Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Beide leuke tracks. Maar kan niet wachten op de volgende release, Pattern 2 and Music to Us lijkt me. :drool:
D
hele vette release en meteen gekocht :thumbsup:
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Oeh deze is inmiddels ook uit :).
Topplaatjes :thumbsup:.
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Heerlijke tracks. Ben benieuwd wat Italian Hardstyle's volgende release is hoop op wat nieuwe r3bels plaatjes :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Haal ik over 2 weekjes wel bij DT.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
sanderovic wrote:Heerlijke tracks. Ben benieuwd wat Italian Hardstyle's volgende release is hoop op wat nieuwe r3bels plaatjes :D
'Patteren 2' en 'Music To Us' als het goed is! :love:
Hardtraxxer
313 posts member since 2011
last seen Jun 2018
Allebei de nummers zijn weer heerlijk.
En van zo'n release-tempo zouden andere labels nog eens iets van kunnen leren :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
The Constructor wrote:Allebei de nummers zijn weer heerlijk.
En van zo'n release-tempo zouden andere labels nog eens iets van kunnen leren :P
Tanz Electrik remix is een half jaartje oud schijnt, dus op zich is dat wel redelijk normaal toch?
Hardtraxxer
313 posts member since 2011
last seen Jun 2018
Ik bedoel meer het tempo waarop ITAL010 op ITAL009 volgt en nu weer ITAL011, 3/4 weken daarna gereleased. Als je dan ziet hoeveel opstartproblemen Digital Age bijvoorbeeld heeft, dan vind ik dit toch wel een verademing ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
The Constructor wrote:Ik bedoel meer het tempo waarop ITAL010 op ITAL009 volgt en nu weer ITAL011, 3/4 weken daarna gereleased. Als je dan ziet hoeveel opstartproblemen Digital Age bijvoorbeeld heeft, dan vind ik dit toch wel een verademing ;)
Digital Age kiest er ook niet vrijwillig voor om er zo lang mee te wachten als je hoort dat ze eigenlijk eind januari al wouden beginnen met releasen.
Hardtraxxer
276 posts member since 2009
last seen Mar 2015
Khadber wrote:
The Constructor wrote:Ik bedoel meer het tempo waarop ITAL010 op ITAL009 volgt en nu weer ITAL011, 3/4 weken daarna gereleased. Als je dan ziet hoeveel opstartproblemen Digital Age bijvoorbeeld heeft, dan vind ik dit toch wel een verademing ;)
Digital Age kiest er ook niet vrijwillig voor om er zo lang mee te wachten als je hoort dat ze eigenlijk eind januari al wouden beginnen met releasen.
De manier hoe Zatox released is voor mij toch een stuk fijner hoor :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Paar maanden terug moesten we ook veeeel te lang wachten op (ik meen) Creation EP.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
dawasiknie wrote:Paar maanden terug moesten we ook veeeel te lang wachten op (ik meen) Creation EP.
Ja klopt, maar nu zijn ze wel lekker op gang! Als je dan toch een label wilt noemen die snel released is het toch echt Fusion voor mij! Maar goed dit is geen 'Welk label released het snelst/best topic' :P , dus OT;

HELDEN RELEASE :love:
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen May 2016
dawasiknie wrote:Paar maanden terug moesten we ook veeeel te lang wachten op (ik meen) Creation EP.
Was de Rawstyle EP :)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Heerlijk :love: :drool:
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2009
last seen Jan 2013
old skool :bomb: de intro vind ik echt dik. zo mogen ze van mij wel vaker zijn. Tanz Electrik is ook een sterke remix naar mij mening :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
is er miss al bekent wel 012 wordt?..las hier dat dat The R3bels werken dat dat op Hardstate stond?...iemand? :P