Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Dat je net begint met produceren, blij bent met wat je hebt gemaakt en die op internet wilt zien; Prima. Maar maak dan niet een filmpje waarin jullie net doen alsof jullie gevestigde artiesten zijn.

Dit! :thumbup: En jullie kick is alles behalve gevaarlijk! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Madbone schreef:
@Re-Play, Dit is waarschijnlijk ook waarom jullie gelijk zulke stevige (en terechte) kritiek krijgen. De melodie vind ik namelijk helemaal niet slecht en er valt zeker nog wel wat aan te sleutelen maar de manier waarop jullie het presenteren roept bij mij in ieder geval flink wat weerstand op. Iets meer bescheidenheid zou in dit filmpje zeer zeker op zijn plaats zijn.
Neem wat dat betreft een voorbeeld aan een beginnend artiest zoals bijvoorbeeld Neilio die zich hier heel anders opstelt en daarmee vooral opbouwende kritieken oogst. Het feit dat hij ook kwalitatief betere tracks ter discussie stelt even buiten beschouwing gelaten.


Mooi gezegd :thumbsup:

En zoals Skedoedelefloeps zei:

Skedoedelefloeps schreef:
verder, blijven oefenen jongens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze jongens worden nooit groot, ze hebben mij zelfs de volgende privé mail gestuurd(let vooral op de laatste zin!):


"Hallo derniels, Dit bericht bevat een e-mail die de gebruiker "Re-play" naar jou gestuurdheeft via Hardtraxx Forum. In geval van misbruik, neem contact op met deverzender van de e-mail of de beheerder van de site. De beheerder is tebereiken via het volgende e-mailadres: [email protected] Neem in dat geval de volledige tekst van deze e-mail in je bericht op,inclusief de headers van het bericht. Let op! Het antwoordadres voor deze mail is het e-mailadres van "Re-play". Het volgende bericht is naar je verzonden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ bakkes dicht kanker patient..."


lekker profesioneel als je zo reageer op eerlijke reacties...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lolz, wanne kutfilmpje. Maar verder, gewoon door gaan met oefenen, is het enige wat je nu kunt doen. Of stoppen natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 18:15 
 
Hardtraxx Addict

8:03 van me leven verpest -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

derniels schreef:
deze jongens worden nooit groot, ze hebben mij zelfs de volgende privé mail gestuurd(let vooral op de laatste zin!):


"Hallo derniels, Dit bericht bevat een e-mail die de gebruiker "Re-play" naar jou gestuurdheeft via Hardtraxx Forum. In geval van misbruik, neem contact op met deverzender van de e-mail of de beheerder van de site. De beheerder is tebereiken via het volgende e-mailadres: [email protected] Neem in dat geval de volledige tekst van deze e-mail in je bericht op,inclusief de headers van het bericht. Let op! Het antwoordadres voor deze mail is het e-mailadres van "Re-play". Het volgende bericht is naar je verzonden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ bakkes dicht kanker patient..."


lekker profesioneel als je zo reageer op eerlijke reacties...

Jou reactie was ook niet super netjes ofzo (wel zeker echt terrecht als je het mij persoonlijk vraagt xd ), maar die reactie van hun kan echt niet indd, echt triest! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 18:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Lyst schreef:
Doggystylez

Sorry maar als je geen creatievere naam kunt bedenken, heb ik een hard hoofd in jullie muziek carriere.

WildstyleZ HeadhunterZ ??

Hardstyle Masterz, Toneshifterz, Frequencerz, Nitrouz, Amplifierz, Stolen Boyz, Pulserz, Illuminatorz, The Reactorzz, The Revialz, The Darkstylerz, Overdr1vez, Insiderz, B-Twinz, Re-Tunerz, Butterfly Effectz, Ukranian Hardstylerz, Psyko Punkz, Wasted Penguinz, Da Tweekaz, Sound Freakerz, Boozed Panderz, Crasherz, Doomjaychrizz, Furious Fuckerz, Noise Elementz, Sounderz, Bad Habitz, The Yofridiz, Invitoz, Killaheadz, Heart Masterz, Hardshakerz, Sound Snatcherz, Subquakerz, Gangshifterz, Floorkillaz, Mind Masterz, Hardbreakerz, Party Crusherz

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Stephan_NL schreef:
Lyst schreef:
Doggystylez

Sorry maar als je geen creatievere naam kunt bedenken, heb ik een hard hoofd in jullie muziek carriere.

WildstyleZ HeadhunterZ ??

Hardstyle Masterz, Toneshifterz, Frequencerz, Nitrouz, Amplifierz, Stolen Boyz, Pulserz, Illuminatorz, The Reactorzz, The Revialz, The Darkstylerz, Overdr1vez, Insiderz, B-Twinz, Re-Tunerz, Butterfly Effectz, Ukranian Hardstylerz, Psyko Punkz, Wasted Penguinz, Da Tweekaz, Sound Freakerz, Boozed Panderz, Crasherz, Doomjaychrizz, Furious Fuckerz, Noise Elementz, Sounderz, Bad Habitz, The Yofridiz, Invitoz, Killaheadz, Heart Masterz, Hardshakerz, Sound Snatcherz, Subquakerz, Gangshifterz, Floorkillaz, Mind Masterz, Hardbreakerz, Party Crusherz, Gunz For Hire
:')

indd :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat je je op je 21e nog zo durft te vertonen, zo'n grootheidswaan hebt en zo'n slechte zelfkritiek hebt kom je er in mijn ogen niet alleen in de Hardstyle scene, maar in het algemeen gewoon niet.

Heb zelf ook wel een aantal tracks gemaakt, maar ik weet van mezelf dat het niet goed genoeg is om veel verder dan mijn eigen dorpje ten gehoren te brengen. Zelfreflectie heet dat. Ik vind dat jullie de kritieken dubbel en dwars verdienen, omdat het gelukkig gewoon zo werkt in het Hardstyle wereldtje. Het is niet zoals bij rap dat wie het hoogst van de toren blaast ook aanzien krijgt. Het gaat om de muziek die je maakt, en zolang je nog niets toevoegd aan het hardstyle genre ben ik persoonlijk ook niet geïnteresseerd in de gezichten achter de track.

Blijven oefenen (dat is zeker nodig, beetje distort op een junglist preset smijten is NIET gruwelijk) en probeer je in het vervolg eens wat bescheidener op te stellen, en je tracks, gewoon als alle andere amateurs, in de knutselhoek te laten horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Dat je je op je 21e nog zo durft te vertonen, zo'n grootheidswaan hebt en zo'n slechte zelfkritiek hebt kom je er in mijn ogen niet alleen in de Hardstyle scene, maar in het algemeen gewoon niet.

Heb zelf ook wel een aantal tracks gemaakt, maar ik weet van mezelf dat het niet goed genoeg is om veel verder dan mijn eigen dorpje ten gehoren te brengen. Zelfreflectie heet dat. Ik vind dat jullie de kritieken dubbel en dwars verdienen, omdat het gelukkig gewoon zo werkt in het Hardstyle wereldtje. Het is niet zoals bij rap dat wie het hoogst van de toren blaast ook aanzien krijgt. Het gaat om de muziek die je maakt, en zolang je nog niets toevoegd aan het hardstyle genre ben ik persoonlijk ook niet geïnteresseerd in de gezichten achter de track.

Blijven oefenen (dat is zeker nodig, beetje distort op een junglist preset smijten is NIET gruwelijk) en probeer je in het vervolg eens wat bescheidener op te stellen, en je tracks, gewoon als alle andere amateurs, in de knutselhoek te laten horen.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

slotje ban sterf

waarom staat deze rommel hier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.parkinson.nl/

Excuus voor de ietwat smakeloze grap, maar ik kon het niet laten. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oehehwhahahahha wat een drama zooi is dit.. volgens mij komt er bij mij nog iets beters uit me pc rollen. En dan heb ik niet eens een studio :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

tjah wat moet je hier nou van vinden...
Het zijn iig wel stoere lui :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

derniels schreef:
deze jongens worden nooit groot, ze hebben mij zelfs de volgende privé mail gestuurd(let vooral op de laatste zin!):

Het volgende bericht is naar je verzonden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ bakkes dicht kanker patient..."


:x

Maximum schreef:
Taxi schreef:
Dat je je op je 21e nog zo durft te vertonen, zo'n grootheidswaan hebt en zo'n slechte zelfkritiek hebt kom je er in mijn ogen niet alleen in de Hardstyle scene, maar in het algemeen gewoon niet.

Heb zelf ook wel een aantal tracks gemaakt, maar ik weet van mezelf dat het niet goed genoeg is om veel verder dan mijn eigen dorpje ten gehoren te brengen. Zelfreflectie heet dat. Ik vind dat jullie de kritieken dubbel en dwars verdienen, omdat het gelukkig gewoon zo werkt in het Hardstyle wereldtje. Het is niet zoals bij rap dat wie het hoogst van de toren blaast ook aanzien krijgt. Het gaat om de muziek die je maakt, en zolang je nog niets toevoegd aan het hardstyle genre ben ik persoonlijk ook niet geïnteresseerd in de gezichten achter de track.

Blijven oefenen (dat is zeker nodig, beetje distort op een junglist preset smijten is NIET gruwelijk) en probeer je in het vervolg eens wat bescheidener op te stellen, en je tracks, gewoon als alle andere amateurs, in de knutselhoek te laten horen.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waardelooz dit gedrag en het nummer bovendien ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 14:32 
 

Re-play schreef:
Aj Traxx schreef:
nee is echt helemaal niks :/ maarjha had nei anders verwacht doggystylez in de mtf studio in groningen :')


waar slaat dat op? dus je wilt zeggen dat iedere studio in groningen kut is ofzo? en waarom keur je onze naam af?

Misschien niet elke studio in Groningen, maar die van jullie wel.

En waarom je naam word afgekeurd? Wat denk je zelf? :')
Verder wel gevaarlijke kicks hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo grappig proberen te doen. :/
Ze doen net of ze de top al bereikt hebben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 15:07 
 
Hardtraxxer

HAHAHAHAHAHA die linker gast die steeds roept "Re-play" en dan wijzen naar die andere gast xd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

plaatsvervangende schaamte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 15:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wat een troep dit... en ik vind soundmaZter trouwens nog veel erger dan iets met een Z op het einde :')
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks