Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Teknizion wrote:Dat je net begint met produceren, blij bent met wat je hebt gemaakt en die op internet wilt zien; Prima. Maar maak dan niet een filmpje waarin jullie net doen alsof jullie gevestigde artiesten zijn.
Dit! :thumbup: En jullie kick is alles behalve gevaarlijk! :')
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Madbone wrote:@Re-Play, Dit is waarschijnlijk ook waarom jullie gelijk zulke stevige (en terechte) kritiek krijgen. De melodie vind ik namelijk helemaal niet slecht en er valt zeker nog wel wat aan te sleutelen maar de manier waarop jullie het presenteren roept bij mij in ieder geval flink wat weerstand op. Iets meer bescheidenheid zou in dit filmpje zeer zeker op zijn plaats zijn.
Neem wat dat betreft een voorbeeld aan een beginnend artiest zoals bijvoorbeeld Neilio die zich hier heel anders opstelt en daarmee vooral opbouwende kritieken oogst. Het feit dat hij ook kwalitatief betere tracks ter discussie stelt even buiten beschouwing gelaten.
Mooi gezegd :thumbsup:

En zoals Skedoedelefloeps zei:
Skedoedelefloeps wrote:verder, blijven oefenen jongens :thumbup:
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
deze jongens worden nooit groot, ze hebben mij zelfs de volgende privé mail gestuurd(let vooral op de laatste zin!):

"Hallo derniels, Dit bericht bevat een e-mail die de gebruiker "Re-play" naar jou gestuurdheeft via Hardtraxx Forum. In geval van misbruik, neem contact op met deverzender van de e-mail of de beheerder van de site. De beheerder is tebereiken via het volgende e-mailadres: info@hardtraxx.nl Neem in dat geval de volledige tekst van deze e-mail in je bericht op,inclusief de headers van het bericht. Let op! Het antwoordadres voor deze mail is het e-mailadres van "Re-play". Het volgende bericht is naar je verzonden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ bakkes dicht kanker patient..."

lekker profesioneel als je zo reageer op eerlijke reacties...
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Lolz, wanne kutfilmpje. Maar verder, gewoon door gaan met oefenen, is het enige wat je nu kunt doen. Of stoppen natuurlijk!
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
8:03 van me leven verpest -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
derniels wrote:deze jongens worden nooit groot, ze hebben mij zelfs de volgende privé mail gestuurd(let vooral op de laatste zin!):

"Hallo derniels, Dit bericht bevat een e-mail die de gebruiker "Re-play" naar jou gestuurdheeft via Hardtraxx Forum. In geval van misbruik, neem contact op met deverzender van de e-mail of de beheerder van de site. De beheerder is tebereiken via het volgende e-mailadres: info@hardtraxx.nl Neem in dat geval de volledige tekst van deze e-mail in je bericht op,inclusief de headers van het bericht. Let op! Het antwoordadres voor deze mail is het e-mailadres van "Re-play". Het volgende bericht is naar je verzonden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ bakkes dicht kanker patient..."

lekker profesioneel als je zo reageer op eerlijke reacties...
Jou reactie was ook niet super netjes ofzo (wel zeker echt terrecht als je het mij persoonlijk vraagt xd ), maar die reactie van hun kan echt niet indd, echt triest! :')
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Stephan_NL wrote:
Lyst wrote:Doggystylez

Sorry maar als je geen creatievere naam kunt bedenken, heb ik een hard hoofd in jullie muziek carriere.
WildstyleZ HeadhunterZ ??
Hardstyle Masterz, Toneshifterz, Frequencerz, Nitrouz, Amplifierz, Stolen Boyz, Pulserz, Illuminatorz, The Reactorzz, The Revialz, The Darkstylerz, Overdr1vez, Insiderz, B-Twinz, Re-Tunerz, Butterfly Effectz, Ukranian Hardstylerz, Psyko Punkz, Wasted Penguinz, Da Tweekaz, Sound Freakerz, Boozed Panderz, Crasherz, Doomjaychrizz, Furious Fuckerz, Noise Elementz, Sounderz, Bad Habitz, The Yofridiz, Invitoz, Killaheadz, Heart Masterz, Hardshakerz, Sound Snatcherz, Subquakerz, Gangshifterz, Floorkillaz, Mind Masterz, Hardbreakerz, Party Crusherz

:')
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Lyst wrote:
Stephan_NL wrote:
Lyst wrote:Doggystylez

Sorry maar als je geen creatievere naam kunt bedenken, heb ik een hard hoofd in jullie muziek carriere.
WildstyleZ HeadhunterZ ??
Hardstyle Masterz, Toneshifterz, Frequencerz, Nitrouz, Amplifierz, Stolen Boyz, Pulserz, Illuminatorz, The Reactorzz, The Revialz, The Darkstylerz, Overdr1vez, Insiderz, B-Twinz, Re-Tunerz, Butterfly Effectz, Ukranian Hardstylerz, Psyko Punkz, Wasted Penguinz, Da Tweekaz, Sound Freakerz, Boozed Panderz, Crasherz, Doomjaychrizz, Furious Fuckerz, Noise Elementz, Sounderz, Bad Habitz, The Yofridiz, Invitoz, Killaheadz, Heart Masterz, Hardshakerz, Sound Snatcherz, Subquakerz, Gangshifterz, Floorkillaz, Mind Masterz, Hardbreakerz, Party Crusherz, Gunz For Hire
:')
indd :')
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Dat je je op je 21e nog zo durft te vertonen, zo'n grootheidswaan hebt en zo'n slechte zelfkritiek hebt kom je er in mijn ogen niet alleen in de Hardstyle scene, maar in het algemeen gewoon niet.

Heb zelf ook wel een aantal tracks gemaakt, maar ik weet van mezelf dat het niet goed genoeg is om veel verder dan mijn eigen dorpje ten gehoren te brengen. Zelfreflectie heet dat. Ik vind dat jullie de kritieken dubbel en dwars verdienen, omdat het gelukkig gewoon zo werkt in het Hardstyle wereldtje. Het is niet zoals bij rap dat wie het hoogst van de toren blaast ook aanzien krijgt. Het gaat om de muziek die je maakt, en zolang je nog niets toevoegd aan het hardstyle genre ben ik persoonlijk ook niet geïnteresseerd in de gezichten achter de track.

Blijven oefenen (dat is zeker nodig, beetje distort op een junglist preset smijten is NIET gruwelijk) en probeer je in het vervolg eens wat bescheidener op te stellen, en je tracks, gewoon als alle andere amateurs, in de knutselhoek te laten horen.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Taxi wrote:Dat je je op je 21e nog zo durft te vertonen, zo'n grootheidswaan hebt en zo'n slechte zelfkritiek hebt kom je er in mijn ogen niet alleen in de Hardstyle scene, maar in het algemeen gewoon niet.

Heb zelf ook wel een aantal tracks gemaakt, maar ik weet van mezelf dat het niet goed genoeg is om veel verder dan mijn eigen dorpje ten gehoren te brengen. Zelfreflectie heet dat. Ik vind dat jullie de kritieken dubbel en dwars verdienen, omdat het gelukkig gewoon zo werkt in het Hardstyle wereldtje. Het is niet zoals bij rap dat wie het hoogst van de toren blaast ook aanzien krijgt. Het gaat om de muziek die je maakt, en zolang je nog niets toevoegd aan het hardstyle genre ben ik persoonlijk ook niet geïnteresseerd in de gezichten achter de track.

Blijven oefenen (dat is zeker nodig, beetje distort op een junglist preset smijten is NIET gruwelijk) en probeer je in het vervolg eens wat bescheidener op te stellen, en je tracks, gewoon als alle andere amateurs, in de knutselhoek te laten horen.
:worship:
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
slotje ban sterf

waarom staat deze rommel hier...
Hardtraxxer
114 posts member since 2010
last seen Dec 2018
http://www.parkinson.nl/

Excuus voor de ietwat smakeloze grap, maar ik kon het niet laten. :x
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Oehehwhahahahha wat een drama zooi is dit.. volgens mij komt er bij mij nog iets beters uit me pc rollen. En dan heb ik niet eens een studio :sleep:
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2011
last seen Oct 2014
tjah wat moet je hier nou van vinden...
Het zijn iig wel stoere lui :')
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
derniels wrote:deze jongens worden nooit groot, ze hebben mij zelfs de volgende privé mail gestuurd(let vooral op de laatste zin!):

Het volgende bericht is naar je verzonden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ bakkes dicht kanker patient..."
:x
Maximum wrote:
Taxi wrote:Dat je je op je 21e nog zo durft te vertonen, zo'n grootheidswaan hebt en zo'n slechte zelfkritiek hebt kom je er in mijn ogen niet alleen in de Hardstyle scene, maar in het algemeen gewoon niet.

:worship:
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Waardelooz dit gedrag en het nummer bovendien ook!
A
Re-play wrote:
Aj Traxx wrote:nee is echt helemaal niks :/ maarjha had nei anders verwacht doggystylez in de mtf studio in groningen :')
waar slaat dat op? dus je wilt zeggen dat iedere studio in groningen kut is ofzo? en waarom keur je onze naam af?
Misschien niet elke studio in Groningen, maar die van jullie wel.

En waarom je naam word afgekeurd? Wat denk je zelf? :')
Verder wel gevaarlijke kicks hoor
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Hoezo grappig proberen te doen. :/
Ze doen net of ze de top al bereikt hebben. :P
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
HAHAHAHAHAHA die linker gast die steeds roept "Re-play" en dan wijzen naar die andere gast xd :x
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
plaatsvervangende schaamte...
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
wat een troep dit... en ik vind soundmaZter trouwens nog veel erger dan iets met een Z op het einde :')