stefaneke schreef:
AndyAsteroids schreef:
Khadber schreef:
Prima om te zien dat er naast alle moeilijke, boze hardstyle er hier en daar ook nog eens een flinke bak onzin vocalen gemaakt kunnen worden. Heerlijk!
Dit!!
Briljant nummer

En ook nog eens lekker snoeiwerk!
EDIT: Volgens Google Translate:
En nu... Vol op de vliegenmepper

Je kan het beter vertalen als "volle gas meppen".
Goed vertaald zou het iets zijn als "vol op je plaat", komt op hetzelfde neer, maar toch

Moet zeggen dat Duitse, niet serieus bedoelde vocals eigenlijk altijd wel geniaal zijn, hier ook weer

rest va de plaat mag sowieso in een hoger tempo, maar super is het niet
