Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 09:32 
 
Hardtraxx Veteran

Was er eigenlijk al bang voor, maar in HQ valt het toch vies tegen. Is weer de standaard uberblije shit zonder drive van Da Tweekaz. Intro is wel lekker trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Vette reverse, maar daar blijft het bij.. Wat een bagger dit zeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 13:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat is dit, haalt de ehm mix net niet, maar die melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een beetje teleurgestelt door de hq. Reverse is lekker maar climax mocht een pak meer drive bevatten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het wel een leuk plaatje, die MSN geluiden haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 00:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het vette van het origineel was de gigantische drive, deze remix heeft dat totaal niet. Nee, als groot Da Tweekaz fan vind ik dit geen geslaagde remix..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

leuke nieuwe twist gegeven, weer lekker vrolijk as usual :D ! maar overtreft origineel bij lang na niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In de LQ dacht ik.. noouu die kick in de mid ^^ En dan blijkt LQ weer zo ongelooflijk misleidend te zijn. Maar goed, hij is niet verkeerd, de melodie klinkt wat voller dan in het orgineel. Alleen die gaybelgeluidjes in de break voor de climax erin klapt ben ik zo zat he :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg, Geslaagde remix :D . vind het wel vet. vooral mid intro :woot: beukt er best wel in. climax , beetje jammer dat ze de melodie patterns niet hetzelfde hebben gehouden. dat is het enige eigenlijk. Da tweekaz hebben een mooie unieke blije stijl. heb ik wel respect voor eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:23 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke remix zeg! Niet verwacht, zeker omdat het origineel (EHM Mix) zo lekker is.
Die word ook niet overtreft, toch een leuke update. Ik moet wel zeggen, in deze track klinkt de melodie nog euforischer imo.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks