op die kleine schreeuw die na 'in the parking lot' komt na dan)
http://www3.zippyshare.com/v/21966513/file.html
Vanaf 1:15 hoor je 'm
Dankje man! Heb net ook geleerd hoe je van een nummer zelf een acapella maakt!Josh-T wrote:Moet je de Acapella zoeken, ff voor je gedaan:Maximum wrote:Iemand enig idee hoe ze aan die losse vocals komen zonder de beat van Forgot About Dre er onder? (op die kleine schreeuw die na 'in the parking lot' komt na dan)
http://www3.zippyshare.com/v/21966513/file.html
Vanaf 1:15 hoor je 'm
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Maximum wrote:Iemand enig idee hoe ze aan die losse vocals komen zonder de beat van Forgot About Dre er onder? (op die kleine schreeuw die na 'in the parking lot' komt na dan)
View on YouTube
-
XHardtraxxer
- 217 posts member since 2010
- last seen Dec 2016
19,963 likes
bijnaaah
bijnaaah