En nu serieus : als ik dit hoor .. patrick jumpen is er niks bij
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
WEJOOOOOO
DIKKESHIT OUWEE! die kick is echt gevaarlijk :')

no offense btw 
Een Motherf*cking studio in groningen!
Wel een paar uur mee bezig geweest
Deze wil ik live horen!
Wel een paar uur mee bezig geweest
Deze wil ik live horen!
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
let op de kick, let op de kick hahaha
nee is echt helemaal niks
maarjha had nei anders verwacht doggystylez in de mtf studio in groningen :')
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
wat zijn jullie flauwwwwwwwww!
hun sijn fet goed!
doggystylezzzzzzzzzzzzzzzzz yeahh niggaaa!
we gonna conquer the motherfocking planet with our harde styles!

hun sijn fet goed!
doggystylezzzzzzzzzzzzzzzzz yeahh niggaaa!
we gonna conquer the motherfocking planet with our harde styles!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ja ik heb niks tegen beginnende producers, maar ze doen alsof ze al jaren producen ofzo
Klinkt echt zo amateuristisch, beter werken ze eerst een jaar ofzo voor ze weer iets laten horen, want dit is echt niet goed.
Klinkt echt zo amateuristisch, beter werken ze eerst een jaar ofzo voor ze weer iets laten horen, want dit is echt niet goed.
Ik vind de melo wel lekker om eerlijk te zijn, kan hier en daar nog wel wat verbeterd worden maar dan nog.
En jah de kick is volgens mij gewoon een Hydra/Junglist "Dirt Kick A3" met wat meer decay en mss wat FX, pitcht niet lekker en zit geen tok in.
En het filmpje, weet niet of het expres zo overdreven is om de spot te drijven met de video's van bekende artiesten dan vind ik het nog wel grappig maar anders
En jah de kick is volgens mij gewoon een Hydra/Junglist "Dirt Kick A3" met wat meer decay en mss wat FX, pitcht niet lekker en zit geen tok in.
En het filmpje, weet niet of het expres zo overdreven is om de spot te drijven met de video's van bekende artiesten dan vind ik het nog wel grappig maar anders
-
R
- 1 posts member since 2011
- last seen Apr 2011
waar slaat dat op? dus je wilt zeggen dat iedere studio in groningen kut is ofzo? en waarom keur je onze naam af?Aj Traxx wrote:nee is echt helemaal niksmaarjha had nei anders verwacht doggystylez in de mtf studio in groningen :')
Doggystylez
Sorry maar als je geen creatievere naam kunt bedenken, heb ik een hard hoofd in jullie muziek carriere.
Sorry maar als je geen creatievere naam kunt bedenken, heb ik een hard hoofd in jullie muziek carriere.
kvind de track weinig aan..en de naam ja daar ga ik niet eens over beginnen 
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
WildstyleZ HeadhunterZ ??Lyst wrote:Doggystylez
Ik was gegaan voor Doggystylo uuh....
tja dit is wel de bom ouwe
tja dit is wel de bom ouwe
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
:')Stephan_NL wrote:WildstyleZ HeadhunterZ ??Lyst wrote:Doggystylez
dit is echt belachelijk, koop eerst monitors, bedenk een normale naam. Jullie moeten je schamen..
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
dat. kwalitatief ook zwaar matig. maar ze doen wel cool.Kryptica wrote:ze doen alsof ze al jaren producen ofzoKlinkt echt zo amateuristisch, beter werken ze eerst een jaar ofzo voor ze weer iets laten horen, want dit is echt niet goed.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Lol @ naam
verder, blijven oefenen jongens
verder, blijven oefenen jongens
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Je haalt de woorden uit mijn mond.Kryptica wrote:Ja ik heb niks tegen beginnende producers, maar ze doen alsof ze al jaren producen ofzo![]()
@Re-Play, Dit is waarschijnlijk ook waarom jullie gelijk zulke stevige (en terechte) kritiek krijgen. De melodie vind ik namelijk helemaal niet slecht en er valt zeker nog wel wat aan te sleutelen maar de manier waarop jullie het presenteren roept bij mij in ieder geval flink wat weerstand op. Iets meer bescheidenheid zou in dit filmpje zeer zeker op zijn plaats zijn.
Neem wat dat betreft een voorbeeld aan een beginnend artiest zoals bijvoorbeeld Neilio die zich hier heel anders opstelt en daarmee vooral opbouwende kritieken oogst. Het feit dat hij ook kwalitatief betere tracks ter discussie stelt even buiten beschouwing gelaten.
Skedoedelefloeps wrote: verder, blijven oefenen jongens
Dat je net begint met produceren, blij bent met wat je hebt gemaakt en die op internet wilt zien; Prima. Maar maak dan niet een filmpje waarin jullie net doen alsof jullie gevestigde artiesten zijn.
Lol
Ben het iig eens met wat hier boven is genoemd. Dat je trots bent op wat je gemaakt hebt begrijp ik (vind er zelf eerlijk gezegd helemaal niks aan), maar presenteer het dan wel op een andere (normale) manier. En die handbewegingen en motherfucking gepraat kan ik helemaal niet tegen