Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:07 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Digital Punk vs Frequencerz ft MC Nolz

Track(s): We Don't Give A F#ck

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:12 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:47 
 
Hardtraxx Addict

Lekkere screeches en zo to horen ook iets andere kick dan die van de freqs
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

woooow :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt heel gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:19 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt heel dik idd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 01:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bruut! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.be-at.tv/brands/sunrise-fest ... age-part-2

21.30
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus, hoe lelijk kun je de vocals inzingen zeg.. klinkt te amateuristisch naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 12:31 
 
Hardtraxx Elite

Ebbie schreef:
Jezus, hoe lelijk kun je de vocals inzingen zeg.. klinkt te amateuristisch naar mijn mening.


Dit inderdaad, de vocals verpesten het voor mij. Gelukkig gaat het niet de hele plaat door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Nolz vocals altijd wel iets hebben, alleen die toonhoogte verhogen bij 'fly' vind ik wat onnodig.

Edit: Bij het begin van de break hoor ik trouwens het geluid van Fatality en net na de intro dat geluidje uit Sorrow :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drive, vooral de mid-intro! De climax lijkt erg op Ran-D/Adaro/Gunz For Hire
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:56 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Ik neem aan dat ze Fatality teasen? Zou best jammer zijn als ze die sound gaan recyclen. Verder is het echt een enorm dikke plaat, drive en scherpe screeches, me like!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 11:26 
 

Godverdomme wat een dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de vocalen van MC Nolz opnieuw erg storend en kinderachtig overkomen, heeft me nog niet echt kunnen overtuigen. Rest van de track zit goed in elkaar :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 14:03 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
http://www.be-at.tv/brands/sunrise-festival/hardstyle-stage-saturday/sunrise-hardstyle-bonus-footage-part-2

21.30

In welke set dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Springt er niet uit in Unleashed 007.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


21:19

Wat een tenenkrommende vocalen zeg, echt niet om aan te horen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 14:49 
 
Hardtraxx Addict

Vind hem toch niet echt vet eerlijk gezegd.. Die vocalen zijn echt dra-ma-tisch imo -.- Ook hoor ik weer veeeel te veel Frequencerz standaard sounds erin.. Ook de sound uit Fatality hoor ik heel erg erin terug. Laat Digital Punk maar lekker solo platen maken! Die bevallen me heel goed! Deze doet me niet veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Jezus, kom op gasten.. kom eens met iets nieuws, continu dezelfde screeches en kicks.. :sick: Tijdens de set van Frequencerz op Decibel dacht ik heletijd hetzelfde nummertje te horen. Worden jullie er zelf niet een beetje moe van? :/


Begrijp je 100%, vond Frequencerz veel leuker toen ze nog niet zo populair waren. Elke plaat is tegewoordig hetzelfde ja. Beat The Bridge Anthem, Rockstar, nu dit weer.. mogen wel eens iets nieuw producen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vocals verpesten echt veel voor mij, wat een overdreven puberaal geschreeuw "kijk mij eens drugs gebruiken en zuipen" voegt niks toe aan het nummer!

en het klinkt niet eens lekker als hij dat tweede gedeelte begint te schreeuwen, zit 0 drive in. :/
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks