Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 17:25 

Hardtraxx Veteran

Artiest: Digital Punk & DV8

Track(s): R.F.L.

Sample/video:

Bron: https://www.facebook.com/DV8MC/posts/10153980908193381

Ik wilde eigenlijk wachten tot er een betere/langere sample was maar deze moest ik toch echt plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 17:47 

Hardtraxx Veteran

Zo'n tekst is natuurlijk weer nietszeggend als de tering, maar als DV8 ze inspreekt kan ik ze vaak al een stuk beter pruimen.

Ben benieuwd hoe het klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 19:36 

Hardtraxxer

Ik heb zo'n vermoeden dat deze track niet zo hoog gaat scoren hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 21:14 

Hardtraxx Veteran

Zelden al zo hard gecringed voordat ik een track heb beluisterd, en ik denk dat ik het ook maar gewoon niet ga doen. Wat een niveau weer. Niet alleen de titel op zich, wat meer in het straatje lijkt te liggen van upcoming RAWWW producers, maar eveneens gebruik maken van die kansloze hype om een afkorting als tracknaam te gebruiken. Wat is überhaupt de toevoeging ervan als je het nog voluit tussen haakjes erachter gaat zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 21:34 

Hardtraxx Veteran

was gelijk benieuwd naar de reacties toen ik de titel las :lol:

man man man. meer zeg ik er niet over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 23:19 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Zelden al zo hard gecringed voordat ik een track heb beluisterd, en ik denk dat ik het ook maar gewoon niet ga doen. Wat een niveau weer. Niet alleen de titel op zich, wat meer in het straatje lijkt te liggen van upcoming RAWWW producers, maar eveneens gebruik maken van die kansloze hype om een afkorting als tracknaam te gebruiken. Wat is überhaupt de toevoeging ervan als je het nog voluit tussen haakjes erachter gaat zetten?

Staat er niet bij in de echte titel, maar ik heb het er gewoon bij gezet gewoon voor de lolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 20:38 

Hardtraxx Elite

Eindelijk een goeie hardstyle tekst gevonden voor een tattoo!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 00:04 

Hardtraxx Veteran

Hoorde deze op Defqon. Tenenkrommende vocalen, man man man
Raw boys Anthem 2016
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 10:27 

Hardtraxx Newbie

Misschien bedoelen ze wel G-star Raw for life. Of Raw vlees for life. Je weet het niet.

Sarcasme, maar dat zullen de meeste wel door hebben.
Normaal maken nietszeggende titels en vocalen me niet zo veel uit, maar dit vind ik dan wel weer erg ver gezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 11:04 

Hardtraxxer

Dit kan echt niet, zeker iemand zoals hij kan dit gewoon niet maken.. manman :nono: Is hij nou btw nog 1 van die nieuwe act Public Enemies ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 12:58 

Hardtraxx Veteran

In dat LQ filmpje herken ik het niet eens als een nieuwe track (vocals niet meegerekend dan)
Ik krijg steeds meer het idee dat de inspiratie emmer van DP een beetje leeg is. Protest of indignation vond ik heel erg vet, maar voor de rest is er maar weinig verrassends uit zijn studio gekomen de laatste tijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 13:30 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Ik krijg steeds meer het idee dat de inspiratie emmer van DP een beetje leeg is.

Dit is nog zacht uitgedrukt. Kansloze cringe vocals ook zoals wel vaker bij DP.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks