Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
wel leuk nummertje 
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Ik heb toch liever het origineel, maar op zich niet een heel slecht nummer.
Nog beter dan het origineel
en de vocals 
Totaal onoriginele remix, maar wat gaat dit nummer heerlijk hard 
Klinkt absoluut niet slecht (ben niet echt een r3b3ls fan) maar zoals ik al verwachtte heb ik liever het origineel 
Maximum wrote:ongelovelijk lekker nummer zeg!
Mocambo wrote:Ik heb toch liever het origineel, maar op zich niet een heel slecht nummer.
hij klinkt lekker.
maar geef mij het orginele maar,
Zeker! Ik vind hem zelf net iets vetter dan het orgineel.Maximum wrote:ongelovelijk lekker nummer zeg!
Jiiiiiiehaaa wat een intro
climax is simpel maar doet z'n werk. Niet zo episch als het origineel wat mij betreft, maar wel gewoon een lekkere remix 
Christus te paard!!! Ik ga echt knetterhard op dit nummer!!

Klinkt een beetje slapjes achter mijn pc maar live is ie echt kneiterhard. Zeker een goeie remix van een toch al heerlijk nummer! 
daar houd ik het ook bijC-Mind wrote:hij klinkt lekker.
Hier kun je toch wel heel lekker op stampen, of die beter is dan het orgineel durf ik niet te zeggen. Maar klinkt lekker!
Niet normaal lekker deze plaat!Hellkite wrote:Christus te paard!!! Ik ga echt knetterhard op dit nummer!!![]()
Tanz Electrik, BAM!
Hele vette remix. 2010 was echt een top jaar voor The R3bels.
idd deze remix is imo beter dan orgineelDakpan wrote:Hele vette remix. 2010 was echt een top jaar voor The R3bels.
Nee dat weer niet.Intervention wrote:idd deze remix is imo beter dan orgineelDakpan wrote:Hele vette remix. 2010 was echt een top jaar voor The R3bels.
Nou ja, de originele Tanz Elektrik vond ik echt niet een van Zatox' beste nummers...
Gaat aardig hard dit nummer, maar hij komt bij lange na niet in de buurt van het origineel 
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Vind allebei de versies wel wat hebben. Het origineel staat zeker in mijn top 10 aller tijden en deze remix komt daar bij lange na niet in de buurt, vooral de climax vind ik idd een beetje inspiratieloos. De intro daarentegen vind ik wel erg lekker, flinke dosis energie
Gaat zeker aangeschaft worden.