Beide leuke tracks. Maar kan niet wachten op de volgende release, Pattern 2 and Music to Us lijkt me. 
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Essive - Find my Way (NEXT230)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Unload & Incult - Scumbag (Dirty Dog) (ACR??)
- View the latest post: Spitfire - Hit Right (SPITF007)
- View the latest post: Storah - Rituals (EMRG087)
Moderators
-
D
hele vette release en meteen gekocht 
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Oeh deze is inmiddels ook uit
.
Topplaatjes
.
Topplaatjes
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Heerlijke tracks. Ben benieuwd wat Italian Hardstyle's volgende release is hoop op wat nieuwe r3bels plaatjes 
Haal ik over 2 weekjes wel bij DT.
'Patteren 2' en 'Music To Us' als het goed is!sanderovic wrote:Heerlijke tracks. Ben benieuwd wat Italian Hardstyle's volgende release is hoop op wat nieuwe r3bels plaatjes
Allebei de nummers zijn weer heerlijk.
En van zo'n release-tempo zouden andere labels nog eens iets van kunnen leren
Tanz Electrik remix is een half jaartje oud schijnt, dus op zich is dat wel redelijk normaal toch?The Constructor wrote:Allebei de nummers zijn weer heerlijk.
Ik bedoel meer het tempo waarop ITAL010 op ITAL009 volgt en nu weer ITAL011, 3/4 weken daarna gereleased. Als je dan ziet hoeveel opstartproblemen Digital Age bijvoorbeeld heeft, dan vind ik dit toch wel een verademing 
Digital Age kiest er ook niet vrijwillig voor om er zo lang mee te wachten als je hoort dat ze eigenlijk eind januari al wouden beginnen met releasen.The Constructor wrote:Ik bedoel meer het tempo waarop ITAL010 op ITAL009 volgt en nu weer ITAL011, 3/4 weken daarna gereleased. Als je dan ziet hoeveel opstartproblemen Digital Age bijvoorbeeld heeft, dan vind ik dit toch wel een verademing
De manier hoe Zatox released is voor mij toch een stuk fijner hoorKhadber wrote:Digital Age kiest er ook niet vrijwillig voor om er zo lang mee te wachten als je hoort dat ze eigenlijk eind januari al wouden beginnen met releasen.The Constructor wrote:Ik bedoel meer het tempo waarop ITAL010 op ITAL009 volgt en nu weer ITAL011, 3/4 weken daarna gereleased. Als je dan ziet hoeveel opstartproblemen Digital Age bijvoorbeeld heeft, dan vind ik dit toch wel een verademing
Paar maanden terug moesten we ook veeeel te lang wachten op (ik meen) Creation EP.
Ja klopt, maar nu zijn ze wel lekker op gang! Als je dan toch een label wilt noemen die snel released is het toch echt Fusion voor mij! Maar goed dit is geen 'Welk label released het snelst/best topic'dawasiknie wrote:Paar maanden terug moesten we ook veeeel te lang wachten op (ik meen) Creation EP.
HELDEN RELEASE
Was de Rawstyle EPdawasiknie wrote:Paar maanden terug moesten we ook veeeel te lang wachten op (ik meen) Creation EP.
old skool
de intro vind ik echt dik. zo mogen ze van mij wel vaker zijn. Tanz Electrik is ook een sterke remix naar mij mening