Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:20 
 

Artiest: Donkey Rollers

Track(s): Der Rammaschine

Sample/video:


Zany schreef:
Loudness was great!! Very good reactions on the new @donkeyrollers tracks! See you soon! #derrammaschine
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja deze ging echt snoeihard zaterdag :woot:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

Releasen die hap, samen met die goddelijke track die ook in het filmpje zit!
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Releasen die hap, samen met die goddelijke track die ook in het filmpje zit!


Ben bang dat dat nooit gaat gebeuren :(
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha geniaal die vocals :lol:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd naar de kicks in HQ. Idee klinkt vet :D
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was wel leuk zaterdag ja
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha prachtige vocals ! klinkt echt heel dik
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:21 
 
Hardtraxx Addict

Ik hoor een paar kickrolls waar ik érg blij van word :D
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:woot:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaaaaa!
gewoon lekkere ouderwetse beukplaat met foute vocal samples! :D :D
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze was zo vet. :worship:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:26 
 
Hardtraxx Addict

Die ging d'r lekker op zaterdag :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
jaaaaa!
gewoon lekkere ouderwetse beukplaat met foute vocal samples! :D :D


Donkey rollers van vroegah he :) ^^
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duitse vocals moet ik altijd wel om lachen. Dat in combinatie met Donkey Rollers: laat maar komen!
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bam, dit was echt genieten :thumbsup: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit ging inderdaad wel "voll auf die Klatsche" :thumbup:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:47 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
iMark schreef:
Releasen die hap, samen met die goddelijke track die ook in het filmpje zit!


Ben bang dat dat nooit gaat gebeuren :(

Is dat niet Donkey rollers - D.O.N.K.E.Y.? Deze hebben ze volgens mij nog een keer op Decibel 2011 (of 2010) gedraaid. Vervolgens ook nooit meer dacht ik.
Noisecontrollers hadden daar toch ook iets mee gedaan; Donkey rollers - D.O.N.K.E.Y. (N.O.I.S.E.controllers edit / remix?)
Bericht Geplaatst op 23 apr 2013 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

heerlijk die vocals :worship:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tienus schreef:
Pommer schreef:
iMark schreef:
Releasen die hap, samen met die goddelijke track die ook in het filmpje zit!


Ben bang dat dat nooit gaat gebeuren :(

Is dat niet Donkey rollers - D.O.N.K.E.Y.? Deze hebben ze volgens mij nog een keer op Decibel 2011 (of 2010) gedraaid. Vervolgens ook nooit meer dacht ik.
Noisecontrollers hadden daar toch ook iets mee gedaan; Donkey rollers - D.O.N.K.E.Y. (N.O.I.S.E.controllers edit / remix?)

Nee is geen D.O.N.K.E.Y. en deze hebben ze wel veel vaker gedraaid.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2013 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was by far de vetste track uit hun set. Laat maar komen. :D
Bericht Geplaatst op 23 apr 2013 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer zoals ik Donkeyrollers ken :), lijken deze kicks trouwens op die van Chaos? als dat het geval is is dat zeker en + punt :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2013 13:10 
 

Martin schreef:
Tienus schreef:
Pommer schreef:

Ben bang dat dat nooit gaat gebeuren :(

Is dat niet Donkey rollers - D.O.N.K.E.Y.? Deze hebben ze volgens mij nog een keer op Decibel 2011 (of 2010) gedraaid. Vervolgens ook nooit meer dacht ik.
Noisecontrollers hadden daar toch ook iets mee gedaan; Donkey rollers - D.O.N.K.E.Y. (N.O.I.S.E.controllers edit / remix?)

Nee is geen D.O.N.K.E.Y. en deze hebben ze wel veel vaker gedraaid.


D.O.N.K.E.Y. hoor ik nog regelmatig voorbij komen tijdens Donkey live acts. En ja D.O.N.K.E.Y. kwam na dit nummer.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2013 13:46 
 
Hardtraxxer

Wat klinkt dit vet zeg :worship: vocals en kickrolls word ik erg blij van ^^
Bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:06 
 
Hardtraxxer

Dat is dan gewoon echt niks. Als dit snoeihard moet voorstellen dan ben ik benieuwd wat er snoeihard is. Het kan misschien zijn dat ik er in hq blijer van word maar dit is echt niks.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks