Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 20:08 
 

JUIST :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 21:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jaaa ze kunnen het nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Tempo mag wel iets hoger :P Maar die duitse DV8 vocalen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 10:47 
 

duitse vocals wtf....... :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wat ik wil horen van Donkey Rollers! Niet van die plaatjes die ik toch wel weer vergeet dat ze bestaan. Donkey Rollers moet wat aparts zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima om te zien dat er naast alle moeilijke, boze hardstyle er hier en daar ook nog eens een flinke bak onzin vocalen gemaakt kunnen worden. Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 20:39 
 

Khadber schreef:
Prima om te zien dat er naast alle moeilijke, boze hardstyle er hier en daar ook nog eens een flinke bak onzin vocalen gemaakt kunnen worden. Heerlijk!


Dit!!

Briljant nummer xd En ook nog eens lekker snoeiwerk!

EDIT: Volgens Google Translate:
En nu... Vol op de vliegenmepper

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:34 
 

AndyAsteroids schreef:
Khadber schreef:
Prima om te zien dat er naast alle moeilijke, boze hardstyle er hier en daar ook nog eens een flinke bak onzin vocalen gemaakt kunnen worden. Heerlijk!


Dit!!

Briljant nummer xd En ook nog eens lekker snoeiwerk!

EDIT: Volgens Google Translate:
En nu... Vol op de vliegenmepper

:lol: :lol: :lol:


Je kan het beter vertalen als "volle gas meppen".

Beim produzieren dieser Platte ist kein Deutsches Bier getrunken oder Wurst gefressen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship:

Release please, of zal het een free worden? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
AndyAsteroids schreef:
Khadber schreef:
Prima om te zien dat er naast alle moeilijke, boze hardstyle er hier en daar ook nog eens een flinke bak onzin vocalen gemaakt kunnen worden. Heerlijk!


Dit!!

Briljant nummer xd En ook nog eens lekker snoeiwerk!

EDIT: Volgens Google Translate:
En nu... Vol op de vliegenmepper

:lol: :lol: :lol:


Je kan het beter vertalen als "volle gas meppen".


Goed vertaald zou het iets zijn als "vol op je plaat", komt op hetzelfde neer, maar toch :P Moet zeggen dat Duitse, niet serieus bedoelde vocals eigenlijk altijd wel geniaal zijn, hier ook weer xd rest va de plaat mag sowieso in een hoger tempo, maar super is het niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

haha wat heerlijk is dit toch :lol: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 01:44 
 
Hardtraxx Addict

Megabump :$
Was deze al weer even vergeten maar is hier ooit wat mee gebeurd nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 05:33 
 
Hardtraxx Veteran

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 09:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Megabump :$
Was deze al weer even vergeten maar is hier ooit wat mee gebeurd nog?


Zany heeft hem toevallig nog afgelope zaterdag op Rebirth gedraaid :thumbsup:

Verder nooit vrijgegeven vgm :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze bump vind ik niet erg haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 23:51 
 
Hardtraxx Addict

Super super super mega bumb, heeft iemand nog iets gehoord van een mogelijke release van deze plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 17:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Goeie bump! Ik ben hier ook wel benieuwd naar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 11:34 
 

phoenix schreef:
Super super super mega bumb, heeft iemand nog iets gehoord van een mogelijke release van deze plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als een track vrij wordt gegeven wordt hij vaak wel gepost he. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 15:03 
 

haha ja klopt maar mocht wel is tijd worden :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Exclusief liveset dingetje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 18:44 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Thanks for the great response on 'Der RammMachine'! We decided to do a full German album featuring:
Unermesslich
Gräueltat
Anhänger
Die Millionen Götter
Hardstyle Rocker
Die Letzte Stadt Auf Der Erde
D.O.N.K.E.Upsilon
Streik wieder
Gerechtigkeit Für Alle
Keine Angst
Böse
Mutterfick


staat ergens op donkey rollers FB

hier ook niemand wat over gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:56 
 

Sarcasme is moeilijk online
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha oh wauw :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks