P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
DP wat ben je ver weggezakt zeg! 2013 parels van een platen gemaakt, lijkt alsof je je inspiratie helemaal kwijt bent geraakt erg jammer. Frequencerz ben ik ook niet zo heel erg meer over te spreken. I need you was leuk, maar nu komt er niet zoveel soeps meer uit
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Niks voor mij dit. Helaas.
J
Hardtraxxer
155 posts member since 2013
last seen Nov 2016
Vocals vind ik heel erg saai, kicks missen drive, jammer.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Energie in de track vind ik vet, maar net zoals bij de "voorganger": teksten hadden er van mij uit gemogen. Mag van mij wat minder stoer en niet gaan over hoe fijn je wel niet strak staat.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Khadber wrote:Energie in de track vind ik vet, maar net zoals bij de "voorganger": teksten hadden er van mij uit gemogen. Mag van mij wat minder stoer en niet gaan over hoe fijn je wel niet strak staat.
Lekker OD'en, mooiste wat er is >.<
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
B
Jammer van de tekst, voor de rest wel aardig plaatje
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Pillen drugs OD psychedelicsche drugs snuiven heroïne hoeren anaal neuken sletten
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Niet te beluisteren door de verschrikkelijk trieste vocals, blijf graag zo ver mogelijk bij dit nummer vandaan :sick:
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Ik vind het op zich wel een leuke track, maar de vocals zijn zo droevig. Vind hem in ieder geval wel leuker dan zijn voorganger.
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
I still don't give a fuck leterlijk :thumbdown:
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
Godverdomme wat saai. :sleep:
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Die 'stoere' vocalen zijn echt een enorme afknapper. Maar voor de rest is het ook verre van spannend, gaat door mij niet meer opgezet worden in ieder geval.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Vocals van Nolz zijn zovaak vreselijk, snap niet dat je hem in een track verwerkt (live vind ik hem trouwens ook 3x niks, op Thrillogy tijdens Zero Gravity door de hele break schreeuwen kan écht niet).
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Vind het stuk en de effecten van 'The psychedalic drugs are kicking in like a motherfucker, oooh shit.' wel leuk gedaan (de achtergrondmuziek).
Track is gewoon leuk om te beluisteren alleen niet alle vocalen passen er goed in.