Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:23 
 
Hardtraxx Addict

Gaat live gewoon erg lekker. Lekker lomp, niet te veel sounds of gedoe, maar gewoon beuken. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:20 
 
Hardtraxx Addict

Unglaublich :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zalige plaat, klinkt echt über dik :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 12:02 
 

De machine in kwestie:

Afbeelding

n'n Liebherr LRB 255 boormachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 14:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Tienus schreef:
Pommer schreef:

Ben bang dat dat nooit gaat gebeuren :(

Is dat niet Donkey rollers - D.O.N.K.E.Y.? Deze hebben ze volgens mij nog een keer op Decibel 2011 (of 2010) gedraaid. Vervolgens ook nooit meer dacht ik.
Noisecontrollers hadden daar toch ook iets mee gedaan; Donkey rollers - D.O.N.K.E.Y. (N.O.I.S.E.controllers edit / remix?)

Nee is geen D.O.N.K.E.Y. en deze hebben ze wel veel vaker gedraaid.

Is wel D.O.N.K.E.Y. xd

Ze draaien hem wel elke live act (althans alle keren dat ik er was), maar volgens mij wilden ze hem ook speciaal daar voor houden. Al heb ik B-Front, Zany en Noisecontrollers hem ook al eens horen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt weer eens zoals ik van de Donkey Rollers gewend ben ^^ retegave vocals ook zo in dat Duits, voll auf die Klatsche!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 10:49 
 

Heerlijke plaat zo op het eerste gehoor, klinkt al beter dan hun laatste plaatjes Total Domination, Not Afraid etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 11:00 
 
Hardtraxxer

Was dit hun afsluitende plaat op loudness ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

hoihoudoe schreef:
Was dit hun afsluitende plaat op loudness ?

Ik zou even het topic doorlezen..

OT: lekker geweld op het eerste gehoor! Benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, geweldige vocals. Voor de rest lijkt dit mij een heerlijke snoeiplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze ging ook weer heerlijk @ Beat the Bridge Qnight!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha episch die duitse vocalen. Klinkt als een simpele, effectieve en prima track. Is er toevallig al iets bekend over dat nummer van Rammsteinn dat ze geremixt hadden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:52 
 
Hardtraxx Elite

HOPPAAAAA

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Het blijven bazen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha geinige vocals, verder lekker plaatje, kicks zijn stukken beter dan vorige releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:36 
 
Hardtraxx Addict

Geniale plaat :worship: . Ook mooi hoe bij iedere track een videoclip zit en dan bij deze gewoon een plaatje van een rammachine :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Kickssssss :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 16:25 
 
Hardtraxx Elite

Haha gruwelijk :D :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

Duitse vocals. (L)

Bart0ving schreef:
Lekker lomp, niet te veel sounds of gedoe, maar gewoon beuken. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 16:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks zijn veeeele malen fijner dan hun laatste paar releases. Heerlijke beuktrack dit. Nu samen met D.O.N.K.E.Y releasen, al zijn dit beide tracks die ze wel eens exclusief willen houden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 17:22 
 
Hardtraxx Addict

Gave track met eindelijk weer goede kicks :cool: .
Het valt me op dat sinds halverwege dit jaar de kicks weer de goede kant op gaan bij de producers. Donkey Rollers met deze plaat, Freqz met Hollow en Cold Angel Remix, Ran-D (Dimensions, I Need You, Rebel to the Grave), WMF: Natural Born Raver, The Prophet: H3Y, misschien toeval, maar toch :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duitse vocalen :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 17:45 
 
Hardtraxx Addict

Wat een vocals :lol: :worship:

Kick klinkt ook weer als vanouds fijn, gaat deze gereleased worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 17:47 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk deze bump :worship:
Was hem al weer even vergeten maar wat is dit vet zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 18:17 
 
Hardtraxxer

hahah heerlijke track :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks