Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit vind ik dus echt he-le-maal niks. Jammer, want de laatste tijd vind ik de platen van beide acts echt gruwelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 14:16 
 
Hardtraxxer

ik vind m wel vet, had hem alleen liever met andere vocals gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 19:34 
 
Hardtraxx Newbie

die vocals hadden van mij echt niet gehoeven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze doet me drie keer niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 20:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Best een lekker plaatje, ik ben nooit uitgekeken op die screeches :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 20:58 
 
Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Best een lekker plaatje, ik ben nooit uitgekeken op die screeches :)

Ik ook niet, als ze maar niet op 1 toon blijven. Zoals bij Rockstar mid intro.. Die is echt belabberd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer matig plaatje. En inderdaad, zoals al aangegeven wordt, ze mogen hun soundbank wel eens veranderen. Ik hoor hier ook weinig DP in terug. En bijna dezelfde break als Fatality. Ik mis de creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/va-unleashed-once-again-album-sampler-3-a2rec056-t38952.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks