Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 49 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Vind dit een leuke track, maar ik hoop dat The R3bels eens wat gaan doen met deze plaat:
Plasmaravers - Bust a Move (The R3bels Remix)
Last edited by Nikkel on 28 Aug 2011 15:59, edited 1 time in total.
L
6 posts member since 2011
last seen Mar 2012
:love:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Nikkel wrote:Plasmaravers - Bust a Move (The R3bels Remix)
Ja inderdaad hoop dat ze die snel gaan releasen die is heel erg vet namelijk, wie weet op hun volgende release ^^
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Mr Lellebel wrote:
Ja inderdaad hoop dat ze die snel gaan releasen die is heel erg vet namelijk, wie weet op hun volgende release ^^
Wordt een free-release wanneer ze 5000 FB likes hebben alleen duurt dat een eeuwigheid.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Dakpan wrote:
Mr Lellebel wrote:
Wordt een free-release wanneer ze 5000 FB likes hebben alleen duurt dat een eeuwigheid.
Ooh oke wist ik niet, dat gaat inderdaad nog een eeuwigheid duren, ze zitten echt net over de helft :/
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Case Dj wrote:Wie zegt dat deze kicks niet hard zijn! geweldige tracks ik dacht ook dat odiseaa de intro was :/ xd

zatox beste producer,, nog steeds :worship:
Zatox kicks en hard xd
Waarom denk je dat er sinds 1-2 jaar zoveel mensen ineens fan zijn geworden van Zatox? Omdat hij zijn kicks zo hard heeft gemaakt? Het is alleen maar slapper en toegankelijker geworden. ;)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Lyst wrote:
Case Dj wrote:Wie zegt dat deze kicks niet hard zijn! geweldige tracks ik dacht ook dat odiseaa de intro was :/ xd

Zatox kicks en hard xd
Waarom denk je dat er sinds 1-2 jaar zoveel mensen ineens fan zijn geworden van Zatox? Omdat hij zijn kicks zo hard heeft gemaakt? Het is alleen maar slapper en toegankelijker geworden. ;)
Wat lul jij nou, Zatox z'n kicks zijn zwaar raw gek :x
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
dawasiknie wrote:
Lyst wrote:

Zatox kicks en hard xd
Wat lul jij nou, Zatox z'n kicks zijn zwaar raw gek :x[/quote]

:worship:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Nrgizer wrote:
dawasiknie wrote:

Wat lul jij nou, Zatox z'n kicks zijn zwaar raw gek :x

Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Lyst wrote: Waarom denk je dat er sinds 1-2 jaar zoveel mensen ineens fan zijn geworden van Zatox? Omdat hij zijn kicks zo hard heeft gemaakt? Het is alleen maar slapper en toegankelijker geworden. ;)
Daar sla je toch de plank mis, sommige Zatox kicks doen me denken aan Rocking ur mind. Als ik die speel trilt echt alles hier hoor, gvd wat gaat dat hard. Laat staan live.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 31 minutes ago
TiMOTHYb wrote:
Lyst wrote: Waarom denk je dat er sinds 1-2 jaar zoveel mensen ineens fan zijn geworden van Zatox? Omdat hij zijn kicks zo hard heeft gemaakt? Het is alleen maar slapper en toegankelijker geworden. ;)
Daar sla je toch de plank mis, sommige Zatox kicks doen me denken aan Rocking ur mind. Als ik die speel trilt echt alles hier hoor, gvd wat gaat dat hard. Laat staan live.
Kerel, of iets hard trilt of niet bepaald niet of het hard is.. Of misschien voor jou wel.. :whistle:
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Meer bass is harder jwz :whistle: (gewoon volume harder zetten, krijg je vanzelf nog meer bass!)
Overigens is de kans best groot dat Dawasiknie daar sarcastisch was :innocent:
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Lyst wrote:Overigens is de kans best groot dat Dawasiknie daar sarcastisch was :innocent:
Heb je nog wat geraakt of was het een trap in het luchtledige? Die deur stond namelijk behoorlijk ver open al. :P

Maar och, ik vind een harde kick zoals jij die definieert meestal lelijk (op Titans kicks na), dus doe mij maar deze van Odiseaa. :P
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Ik ben bang dat zij het zelf niet doorhadden xd
En dat is het effect van een harde kick, minder toegankelijk, dus minder mensen die het mooi vinden :innocent:
Y
Hardtraxxer
235 posts member since 2009
last seen Jan 2026
Al dat gezeur over harde en softe kicks, zolang track 1 geheel is, en de kick daarbij past, maakt het toch niet uit wat voor kick dronder zit?
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Lyst wrote:Ik ben bang dat zij het zelf niet doorhadden xd
En dat is het effect van een harde kick, minder toegankelijk, dus minder mensen die het mooi vinden :innocent:
Dus jij valt op dikke vette zeugen, minder toegankelijk toch??
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
knotsjebilly wrote:
Lyst wrote:Ik ben bang dat zij het zelf niet doorhadden xd
Dus jij valt op dikke vette zeugen, minder toegankelijk toch??
slechste vergelijking ooit, kom op zeg. Is dit echt serieus?
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Echt heerlijke track! :love: Enige minpunt die ik kan bedenken is, dat ze niet de kicks van The R3bels hebben gebruikt! -.-
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Erg lekkere plaat op de pitchkicks na :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Lyst wrote:

Zatox kicks en hard xd
Wat een arrogante toon van je Lyst, ben ik niet van je gewend!
Tracks als Raw Style, Hard Bass, Poltergeist, Creation, The Future, Indoctrination hebben dus echt wel lomp harde kicks vriend.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Gangsterdwerg wrote:
Lyst wrote:

Zatox kicks en hard xd
Wat een arrogante toon van je Lyst, ben ik niet van je gewend!
Tracks als Raw Style, Hard Bass, Poltergeist, Creation, The Future, Indoctrination hebben dus echt wel lomp harde kicks vriend.
Spoontech, die platen die daarop komen hebben lompe kicks, tracks die jij nu noemt zijn niet zacht maar om ze nou lompe kicks,te noemen is imo beetje overdreven.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Sorry Gangster ik moest lachen :lol:
Je weet wat mijn definitie van een harde kick is, en die kicks die jij opnoemt zijn precies het tegenovergestelde.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Lyst wrote:Sorry Gangster ik moest lachen :lol:
Je weet wat mijn definitie van een harde kick is, en die kicks die jij opnoemt zijn precies het tegenovergestelde.
Tja als iedereen jou definitie zou handteren blijft er niet veel over he! :P
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Maximum wrote:
Lyst wrote:Sorry Gangster ik moest lachen :lol:
Tja als iedereen jou definitie zou handteren blijft er niet veel over he! :P
hahaha :worship:
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Dit is echt een fijne track :worship: