Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Dj Phil Ty

Track(s): A Kay A (Da Tweekaz Remix)

Sample/video:


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook weer een gedurfde remix dit, de Ehm Mix is zo ongelofelijk baas. Volgens mij zit de drive uit die versie hier niet meer in, maar die melodie klinkt wel erg gaaf zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zooo :loving: Van te voren dacht ik zo'n plaat moet je niet remixen, maar die melodie met een da tweekaz synth en touch shit wat lekker.

Wat een baas trouwens, lekker met zijn koptelefoon bellen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Tweekaz zijn ook echt weer degenen die hier mee aan moeten komen en ook een van de weinige acts die hiermee weg kan komen. Interesse gewekt, in de gaten houden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 15:50 
 
Hardtraxx Addict

Hou normaal niet zo van Da Tweekaz, maar deze remix klinkt wel erg dik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Een track waardoor je een lach op je gezicht krijg, wat heerlijk euforisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Synth haalt echt alle energie uit de climax. Doet me helemaal niks. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze was zo lekker zondag! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:05 
 
Hardtraxxer

klinkt goed maar kan zeker niet toppen aan de Ehm Mix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MrK schreef:
klinkt goed maar kan zeker niet toppen aan de Ehm Mix!


dit dus! prima remix, maar toch hoor ik liever de Ehm mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt wel vet. Niet verwacht toen ik de titel zag. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Een track waardoor je een lach op je gezicht krijg, wat heerlijk euforisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 17:13 
 

De hele set van ze was heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt heel vet zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die reverse in de intro klinkt wel erg lekker zeg.

Eigenlijk zonde van de midintro dat ze die reverse niet doortrekken.

Kicks zijn wat slap vrees ik :(
Melodie is ook weer super euforisch, word altijd zo blij van hun tracks :D

Ze flikken 't toch maar weer, remixes vouwen kunnen deze heren wel. Creativiteit ten top :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 18:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

superlekkere intro met die reversed :D. weetniet of ik deze liever heb dan de ehm mix. ik wacht ff op een hq :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldige remix ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 18:26 
 
Hardtraxx Elite

Haha, positief verrast. Waarschijnlijk omdat mijn verwachtingen extreem laag waren. EHM/Straight On blijven wel beter als ik het zo hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt wel heel veel op Examination Of Time...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewaagde remix zoals hierboven al gezegd werd. De EHM mix was al zo briljant, maar wat ik op kan maken uit dit filmpje doet deze er weinig voor onder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk nummertje! De hele set van Da Tweekaz was trouwens geweldig! Ik miste alleen 'Nothingness' in de set. Vind ik toch wel één van hun beste nummers.

Elexz schreef:
Lijkt wel heel veel op Examination Of Time...


Nu je het zegt, het eerste stuk van de melo lijkt er wel redelijk op idd en de synth klinkt ook wel redelijk hetzelfde. Neemt voor mij toch niet weg dat 'ie heerlijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

Climax is echt een stuk slapper dan die van het origineel, maar los daarvan klinkt het lang niet slecht.. Ben wel benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 20:32 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Reverse Bass klinkt lekker zo in LQ, maar dit overtreft het origineel nooit :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 21:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Lijkt wel heel veel op Examination Of Time...


Heeft er inderdaad wel heel erg veel van weg, was me in eerste instantie nog niet eens opgevallen. Niet dat ik dat heel erg vind, EoT is veruit de beste Tweekaz plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeetje, klinkt echt vet dit
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks