Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 jun 2013 21:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

teupie schreef:
jeetje, klinkt echt vet dit

Dit, hoewel ik vrees dat ie niet gaat tippen aan de ehm mix. Midintro klinkt heerlijk in lq trouwens :oh:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2013 22:40 
 
Hardtraxx Newbie

De Ehm mix is niet te evenaren, maar dit klinkt ook nog best fijn
Bericht Geplaatst op 26 jun 2013 09:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:D JA! Heerlijke RMX van een geweldig origineel, kon toen al nooit kiezen welke beter was haha
Melodie van de StraightOn mix is hier ook lekker gebruikt in de midintro

vette plaat!
:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2013 11:54 
 

Positief verrast! Leuke twists in een nieuw jasje. Zo te horen gaat deze wel op cd!
Bericht Geplaatst op 26 jun 2013 14:01 
 
Hardtraxxer

Zeer goed gedaan door Da Tweekaz. Had niet verwacht dat het zo'n goede remix zou worden van deze gouden plaat. Vooral de midintro knalt er heerlijk op met die lyrics :D
Bericht Geplaatst op 26 jun 2013 17:05 
 
Hardtraxxer

Zenda schreef:
teupie schreef:
jeetje, klinkt echt vet dit

Dit, hoewel ik vrees dat ie niet gaat tippen aan de ehm mix. Midintro klinkt heerlijk in lq trouwens :oh:


idd, en weet je wat het probleem is met Da Tweekaz, in LQ klinke hun nr's wel leuk maar in HQ dan valle die tracks heel tegen, mede door hun sounds en kick...
Bericht Geplaatst op 26 jun 2013 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit nog veel van het origineel in en klinkt niet heel slecht. Meer een luisterplaatje, want er mist aardig wat drive in de climax.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2013 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hmm klinkt lekker, ik stond helaas eventjes bij de black... hmpfm
Bericht Geplaatst op 26 jun 2013 21:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoop dat die reverse in de intro beetje stevig over komt. De synth in de climax klinkt me wat te 'Tweekaz' achtig, te blij ofzo. Wil hem in betere kwaliteit horen, maar bang dat hem dit niet wordt.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide 'originele' remixen walsen over deze heen.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2013 21:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt helemaal niks, té happy.
Bericht Geplaatst op 10 jul 2013 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof om de Straight On Mix als mid-intro te gebruiken, climax is errug fijn! :D
Bericht Geplaatst op 10 jul 2013 11:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vrolijke bagger. Zoals ik dat van bijna alle tweekaz platen vindt.
Bericht Geplaatst op 10 jul 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Gelukkig gaat deze track op Titanic gereleased worden, zodat we niet een half jaar moeten wachten. Alleen moet Contrast en XY eerst nog gereleased worden.
Bericht Geplaatst op 10 jul 2013 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Alsof je bij DWX een half jaar hoeft te wachten.. >.<
Bericht Geplaatst op 10 jul 2013 14:32 
 
Hardtraxxer

Zelfde als de meeste reacties hier, prima track alleen tipt het ooit aan het origineel. ;)
Bericht Geplaatst op 13 jul 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

[zippy]http://www24.zippyshare.com/v/67562365/file.html[/zippy]

@ 16.40

:yay:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke euforische track.. :thumbup:

Lekker om met dit weer op een festivalletje te horen!
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:29 
 
Hardtraxxer

Bericht Geplaatst op 22 jul 2013 18:42 
 
Hardtraxx Addict

Bericht Geplaatst op 22 jul 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt lekker :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 22 jul 2013 22:30 
 
Hardtraxx Elite

Nee.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2013 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klonk in lq toch wel iets vetter, de drive uit het origineel is inderdaad wel helemaal weg. Maar toch, die climax maakt een hoop goed, blijf het een heerlijke melodie vinden.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2013 02:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke mainstream
Bericht Geplaatst op 23 jul 2013 09:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In HQ vind ik hem nog slechter. :thumbdown:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks